ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.914
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dit is leveltje ; ik zoek mijn bril terwijl ik hem op hebHele tas, auto, woonplaats en land op zijn kop op zoek naar die 3e maiswafel. Bleek dat ik hem al had opgegeten 🤭
![]()

Daarom moet je altijd benen prikken, dan hoef je die nooit te trainenPip in de pecs waardoor ik geen push kan doen, lijkt wel of ze continue een pomp hebben dat het gewoon onmogelijk is om een diepe stretch te pakken. In zover mijn eerste keer pecs prikken 👍
Welke lengte naald pak je maat? Misschien iets dieper zettenPip in de pecs waardoor ik geen push kan doen, lijkt wel of ze continue een pomp hebben dat het gewoon onmogelijk is om een diepe stretch te pakken. In zover mijn eerste keer pecs prikken 👍
16mm diep, zou kunnen dat ik wellicht iets dieper moet. Bij lats kreeg ik ook het advies om een langere te proberen aangezien 16mm wel leek alsof ik een week lang klappen met een staalpijp in me lats had gehad.Welke lengte naald pak je maat? Misschien iets dieper zetten
Train je ook de spiergroep nadat je gepind hebt? Delts ook al geprobeerd?16mm diep, zou kunnen dat ik wellicht iets dieper moet. Bij lats kreeg ik ook het advies om een langere te proberen aangezien 16mm wel leek alsof ik een week lang klappen met een staalpijp in me lats had gehad.
Ligt net aan de dag, maar geen idee of ik pecs die dag had gedaan. Heb eigenlijk alle plekken wel gehad. Delts glutes pec lats quad bicep. Pecs prikte wel erg goed, dus ga het nogmaals doen wellicht virgin muscle ellende.Train je ook de spiergroep nadat je gepind hebt? Delts ook al geprobeerd?
Goed verdelen hè maatje, anders krijg je littekens 😊😊Ligt net aan de dag, maar geen idee of ik pecs die dag had gedaan. Heb eigenlijk alle plekken wel gehad. Delts glutes pec lats quad bicep. Pecs prikte wel erg goed, dus ga het nogmaals doen wellicht virgin muscle ellende.
Ik prik 1ml per spot en rouleer dus bouw niet zo snel scar tissue op. Om nog meer preventief te werken prik ik nu ook nog op andere plekken, maar dat is even “wennen” zachts gezegd.Goed verdelen hè maatje, anders krijg je littekens 😊😊
Ja probeer maar eens 25mm denk dat je dan wel minder last hebt☺️ maarehh wie slaat jou wel eens met een staalpijp dan?16mm diep, zou kunnen dat ik wellicht iets dieper moet. Bij lats kreeg ik ook het advies om een langere te proberen aangezien 16mm wel leek alsof ik een week lang klappen met een staalpijp in me lats had gehad.

Lang verhaal, maar heb wel ervaring met klappen ontvangen met een staalpijp en dat beurs gevoel wat ik de dagen erna had leek er behoorlijk op. Je hoefde maar de drukken op die plek en ik ging al neer. Alleen prikte in de lats en denk 20cm lager voelde je de olie dagen lang zitten en daar deed het zeer. Idem dito met pec, prik upperchest alleen je voelt dat het flink gezakt is.Ja probeer maar eens 25mm denk dat je dan wel minder last hebt☺️ maarehh wie slaat jou wel eens met een staalpijp dan?![]()
Wanne..Je hoefde maar de drukken op die plek en ik ging al neer.
Was die stalen pijp van rubber dan dat je er alleen pip aan over hebt gehouden🤣😜Lang verhaal, maar heb wel ervaring met klappen ontvangen met een staalpijp en dat beurs gevoel wat ik de dagen erna had leek er behoorlijk op. Je hoefde maar de drukken op die plek en ik ging al neer. Alleen prikte in de lats en denk 20cm lager voelde je de olie dagen lang zitten en daar deed het zeer. Idem dito met pec, prik upperchest alleen je voelt dat het flink gezakt is.
Ik ga echt zo slecht op deze weken/maandenlang zonder zon, ik denk dat ik deels plant ben.
Slik vitamine D tegen de neerslachtigheid.![]()
Somberste periode sinds 1993: al acht dagen op rij geen zonneschijn in De Bilt
Op het belangrijkste weerstation in De Bilt is maandag voor de achtste dag op rij geen zon gezien. Daarmee beleeft Nederland landelijk de somberste periode in 31 jaar, meldt Weeronline.www.nu.nl
Doe ik, moest van mijn vriendin omdat ik aan het klagen was over het weer, maar dat maakt het niet opeens zonnig :/