MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Bezoekers in dit topic

• Skere kut junkies hebben vannacht via het retarded slot (Hoi Eigenhaard) van de berging toegang verkregen tot de boxen en hier een tiental met een koevoet opengebroken.

Mijne is gelukkig ongedeerd. Zat er natuurlijk aan te komen met zo'n next level retarded beveiliging. (Als je het doosje aan de buiten/straatkant openbreekt, zie je een groen knopje. Druk deze in en de deur van de berging gaat open.)
    Man man man

Stuk of 12 boxen zijn vervolgens met een koevoet (oid) opengebroken.
    20250208_053817.jpg
    20250208_053829.jpg
    20250208_053832.jpg
    20250208_054820.jpg
    20250208_054836.jpg
    20250208_055126.jpg
    20250208_055148.jpg
    20250208_055209.jpg

Kheb wel een verdacht busje gespot rond die tijd. Kenteken VDV-97-V

• Haha
    • Wow
    • Like
    Waarderingen: Arminius, Gremlin en Mentat
    20250113_220306.jpg
    20250113_220332.jpg
    20250113_220350.jpg
    20250114_004600.jpg

Zelfde slot op een andere ingang. Groene knopje zorgt ervoor dat de deur opengaat.

Welke Ray Tardo ontwikkelt zoiets? Alsof je een 2 inch dik gehard stalen motorslot ontwikkeld, maar op de plek waar de sleutel gaat een dun plasticplaatje monteert waarachter een knopje zit waardoor het slot opengaat.

Ik heb hier best wel veel moeite mee...

Moeite om te besluiten wie ik harder haat.
    Die skere fucking junky.
    Of de ontwerper van dit veiligheidsmechanisme.

Of, bij nader inzien, de fucking r*tard die besloot dit systeem aan te schaffen omdat het hem een goed en veilig systeem leek.

Laatst bewerkt:
    • Haha
    Waarderingen: Arminius, Jaap ja, Gremlin en 1 andere persoon
    En dan zit je in eens met je bejaarde moeder in het ziekenhuis met griep en daardoor veroorzaakte benauwdheid.

• Heart
    • Sad
    Waarderingen: BB_, The Hoff, Fallingout en 4 andere personen
    En dan zit je in eens met je bejaarde moeder in het ziekenhuis met griep en daardoor veroorzaakte benauwdheid.
    Beterschap met je moeder ouwe dibbes!

Een gooi uit wat compleet willekeurige posts uit het verleden
    Griep kan je het sowieso niet noemen, dat kan alleen veroorzaakt worden door Influenza.
    En hoe is dat geconcludeerd? :p
    Ja, allemaal vasthouden aan de juiste determinering. Diegene die dat niet kunnen moeten maar gewoon niet meer mee doen met de discussie.
    Wie zegt dat dit griep is of niet was, het kan ook een andere infecties zijn geweest?
    Als je het nog zelf kunt halen heb je geen griep, maar ben je een beetje verkouden. :trollface:

• Haha
    Waarderingen: Steks
    Skere kut junkies hebben vannacht via het retarded slot (Hoi Eigenhaard) van de berging toegang verkregen tot de boxen en hier een tiental met een koevoet opengebroken.

Mijne is gelukkig ongedeerd. Zat er natuurlijk aan te komen met zo'n next level retarded beveiliging. (Als je het doosje aan de buiten/straatkant openbreekt, zie je een groen knopje. Druk deze in en de deur van de berging gaat open.)
    Man man man

Stuk of 12 boxen zijn vervolgens met een koevoet (oid) opengebroken.
    20250208_053817.jpg20250208_053829.jpg20250208_053832.jpg20250208_054820.jpg20250208_054836.jpg20250208_055126.jpg20250208_055148.jpg20250208_055209.jpg

Kheb wel een verdacht busje gespot rond die tijd. Kenteken VDV-97-V
    Part and parcel of living in diversiteit

• Bicep
    • Haha
    • Sad
    Waarderingen: BB_, Mentat en apfelstrudel
    20250113_220306.jpg20250113_220332.jpg20250113_220350.jpg20250114_004600.jpg
    Zelfde slot op een andere ingang. Groene knopje zorgt ervoor dat de deur opengaat.

Welke Ray Tardo ontwikkelt zoiets? Alsof je een 2 inch dik gehard stalen motorslot ontwikkeld, maar op de plek waar de sleutel gaat een dun plasticplaatje monteert waarachter een knopje zit waardoor het slot opengaat.

Ik heb hier best wel veel moeite mee...

Moeite om te besluiten wie ik harder haat.
    Die skere fucking junky.
    Of de ontwerper van dit veiligheidsmechanisme.

Of, bij nader inzien, de fucking r*tard die besloot dit systeem aan te schaffen omdat het hem een goed en veilig systeem leek.
    Wtf is dit voor debiel systeem :roflol:

Wel melding gemaakt over dat kenteken? Misschien kan de politie er iets mee.

