Zeker, en ook zeker niet goedkoop. Gelukkig op mijn huidige job een goed loon en tandverzekering
Ja bij mij was het omdat ik af en toe wel last had van bloedend tandvlees had ik een afspraak bij de tandarts, maar dit duurde nog 2-3 maand ofzo. ondertussen werd het zo erg dat, zoals ik al zei, ik gewoon random een paar keer per dag begon te bloeden uit mijn mond. Uiteindelijk gebeld of ik vroeger kon komen wat eerst niet ging, tot ik uitlegde wat het probleem was. Dezelfde dag mocht ik nog komen. Tandvlees is nu ook zeker een millimeter teruggetrokken wat ikzelf vervelend vind omdat ik het zelf zie (iemand anders niet echt) en dit komt niet terug.
Het originele probleem was eigenlijk dat ik snel tandsteen krijg en 2 jaar de tandarts heb geskipt (geen last) waardoor dit is beginnen ontsteken.
Ik gebruik parodontax. Colgate of signal geeft na 1 of 2 dagen al bloedend tandvlees

elke dag ook met van de tandenragers tussen de tanden want anders hoopt het tandsteen nog sneller op doordat het tandvlees is teruggetrokken en er meer 'vrijheid' is tussen de tanden.