XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #153.201
Krijg net het telefoontje van mijn pa dat ze zometeen voor de laatste keer met de hond naar de dierenarts gaan :(

Dit is een hond die bij ons meer gezien wordt als hun jongeste kind/mijn harige broertje met 4 poten, dus deze is wel extra pijnlijk.

Gebeurt ook niet vaak dat ik mijn pa met een brok in zijn keel aan de telefoon heb. Zelfs toen zijn moeder ziek was en ging overlijden niet...

IMG_20190615_000442_729.jpg
Sterkte man. Zo een viervoeter is gewoon volwaardig onderdeel van het gezin en/of familie.

• #153.206
2 keer deze week een behoorlijk slechte nachtrust gehad wat het weekgemiddelde tot nu toe op 6 uur en 40 minuten slaap per nacht brengt. Toch maar wat beter met mijn slaap hygiëne letten. Geen telefoon meer na half 10 en de tv vanaf 7 uur op eye care.

• #153.207
Sinds gisteren pijn in aan de schouder. Ik mag dus de eerste afspraak met PT uitstellen tot dit verholpen is. Alvast vandaag geen KT gedaan enkel cardio 🤬🤬

• Sad
Waarderingen: Loca
  • #153.208
Krijg net het telefoontje van mijn pa dat ze zometeen voor de laatste keer met de hond naar de dierenarts gaan :(

Dit is een hond die bij ons meer gezien wordt als hun jongeste kind/mijn harige broertje met 4 poten, dus deze is wel extra pijnlijk.

Gebeurt ook niet vaak dat ik mijn pa met een brok in zijn keel aan de telefoon heb. Zelfs toen zijn moeder ziek was en ging overlijden niet...

Sterkte man. Loslaten doe je ook uit liefde

• #153.209
Gister heel leuk geweest bij Indicator. En dat zal ik merken ook aan mijn rechter knie, kuiten en onderrug. Werd wakker en alles doet pijn.🫠

• #153.212
Helaas is het niet de laatste keer dat vannacht de klok verzet wordt.

Geef me gewoon de tijd die meer bij onze breedtegraad hoort, de wintertijd dus.

• #153.214

A man's best freind.

• #153.216
Kiespijn en oorpijn vooral met warm en koud eten of drinken. Voorige week langs de mondhygiënist geweest en controle gehad en alles was goed.

• #153.217
Kiespijn en oorpijn vooral met warm en koud eten of drinken. Voorige week langs de mondhygiënist geweest en controle gehad en alles was goed.
Verstandskies?

Ik heb mijn verstandskiezen nog maar ze zijn nog niet doorgekomen op één na, die wilde er door komen maar hij drukte tegen mijn achterste kies en dat deed met enige regelmaat behoorlijk pijn tot in mijn oor.
Jaartje geleden bij de kaakchirurg weg laten snijden/boren.

• #153.218
Verstandskies?

Ik heb mijn verstandskiezen nog maar ze zijn nog niet doorgekomen op één na, die wilde er door komen maar hij drukte tegen mijn achterste kies en dat deed met enige regelmaat behoorlijk pijn tot in mijn oor.
Jaartje geleden bij de kaakchirurg weg laten snijden/boren.
Goedemorgen. Verstandskiezen zijn door maar het een kies die meer voor aan zit 2e kies. Ik ga vandaag een afspraak maken.

• #153.220
Terug
Naar boven