Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #154.041
Ik denk dat iedereen die regelmatig in de auto zit(ik weet niet of jij daar onder valt) wel weet dat het vaak nogsteeds tijdens het rijden onder drukke omstandigheden gebeurt.

Je pikt ze er meteen uit aan het rijgedrag, ineens afremmen, half op de andere baan rijden en dan snel corrigeren, erg laat reageren op het verkeer er voor.

Maae 420 euro is wel echt fking veel geld. Soms wel terecht, soms niet imo.
Ik viel door de mand door slingerend kneedown in de bochten.

• #154.042
Ik belde alleen dat ik te laat kwam op mijn werk, doek ook nooit meer, ben toch bijna altijd aan de late kant. (Daarom ga ik meestal ook een halfuurtje eerder weg, ter compensatie.) App je zo nog even in de auto met wat biceps tips.
🤣🤣

Mijn vader reed vroeger altijd met zijn knieën en ondertussen wat hij zijn pijpje aan het klaarmaken.

• #154.043
🤣🤣

Mijn vader reed vroeger altijd met zijn knieën en ondertussen wat hij zijn pijpje aan het klaarmaken.
Zo kan het toch gewoon ook. Zelf zoek ik soms nog een dropje dat onder de vloermat verdwenen is, nooit geen ongeluk gehad.

• #154.044
Houdt de betreffende boete niet in dat men überhaupt geen andere voorwerpen in de hand mag hebben tijdens het besturen van het voertuig? Dus dat bijvoorbeeld uitgebreid de lunch opeten achter het stuur ook boetewaardig is?
Ze gooien het anders waarschijnlijk toch op artikel 5 dat het een gevaarlijke situatie is indien het wel mijn broodje pindakaas is.

• #154.045
Houdt de betreffende boete niet in dat men überhaupt geen andere voorwerpen in de hand mag hebben tijdens het besturen van het voertuig? Dus dat bijvoorbeeld uitgebreid de lunch opeten achter het stuur ook boetewaardig is?
De lunch die ik zo dadelijk thuis ga opeten is ook boetewaardig, gaan ze dat ook aanpakken binnenkort?

• #154.047
Ze gooien het anders waarschijnlijk toch op artikel 5 dat het een gevaarlijke situatie is indien het wel mijn broodje pindakaas is.
Dat kan niet als je de boete hebt gehad voor een telefoon in de hand.

Ze kunnen niet ineens zeggen 'oh grapje was toch iets anders dan doen we die maar'

• Like
Waarderingen: AK
  • #154.055
Dat soort mensen zouden een permanent rijverbod moeten krijgen. Als je je niet beseft dat je in een potentiële moordmachine rijdt, heb je er niks in te zoeken.
Ze heeft twee mensen doodgereden, dus die kennis heeft ze. De uitslag over die zaak is ook alles behalve goed gevallen in de buurt.

• #154.056
🤣🤣

Lekker doggy style.. Toch niet jouw pijpje die hij klaarmaakte?
mind-blown.gif

• #154.057
Dat soort mensen zouden een permanent rijverbod moeten krijgen. Als je je niet beseft dat je in een potentiële moordmachine rijdt, heb je er niks in te zoeken.
De opgelegde straf was de maximale taakschaf van 240 uur en een rijontzegging van 18 maanden.

• #154.058
Trowback naar die pool die met 120kmh een gezin met hun kleindochter kapot reedt omdat hij de macht over het stuur verloor(op een rechte weg) die alleen taakstraf kreeg.

Zelfs die gast die een politieagent vermoorde met zijn vrachtwagen, een bejaarde vrouw dood reedt en een andere politieagent op het randje na dood reedt (nu voor het leven vermikt en arm kwijt) kreeg GEEN levenslang rijverbod.

Laatst bewerkt:
  • #154.059
Rechtsgeldig zitten er veel haken aan dodelijke ongelukken zelfs wanneer er overduidelijk schuld is als bijvoorbeeld te hoge snelheid, intoxicatie of afleiding door bellen word de beschuldigde niet veroordeeld voor opzettelijk schuld

Jongen waar vroeger wel mee omging en zijn broertje zijn na avondje uit met ruim 160 tegen boom geknald zijn broertje had als bijrijder geen gordel om en was alleen te identificeren doordat die zijn id kaart op zak had bestuurder was vrijwel ongedeerd kreeg slechts 12 maanden ontzegging en 160uur taakstraf

• #154.060
Trowback naar die pool die met 120kmh een gezin met hun kleindochter kapot reedt omdat hij de macht over het stuur verloor(op een rechte weg) die alleen taakstraf kreeg.
Daar kon de 120 km/u blijkbaar niet bewezen worden. Dat heeft nogal invloed gehad op de strafmaat
Zelfs die gast die een politieagent vermoorde met zijn vrachtwagen, een bejaarde vrouw dood reedt en een andere politieagent op het randje na dood reedt (nu voor het leven vermikt en arm kwijt) kreeg GEEN levenslang rijverbod.
Dat was wel helemaal een speciaaltje, die had het nogal op politie-agenten voorzien.

Terug
Naar boven