ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.914
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Krijg je geen fag korting bij het CBR?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Krijg je geen fag korting bij het CBR?
Nou, ik heb wel een account op (srs)https://www.flickr.com/photos/tags/flicker/
Nou, ik heb wel een account op https://www.flickr.com/photos/tags/flicker/
Famous Actors Guild?
Zou wel fijn zijn
Afrijden heb ik wel 2 keer over gedaan. 🙂↔️
Ja ja. Dan krijg je echt de kansparels in het nieuws. Jongen met iq van 73 rijd gezin dood nabij leusden.Vind persoonlijk ook het theorie examen veel te streng in Nederland, beter afschaffen gewoon praktijk na 2 jaar ben je toch alles vergeten.
Zoiets bedoel je?Ja ja. Dan krijg je echt de kansparels in het nieuws. Jongen met iq van 73 rijd gezin dood nabij leusden.
Ja eens examen is er niet voor niks…Ja ja. Dan krijg je echt de kansparels in het nieuws. Jongen met iq van 73 rijd gezin dood nabij leusden.
Zo 2 uur in de auto voor een gesprek bij de huisarts. Stomme gezondheid.
Dan krijg je van die wappies als johnfromtokyo op de weg, die met 210km zich 'opgejaagd' voeldeVind persoonlijk ook het theorie examen veel te streng in Nederland, beter afschaffen gewoon praktijk na 2 jaar ben je toch alles vergeten.

Heb je alDan krijg je van die wappies als johnfromtokyo op de weg, die met 210km zich 'opgejaagd' voelde![]()
Daar hoeven we er niet meer van. Zeker afgaand op je ragequits de laatste tijd, mag dat wel van de weg af blijven

Dan krijg je van die wappies als johnfromtokyo op de weg, die met 210km zich 'opgejaagd' voelde![]()
Nog niks gellukig.
Die gast was er oprecht van overtuigd dat ie achtervolgd werd.Dan krijg je van die wappies als johnfromtokyo op de weg, die met 210km zich 'opgejaagd' voelde![]()
Samen met rippedmeeuw in een instellingDie gast was er oprecht van overtuigd dat ie achtervolgd werd.
Mooie tijd was dat, benieuwd hoe het met hem nu gaat.
Voor iemand die van pikken houdt, heb je wel echt een kutmentaliteit.Heb het gevoel dat ik altijd de moeilijkste examens krijg, honden! Heb al geen geld en nu willen ze nog meer geld, want over een maandje ga ik weer opnieuw!
Je kent mij niet eensVoor iemand die van pikken houdt, heb je wel echt een kutmentaliteit.
Bij jou zit er ook een steekje los
Vertel
Je bent niet Barkie