ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.640
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sterkte ermee 💪Er is een foto gemaakt en een warmte test gedaan maar de tandarts kan niet zeggen welke kies het is dus afwachten. Het is waarschijnlijk wel een zenuwontsteking in de beginfase. Snel eten en na de middag maar naar het werk.
Ben je heel erg verkouden (geweest)? Soms kan een ontsteking in de holtes ook zorgen voor druk op de kaken.Gisteren weer naar de tandarts geweest en het zijn niet de kiezen. Toch krijg ik enorme pijn na het eten en drinken, echt typisch zenuwpijn, het trekt de kaak in oor en krijg in het hele hoofd tijdelijk stekende pijn. Het zou ook een overbelast kaakgewright of spieren kunnen zijn of misschien oorontsteking, tantarts masseerde een tijdje een spier achter het oor langs de kaak die was wel erg gespannen en deed ook pijn. Ik zit nu aan de paracetamols en ibuprofen. Eten en drinken is telkens een hel maar de heftige pijn trekt weer weg na een tijdje. Zo iets vaags heb ik nog nooit meegemaakt want het voeld wel het zelfde als een ontstoken tand zenuw.
Ik ben niet verkouden. Kom net wel bij de huisarts weg en zij vermoed dat ik een speekselkliersteentje heb omdat de pijn vooral tijdens het (warm) eten of drinken ontstaat en na het eten weer weg trekt.Ben je heel erg verkouden (geweest)? Soms kan een ontsteking in de holtes ook zorgen voor druk op de kaken.
Wordt de pijn erger als je voorover buigt?
Krijg het ook met drinken. Weet iig dat het niets ernstigs is dan maar ff last.
Heb zelf een tijd zoiets gehad. Spontane pijn zo erg dat ik bijna onderuit ging.
Bleek uiteindelijk een ontsteking aan een kies te zijn op een plek waar ik 0 last had. Maar de uitstraling veroorzaakte aangezichtspijn.
Na paar weken naproxen en ibuprofen (met masgbeschermers) de oorzaakmaker gevonden. Was een miniem gaatje met kleine ontsteking. Na schoonmaken en vullen nog paar weken last gehad en opeens weg.
Kan gek gaan soms...
Sterkte
Nou, eind goed, al goed. Reparatiekosten à €10.135 worden gedekt door de verzekering behoudens m'n eigen risico.Eef Hoos werpt z'n vruchten af:
Ook vet duur als 'ie stuk is.![]()
Mooi geregeld! T wachten waard 😇Nou, eind goed, al goed. Reparatiekosten à €10.135 worden gedekt door de verzekering behoudens m'n eigen risico.

Wtf was er stuk voor 10kNou, eind goed, al goed. Reparatiekosten à €10.135 worden gedekt door de verzekering behoudens m'n eigen risico.

10k kun je niets van zeggen 😌Nou, eind goed, al goed. Reparatiekosten à €10.135 worden gedekt door de verzekering behoudens m'n eigen risico.
Ja zo zijn ze. @MindcontrolVerpesten doet het mijn dag niet, maar het hippe verschijnsel waar truckers continu naar elkaar seinen door middel van het grote licht en alle daarbij geïnstalleerde kermis verlichting is wel hoogst irritant. Over de afgelegde 150 kilometers is er minstens zovaak twee a drie seconden geseind. Vervelend.
Ja maar dat gaat al snel met 2 twingo's uit 2003.Wtf was er stuk voor 10k
Meer dan de aankoopprijs mijn vorige en huidige auto bij elkaar lmao.
Huehue.

Toen de Aprilia v-twin 1000 van mijn broer omviel doordat de zijstandaard wegzakte in zacht asfalt, had hij ook al 6k schade.Wtf was er stuk voor 10k
Blij dat ik goede beugels op de BMW heb...Toen de Aprilia v-twin 1000 van mijn broer omviel doordat de zijstandaard wegzakte in zacht asfalt, had hij ook al 6k schade.

Dit:Wtf was er stuk voor 10k