- Waardering
- 14.553
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 18%
Wtf

Dit is alleen de bumper en het plastic van de koplamp?
Wat stond er uiteindelijk op de bon?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wtf

Die koplamp is dus een hele unit die alleen als unit verkocht wordt. Met andere woorden: glaasje stuk = volledig nieuwe koplampunit à ~6k. En die worden dus gesmeed door elfjes bij maanlicht.Wtf
Dit is alleen de bumper en het plastic van de koplamp?
Wat stond er uiteindelijk op de bon?
Hier moest ik echt hard om lachen.En die worden dus gesmeed door elfjes bij maanlicht.
Er zit nu iemand op de bahama's in een BMW shirt met een cocktail zichzelf helemaal kapot te lachen.Die koplamp is dus een hele unit die alleen als unit verkocht wordt. Met andere woorden: glaasje stuk = volledig nieuwe koplampunit à ~6k. En die worden dus gesmeed door elfjes bij maanlicht.
![]()
en dat is inclusief btw en BPM.Heb vorig jaar in mijn auto (bmw x1) een piepklein deukje in de achterbumper gehad door de caravan. Dit koste uiteindelijk ook gewoon rustig 4k.. gelukkig ook verzekerdDie koplamp is dus een hele unit die alleen als unit verkocht wordt. Met andere woorden: glaasje stuk = volledig nieuwe koplampunit à ~6k. En die worden dus gesmeed door elfjes bij maanlicht.
![]()
Bedankt, nu voelt die koplamp nog meer als oplichtingEr zit nu iemand op de bahama's in een BMW shirt met een cocktail zichzelf helemaal kapot te lachen.
Even los van hoe debiel het is dat je die koplamp niet kan repareren terwijl de koplamp zelf onbeschadigd is, 6k ex btw voor een koplamp.
Wtf...
Even ter vergelijking, deze heeft ook gewoon led lampenen dat is inclusief btw en BPM.
![]()

Was er een sensor geraakt oid.? Wat een geldHeb vorig jaar in mijn auto (bmw x1) een piepklein deukje in de achterbumper gehad door de caravan. Dit koste uiteindelijk ook gewoon rustig 4k.. gelukkig ook verzekerd

ja parkeersensor was ook stukBedankt, nu voelt die koplamp nog meer als oplichting
Was er een sensor geraakt oid.? Wat een geld![]()
De "Sportauto" in kwestie.
Bedankt, nu voelt die koplamp nog meer als oplichting![]()
Hey het was wel een dikke 2.0 twinspark facelift he, niet zomaar een!
Ja en daarom betaald @Galen dus 10k voor een bumper en koplamp. Inplaats van 10 fietsen 200 dwerghamsters en een kia riolering.
Blijft oplichtingJa en daarom betaald @Galen dus 10k voor een bumper en koplamp. Inplaats van 10 fietsen 200 dwerghamsters en een kia riolering.

Jammer dat BMW geen filantropische instelling is.Kortom, onze verzekering wordt duurder omdat ze bij BMW bewust onderdelen duurder maken dan de daadwerkelijke kosten.
Niet helemaal hoe het werkt maar goed.Allemaal leuk en aardig dat de verzekering dat betaald, maar daar betalen we allemaal uiteindelijk zelf voor, niet de eigenaar maar alle weggebruikers samen.
Nee maar je kan wel de vraag stellen of die manier van bedrijfsvoering toegestaan zou moeten zijn.
De verzekering die ik betaal is vooral ook voor de potentiele schade aan andere weggebruikers en voertuigen. Als die voertuigen bizar duur zijn om te repareren word mijn premie ook hoger.Niet helemaal hoe het werkt maar goed.
Jij betaald een keer een paar tientjes voor je kia in de maand. Galen betaald wel wat meer. Hun stellen een bedrag vast op basis van dat model zelf en hoe vaak er bij deze schade komt over alle modellen in NL. Hier op maken ze voor die auto i.c.m jouw eigen verleden een bedrag van. Dit staat los van wat jij voor je kia betaald.
Dit is niet geheel waar, toch? Zijn onder andere autoverzekeringen niet steeds duurder geworden omdat, mede door de zware elektrische auto's, schades steeds meer kosten?Niet helemaal hoe het werkt maar goed.
Jij betaald een keer een paar tientjes voor je kia in de maand. Galen betaald wel wat meer. Hun stellen een bedrag vast op basis van dat model zelf en hoe vaak er bij deze schade komt over alle modellen in NL. Hier op maken ze voor die auto i.c.m jouw eigen verleden een bedrag van. Dit staat los van wat jij voor je kia betaald.
Ja klopt maar dat houd dus in dat de verzekeringen voor die auto's duurder worden. Net als dat een polo of golf meer kost dan een vergelijkbaar model van een ander merk omdat het risico auto's zijn omdat veel jeugd ze aan puin stuurt.Dit is niet geheel waar, toch? Zijn onder andere autoverzekeringen niet steeds duurder geworden omdat, mede door de zware elektrische auto's, schades steeds meer kosten?
Lees jij wel wat ik net heb geschreven of smeer je een hand stront in je ogen en verzin je zelf wat?De verzekering die ik betaal is vooral ook voor de potentiele schade aan andere weggebruikers en voertuigen. Als die voertuigen bizar duur zijn om te repareren word mijn premie ook hoger.
Ik heb het idee dat je beetje mist dat autoverzekwering voornamelijk WA is, je betaald niet zo zeer voor het risico van de schade die je maakt aan je eigen auto's maar aan andere auto's.Ja klopt maar dat houd dus in dat de verzekeringen voor die auto's duurder worden. Net als dat een polo of golf meer kost dan een vergelijkbaar model van een ander merk omdat het risico auto's zijn omdat veel jeugd ze aan puin stuurt.
Ik geef het op. Heb echt het idee dat ik met een van mijn 18 jarige takenboek matrozen sta te praten.Ik heb het idee dat je beetje mist dat autoverzekwering voornamelijk WA is, je betaald niet zo zeer voor het risico van de schade die je maakt aan je eigen auto's maar aan andere auto's.
Als jij met een 2003 Twingo tussen alleen maar 2024 BMW 7 series rijdt waarvan een koplamp en bumper 10k kosten betaal jij verzekering die berekend is op het risico dat ze die 10k voor een koplamp en bumper moeten betalen.