- Waardering
- 2.522
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 15%
Retourtje Turkije danHahaha 😜 nee was ook maar een grapje doe ik niet! Zou het wel kut vinden als ik haaruitval zou krijgen
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Retourtje Turkije danHahaha 😜 nee was ook maar een grapje doe ik niet! Zou het wel kut vinden als ik haaruitval zou krijgen
Ja ik denk niet dat ik zo snel maar word
@th0maz weet veel over haaruitval die kan wel effe wat tips geven
Aah dat had jou dag dan wel verpest ofniet😏 Denk te veel g gehad😜Mijn haarlijn is nog super strak brownie! Th0mas zou naar mij toe komen maar puntje bij paaltje niks meer van gehoord 😳
🤣😜Aah dat had jou dag dan wel verpest ofniet😏 Denk te veel g gehad😜
verdient !30min wachten bij de kapper. 10 uur open is niet 10 uur beginnen a sagbe
Buitenlanders hè
Mediterraan kwartiertje?30min wachten bij de kapper. 10 uur open is niet 10 uur beginnen a sagbe
Geen idee
Had je maar een opleiding tot kapper moeten volgen.30min wachten bij de kapper. 10 uur open is niet 10 uur beginnen a sagbe
Of de kapper opleiding tot klok lezer?Had je maar een opleiding tot kapper moeten volgen.
Maar ies cultoer abi. Klokkijken ies racies.
Ja godver, dat is waar ook.
doe je ook wel eens wat met die opgekropte frustraties of?
Sinds ik ben begonnen met vingerverven ben ik een stuk rustiger geworden.doe je ook wel eens wat met die opgekropte frustraties of?
T was trouwens een verwijzing naar:doe je ook wel eens wat met die opgekropte frustraties of?