• Like
    Waarderingen: Arminius en apfelstrudel
    Part and parcel of living in diversiteit
    En dat is inderdaad zo. Waar je niet dood aan gaat word je sterker van (behalve aids).

Daarom zal ik morgen de getroffen buren een hart onder de riem steken en ze geruststellen met wat kalmerende woorden.

"Zoals jullie inmiddels weten hebben een paar skerre knkr junkies zich toegang tot de berging weten te verschaffen door het hoogwaardig elektrische slot, keurmerk retART-4, welke direct toegang verleent tot de berging, op magische wijze te ontcijferen. Vervolgens is uw boxdeur opengebroken waarna uw eigendommen zijn ontvreemd.

Ik sta in nauw contact met zowel de verhuurder van dit pand, de fabrikant van dit hoogwaardige slot, de monteur welke het slot heeft geïnstalleerd alsmede de buurtregisseur die over onze lieve wijk waakt.

Alle partijen zijn vrijwel direct tot dezelfde conclusie gekomen. Dit type slot is namelijk gedurende 6 maanden wetenschappelijk clinisch getest op een groep van 200 mentaal geretardeerde blinde kinderen zonder ledematen. Hieruit bleek het slot een 99,9% veiligheidsgarantie te geven onder normale omstandigheden.
    Dit, in combinatie met de zeer verfijnde werkwijze waarop de boxdeuren zijn geforceerd om toegang te verkrijgen tot een warme slaapplek, te samen met alle sporen van poep die zijn aangetroffen op de muren van de berging, kan er niet anders worden geconcludeerd dan dat we te maken hebben met zeer skerre zigeuners.

Desondanks hebben wij na grondig overleg met de buurtregisseur, in lijn met de richtlijnen van het Europees hof voor de rechten van de mens omtrent het onderkakken van andermans muren en eigendommen tussen 12pm en 12am gedurende skerre tijden, besloten geen aangifte te doen van dit incident.

Om toekomstige ongemakken te voorkomen raden wij u aan om in het vervolg rekening te houden met de culturele en sociale verschillen van deze demografische groep (en anderen).

en om altijd een rol of 2 aan wc-papier voorradig te hebben in uw box."

Laatst bewerkt:
    • Haha
    Waarderingen: BB_, Sanca Saxon, Mentat en 2 andere personen

Beterschap met je moeder ouwe dibbes!

Een gooi uit wat compleet willekeurige posts uit het verleden

Gaat jouw moeder nog steeds met jou mee naar de dokter?
    :trollfacex:

Beterschap!
    Dat mens is 84, heeft COPD en astma op een niveau dat ze thuis naast allerlei pufjes ook 3 keer per dag nog aan een vernevelaar zit. In haar bloed is het Influenza virus aangetroffen, dus ze heeft echt de griep.

Sinds donderdag voelde ze zich echt niet goed, de HA zei dat ze aan de bel moest trekken als ze koorts kreeg en had prednison voorgeschreven. 38,2 is volgens haar verhoging en geen koorts dus heeft ze de HA niet nog een keer gebeld (ik heb het niet van een vreemde). Vanaf donderdag heeft ze niet meer in bed kunnen liggen i.v.m. benauwdheid en heeft ze dus maar een beetje in een stoel geslapen en vanochtend vond mijn vader het tijd om mijn broer maar eens te bellen. Wij wisten allebei van niets, mijn broer heeft de huisartsenpost gebeld, vrij snel was er iemand end ie heeft gelijk een ambulance gebeld, want ze was in te slechte staat om haar zelf naar het ziekenhuis te brengen.

Laatst bewerkt:
    • Heart
    Waarderingen: BB_, Gremlin, Pren en 2 andere personen
    Dat mens is 84, heet COPD en astma op een niveau dat ze thuis naast allerlei pufjes ook 3 keer nog aan een vernevelaar zit. In haar bloed is het Influenza virus aangetroffen, dus ze heeft echt de griep.

Sinds donderdag voelde ze zich echt niet goed, de HA zei dat ze aan de bel moest trekken als ze koorts kreeg en had prednison voorgeschreven. 38,2 is volgens haar verhoging en geen koorts dus heeft ze de HA niet nog een keer gebeld (ik heb het niet van een vreemde). Vanaf donderdag heeft ze niet meer in bed kunnen liggen i.v.m. benauwdheid en heeft ze dus maar een beetje in een stoel geslapen en vanochtend vond mijn vader het tijd om mijn broer maar eens te bellen. Wij wisten allebei van niets, mijn broer heeft de huisartsenpost gebeld, vrij snel was er iemand end ie heeft gelijk een ambulance gebeld, want ze was in te slechte staat om haar zelf naar het ziekenhuis te brengen.
    Is jouw broer net zoals jou?

Terug
    Naar boven