- Waardering
- 14.553
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 18%
Dat gevoel deel ik.Ik geef het op. Heb echt het idee dat ik met een van mijn 18 jarige takenboek matrozen sta te praten.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat gevoel deel ik.Ik geef het op. Heb echt het idee dat ik met een van mijn 18 jarige takenboek matrozen sta te praten.
Snap ik. Je bent namelijk verschrikelijk slecht in begrijpend lezen. Zal met luisteren wel het zelfde verhaal zijn.
De fout ligt nu toch echt bij jou.Ik geef het op. Heb echt het idee dat ik met een van mijn 18 jarige takenboek matrozen sta te praten.
Nu pas klaar ?Die koplamp is dus een hele unit die alleen als unit verkocht wordt. Met andere woorden: glaasje stuk = volledig nieuwe koplampunit à ~6k. En die worden dus gesmeed door elfjes bij maanlicht.
![]()
Denk eerder dat de vergoeding nu pas rond is 😉Nu pas klaar ?
Wanneer was de schade, 2 maand terug zoiets ?
Vorige week 'al', maar heeft 6 weken geduurd inderdaad.Nu pas klaar ?
Wanneer was de schade, 2 maand terug zoiets ?
€550,-, dat betaal ik per kwartaal aan premie, verdorie. Goede deal heb jij gemaakt toen!Ja mooi kut dat des te duurder je bak des te duurder de reparatie terwijl ze net zo kwetsbaar zijn. Mn vorige auto (corsa 1.2 2002) gekocht voor €550, in 4 jaar totaal €1500 in garage kosten incl apk, mn eerste verzekering was a €40 p.m. je koplamp is waarschijnlijk duurder dan ik die 4jaar betaald heb om van A naar B te gaan incl brandstof... Koekblik met krassen boeie maar mooie bak met krassen is nog zuur gezicht ook. Goed kloten!
Reparatie is op het moment alles behalve snel. Zeker als het rijdbare schade is.Denk eerder dat de vergoeding nu pas rond is 😉
Reparatie is vaak snel... alleen je geld terughalen kan soms maanden duren... tja..
Verzekeringen 🙄
Via dealer ?Vorige week 'al', maar heeft 6 weken geduurd inderdaad.
Bij de dealer ja. Je ziet helemaal niets terug van de schade en 0 kleurverschil, dus ik ben er verder blij mee.Via dealer ?
Dit soort laat ik met 2-3 dagen klaar maken. Maar ja, mooi dat het klaar is en vergoed 💪
Ja voor 10k mag je wel wat verwachten.Bij de dealer ja. Je ziet helemaal niets terug van de schade en 0 kleurverschil, dus ik ben er verder blij mee.
Zelf wel eens schade gehad maar binnen 3 dagen gefixt... inclusief 3 panelen spuiten.Vorige week 'al', maar heeft 6 weken geduurd inderdaad.
Ik zei al globaal wat de schade was netto voor verz. Kleurverschil heb je tegenwoordig amper, alleen bij beun de haas en dan oude lak(lees oude auto). Van dealer verwacht je ook niks anders. Enige vertraging wat ik me kan bedenken is dat de onderdelen via Brussel, Duitsland en dan bij hen komen.( ja, ze kunnen er wat van met nieuwe onderdelen)Bij de dealer ja. Je ziet helemaal niets terug van de schade en 0 kleurverschil, dus ik ben er verder blij mee.
Dat is een contradictio in adjectivo.
Mn eerste eigen auto en was er nog lang niet zat van maar ben in slip geraakt op weg waar ik werkelijk dagelijks langs kom😭€550,-, dat betaal ik per kwartaal aan premie, verdorie. Goede deal heb jij gemaakt toen!
Hoeveel tv’s zou je kunnen kopen van de reparatie van @Galen 😋TV is ineens, letterlijk in 1 dag, volledig kapot door wat lijkt op inbranding van de zon.
Echt bizar dit.
Je ziet de lamellen en de planten naast de TV gewoon in het beeld staan.
![]()
Van deze een stuk of 3 denk ikHoeveel tv’s zou je kunnen kopen van de reparatie van @Galen 😋