AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #154.102
Ga dan weer ff op een korte vakantie naar de zon.
We zijn geld en uren aan het sparen voor een wereldreis, dus dat zit er even niet in.

• #154.107
Heb het gevoel dat ik altijd de moeilijkste examens krijg, honden! Heb al geen geld en nu willen ze nog meer geld, want over een maandje ga ik weer opnieuw!

• Haha
Waarderingen: 6am
  • #154.108
Heb het gevoel dat ik altijd de moeilijkste examens krijg, honden! Heb al geen geld en nu willen ze nog meer geld, want over een maandje ga ik weer opnieuw!
Klopt, ze zijn zeer homofoob bij het CBR. Ik kreeg bijv. super makkelijke vragen. Sommige fouten werden zelfs gewoon goedgekeurd.

• #154.110
IMG_4902.png

Leuk zo’n terugblik. Maar dit klopt niet echt 😂
Nee, zit je niet op 300 per week? :roflol:

• #154.111
  • #154.112
Komt door de baas van het CBR, Pechtold, dat is een notoire homohater. @AK had net als ik bijvoorbeeld ook meteen zijn theorie te pakken, maar @ThaWasteland heeft er 8x over moeten doen. Heel lullig.

Toen @Schwarzeneggertje voor zijn theorie kwam kreeg ie zelfs meteen een rijbewijs in zijn handen gedrukt zo mannelijk is ie.
In Zambia heb ik mijn rijbewijs bij het ministerie laten ophalen door de instructeur zonder 1 les gevolgd te hebben. Kreeg meteen mijn vrachtwagen rijbewijs erbij (had om A en B gevraagd) ondanks dat ik nog nooit in zo'n ding gezeten had en daar ook helemaal geen zin in had. Op de motor dan maar zonder rijbewijs gereden.

• #154.113
  • #154.115
In Zambia heb ik mijn rijbewijs bij het ministerie laten ophalen door de instructeur zonder 1 les gevolgd te hebben. Kreeg meteen mijn vrachtwagen rijbewijs erbij (had om A en B gevraagd) ondanks dat ik nog nooit in zo'n ding gezeten had en daar ook helemaal geen zin in had. Op de motor dan maar zonder rijbewijs gereden.
Dat bedoel ik.

Het gerucht gaat trouwens dat Pechtold stage heeft gelopen in Zambia.

• #154.116
Nee, zit je niet op 300 per week? :roflol:
Nope

Komt door de baas van het CBR, Pechtold, dat is een notoire homohater. @AK had net als ik bijvoorbeeld ook meteen zijn theorie te pakken, maar @ThaWasteland heeft er 8x over moeten doen. Heel lullig.

Toen @Schwarzeneggertje voor zijn theorie kwam kreeg ie zelfs meteen een rijbewijs in zijn handen gedrukt zo mannelijk is ie.
Ik heb mijn theorie in één keer gehaald. 😌

• #154.117
Vind persoonlijk ook het theorie examen veel te streng in Nederland, beter afschaffen gewoon praktijk na 2 jaar ben je toch alles vergeten.

Terug
Naar boven