- Waardering
- 10.894
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 10%
het voelt al de hele dag als maandag

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het gaat natuurlijk nog een eeuwigheid duren voordat het morgen is.
Beterschap. Hoe oud is ze?En dan zit je in eens met je bejaarde moeder in het ziekenhuis met griep en daardoor veroorzaakte benauwdheid.
Beterschap met je moeder ouwe dibbes!En dan zit je in eens met je bejaarde moeder in het ziekenhuis met griep en daardoor veroorzaakte benauwdheid.
Griep kan je het sowieso niet noemen, dat kan alleen veroorzaakt worden door Influenza.
Ja, allemaal vasthouden aan de juiste determinering. Diegene die dat niet kunnen moeten maar gewoon niet meer mee doen met de discussie.
Wie zegt dat dit griep is of niet was, het kan ook een andere infecties zijn geweest?
Als je het nog zelf kunt halen heb je geen griep, maar ben je een beetje verkouden.![]()
Gaat jouw moeder nog steeds met jou mee naar de dokter?En dan zit je in eens met je bejaarde moeder in het ziekenhuis met griep en daardoor veroorzaakte benauwdheid.
Part and parcel of living in diversiteitSkere kut junkies hebben vannacht via het retarded slot (Hoi Eigenhaard) van de berging toegang verkregen tot de boxen en hier een tiental met een koevoet opengebroken.
Mijne is gelukkig ongedeerd. Zat er natuurlijk aan te komen met zo'n next level retarded beveiliging. (Als je het doosje aan de buiten/straatkant openbreekt, zie je een groen knopje. Druk deze in en de deur van de berging gaat open.)
Man man man
Stuk of 12 boxen zijn vervolgens met een koevoet (oid) opengebroken.
Kheb wel een verdacht busje gespot rond die tijd. Kenteken VDV-97-V
Wtf is dit voor debiel systeem
Zelfde slot op een andere ingang. Groene knopje zorgt ervoor dat de deur opengaat.
Welke Ray Tardo ontwikkelt zoiets? Alsof je een 2 inch dik gehard stalen motorslot ontwikkeld, maar op de plek waar de sleutel gaat een dun plasticplaatje monteert waarachter een knopje zit waardoor het slot opengaat.
Ik heb hier best wel veel moeite mee...
Moeite om te besluiten wie ik harder haat.
Die skere fucking junky.
Of de ontwerper van dit veiligheidsmechanisme.
Of, bij nader inzien, de fucking r*tard die besloot dit systeem aan te schaffen omdat het hem een goed en veilig systeem leek.
En dat is inderdaad zo. Waar je niet dood aan gaat word je sterker van (behalve aids).
Nee man, dat raam bevat globalistisch verwarmd glas. Alleen non-duurzame uit aardolie geraffineerde plastic rietjes kunnen deze krachten doorbreken.
Beterschap met je moeder ouwe dibbes!
Een gooi uit wat compleet willekeurige posts uit het verleden
Dat mens is 84, heeft COPD en astma op een niveau dat ze thuis naast allerlei pufjes ook 3 keer per dag nog aan een vernevelaar zit. In haar bloed is het Influenza virus aangetroffen, dus ze heeft echt de griep.Gaat jouw moeder nog steeds met jou mee naar de dokter?
Beterschap!
Is jouw broer net zoals jou?Dat mens is 84, heet COPD en astma op een niveau dat ze thuis naast allerlei pufjes ook 3 keer nog aan een vernevelaar zit. In haar bloed is het Influenza virus aangetroffen, dus ze heeft echt de griep.
Sinds donderdag voelde ze zich echt niet goed, de HA zei dat ze aan de bel moest trekken als ze koorts kreeg en had prednison voorgeschreven. 38,2 is volgens haar verhoging en geen koorts dus heeft ze de HA niet nog een keer gebeld (ik heb het niet van een vreemde). Vanaf donderdag heeft ze niet meer in bed kunnen liggen i.v.m. benauwdheid en heeft ze dus maar een beetje in een stoel geslapen en vanochtend vond mijn vader het tijd om mijn broer maar eens te bellen. Wij wisten allebei van niets, mijn broer heeft de huisartsenpost gebeld, vrij snel was er iemand end ie heeft gelijk een ambulance gebeld, want ze was in te slechte staat om haar zelf naar het ziekenhuis te brengen.
Nee
Jij bent de normale van de twee?
Denk het niet.