- Waardering
- 14.553
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 18%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Agent heeft het gezien, eet dagelijks wel 2x 6 broodjes pindakaas met een shake achter het stuur dus zou goed kunnen dat ik druk bezig was om mijn lunchbox te openen of een broodje pindakaas in mijn handen had. Vraag de foto wel op, maar zal wel de grap zijn als het mijn broodje pindakaas of lunchtrommel is achterafOef, telefoon in de hand?
Staat er of het met een camera is gedaan of een agent het gezien heeft?
Heb je flitsmeister pro? Die, en een hoop andere sites, kunnen het aanvechten voor jou regelen.Ik bel letterlijk nooit in de auto en dan krijg ik er een boete voor terwijl ik niet eens ben aangehouden. Dit word wel een lachertje als ik in bezwaar ga en de foto opvraag en ze zien mij eten tijdens het rijden, dat gebeurd immers constant 😂
![]()
Misschien dat ik het dan op deze manier doe, maar als ik in bezwaar ga en zeg dat het een broodje pindakaas was dan moeten hun toch aantonen dat dit eventueel niet het geval is lijkt me.Heb je flitsmeister pro? Die, en een hoop andere sites, kunnen het aanvechten voor jou regelen.
Flinke boete!
prima
Als het je 20 euro kost om anderen in gevaar te brengen voor een doelloos onnodig appje, leren mensen het blijkbaar niet. Gewoon opletten op de weg als je rijd, is allemaal geen hogere wiskunde.
Ja, zeker. Maar veel initiatieven die een boete aanvechten werken op basis van no cure no pay. Dus zonde om zelf dat gezeik aan te halen.Misschien dat ik het dan op deze manier doe, maar als ik in bezwaar ga en zeg dat het een broodje pindakaas was dan moeten hun toch aantonen dat dit eventueel niet het geval is lijkt me.
Zal er wel op terugkomen hoe dit afloopt 😂
Ik bel letterlijk nooit in de auto en dan krijg ik er een boete voor terwijl ik niet eens ben aangehouden. Dit word wel een lachertje als ik in bezwaar ga en de foto opvraag en ze zien mij eten tijdens het rijden, dat gebeurd immers constant 😂
![]()
Dacht dat het slechts 400 was. Bel ze maar om te zeggen dat het waarschijnlijk 20 euro teveel is.Ik bel letterlijk nooit in de auto en dan krijg ik er een boete voor terwijl ik niet eens ben aangehouden. Dit word wel een lachertje als ik in bezwaar ga en de foto opvraag en ze zien mij eten tijdens het rijden, dat gebeurd immers constant 😂
![]()
Ik heb wel 4 jaar hogere wiskunde gehad, maar krijg ook gewoon een bon van 409 euro.Als het je 20 euro kost om anderen in gevaar te brengen voor een doelloos onnodig appje, leren mensen het blijkbaar niet. Gewoon opletten op de weg als je rijd, is allemaal geen hogere wiskunde.
je kan toch ook een appje sturen, als je stil staat voor een stoplicht.Als het je 20 euro kost om anderen in gevaar te brengen voor een doelloos onnodig appje, leren mensen het blijkbaar niet. Gewoon opletten op de weg als je rijd, is allemaal geen hogere wiskunde.
Misschien wilt die agent ook wat extras met kerst he, maar zou het wellicht ook kunnen dat hun mijn biceps zagen en spontaan overrompeld werden en daardoor misschien dachten dat ik aan het bellen was, zou zomaar kunnen lijkt me.Dacht dat het slechts 400 was. Bel ze maar om te zeggen dat het waarschijnlijk 20 euro teveel is.
Ik denk dat iedereen die regelmatig in de auto zit(ik weet niet of jij daar onder valt) wel weet dat het vaak nogsteeds tijdens het rijden onder drukke omstandigheden gebeurt.je kan toch ook een appje sturen, als je stil staat voor een stoplicht.
Volgens mij mag je geen elektrisch apparaat vasthouden oid.Houdt de betreffende boete niet in dat men überhaupt geen andere voorwerpen in de hand mag hebben tijdens het besturen van het voertuig? Dus dat bijvoorbeeld uitgebreid de lunch opeten achter het stuur ook boetewaardig is?
Daar hebben we het toch ook helemaal niet over? Ik heb zo vaak op de snelweg, in de drukke ochtendspits, bijna achterop auto's gezeten omdat iemand ineens uitweek, hard remde of andere idiote shit deed. Drie keer raden wat je zag als je er langs reed: Zicht op het kruis, elke keer weer. Zelfs een oversteek waar een kind en oppasouder dood zijn gereden in de buurt, 5 van de 10 auto's die langs scheuren als je daar staat te wachten hebben oog voor één ding en dat is niet de weg.je kan toch ook een appje sturen, als je stil staat voor een stoplicht.
Wat als je je pik vasthoud tijdens het rijden?Houdt de betreffende boete niet in dat men überhaupt geen andere voorwerpen in de hand mag hebben tijdens het besturen van het voertuig? Dus dat bijvoorbeeld uitgebreid de lunch opeten achter het stuur ook boetewaardig is?
Ik belde alleen dat ik te laat kwam op mijn werk, doek ook nooit meer, ben toch bijna altijd aan de late kant. (Daarom ga ik meestal ook een halfuurtje eerder weg, ter compensatie.) App je zo nog even in de auto met wat biceps tips.Misschien wilt die agent ook wat extras met kerst he, maar zou het wellicht ook kunnen dat hun mijn biceps zagen en spontaan overrompeld werden en daardoor misschien dachten dat ik aan het bellen was, zou zomaar kunnen lijkt me.