Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #153.263
:roflol:

• #153.264
Ja mooi kut dat des te duurder je bak des te duurder de reparatie terwijl ze net zo kwetsbaar zijn. Mn vorige auto (corsa 1.2 2002) gekocht voor €550, in 4 jaar totaal €1500 in garage kosten incl apk, mn eerste verzekering was a €40 p.m. je koplamp is waarschijnlijk duurder dan ik die 4jaar betaald heb om van A naar B te gaan incl brandstof... Koekblik met krassen boeie maar mooie bak met krassen is nog zuur gezicht ook. Goed kloten!

• #153.266
Die koplamp is dus een hele unit die alleen als unit verkocht wordt. Met andere woorden: glaasje stuk = volledig nieuwe koplampunit à ~6k. En die worden dus gesmeed door elfjes bij maanlicht.

1730472279635.png
Nu pas klaar ?
Wanneer was de schade, 2 maand terug zoiets ?

• #153.267
  • #153.268
  • #153.269
Ja mooi kut dat des te duurder je bak des te duurder de reparatie terwijl ze net zo kwetsbaar zijn. Mn vorige auto (corsa 1.2 2002) gekocht voor €550, in 4 jaar totaal €1500 in garage kosten incl apk, mn eerste verzekering was a €40 p.m. je koplamp is waarschijnlijk duurder dan ik die 4jaar betaald heb om van A naar B te gaan incl brandstof... Koekblik met krassen boeie maar mooie bak met krassen is nog zuur gezicht ook. Goed kloten!
€550,-, dat betaal ik per kwartaal aan premie, verdorie. Goede deal heb jij gemaakt toen!
Denk eerder dat de vergoeding nu pas rond is 😉
Reparatie is vaak snel... alleen je geld terughalen kan soms maanden duren... tja..
Verzekeringen 🙄
Reparatie is op het moment alles behalve snel. Zeker als het rijdbare schade is.

• #153.270
  • #153.271
  • #153.273
Vorige week 'al', maar heeft 6 weken geduurd inderdaad.
Zelf wel eens schade gehad maar binnen 3 dagen gefixt... inclusief 3 panelen spuiten.
Werd wel verhaalt op de veroorzaker, maar eerst zelf betalen en teruggave heeft 3 mnd geduurd.
Maar dat was zo een 15-20 jaar terug.... 🙄
En maar een ienimini 3 deurs bakkie vergeleken met die BMW...

• #153.274
Bij de dealer ja. Je ziet helemaal niets terug van de schade en 0 kleurverschil, dus ik ben er verder blij mee.
Ik zei al globaal wat de schade was netto voor verz. Kleurverschil heb je tegenwoordig amper, alleen bij beun de haas en dan oude lak(lees oude auto). Van dealer verwacht je ook niks anders. Enige vertraging wat ik me kan bedenken is dat de onderdelen via Brussel, Duitsland en dan bij hen komen.( ja, ze kunnen er wat van met nieuwe onderdelen)

• #153.277
TV is ineens, letterlijk in 1 dag, volledig kapot door wat lijkt op inbranding van de zon.

Echt bizar dit.

Je ziet de lamellen en de planten naast de TV gewoon in het beeld staan.
20241102_190033.jpg

Terug
Naar boven