AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #155.761
Ik denk wel 2x na voor ik een gratis vakantie heb, er zijn andere manieren om dingen op te lossen. Dreigementen of verbaal geweld negeren en op een later moment afhandelen is slimmer dan op het moment vol gas te gaan en straks paar jaar weg van huis.

Kunt beter weglopen en paar weken later de toko van die mens aanstoken bij wijze van.
Alles kan hand in hand gaan. Geef enkele oude contacten een paar centjes en we maken er een mooi projectje van.

• #155.762
Het zijn principe kwesties. Ik zou niet met mijzelf kunnen leven wetende dat mijn vriendin of andere dierbare voor het leven is getekend en de aanstichter vrolijk tuintjes schoffelt voor enkele uren om dan verder te gaan met zijn leven.

Nu zijn hier wel gradaties in. Iemand verdwijnt niet omdat diegene een schuine opmerking maakt bijvoorbeeld.
Dus jouw ego is belangrijker dan er voor je kind zijn? Dat klinkt voor mij echt alsof je zwaar onderschat hoe belangrijke rol je als vader hebt, en hoe groot de impact van jouw aanwezigheid is.

• #155.763
Nou weet ik dat iedereen hier vanalles roept, maar ik denk dat er maar weinig mensen zijn die hier keer serieus klappen hebben gekrege
Ben zelf 2x geprikt vroeger en weet precies hoe het werkt. Heb in meerdere situaties moeten vrezen voor het ergste. Angst bestaat allang niet meer bij mij. Het is hij of ik en in die secondes kun je niet twijfelen. Survival of the fittest broer.

• #155.765
Ach ja, de wereld zit vol gekken.
Er lopen meer gekken los buiten dan dat er vastzitten.

• #155.766
Dus jouw ego is belangrijker dan er voor je kind zijn? Dat klinkt voor mij echt alsof je zwaar onderschat hoe belangrijke rol je als vader hebt, en hoe groot de impact van jouw aanwezigheid is.

Nee lekker kunnen vertellen dat je hun moeder of broertje of zusje hebt laten creperen zonder gevolgen. Dat zal ze trots maken!

Dat heeft niks met EGO te maken.
Je bent gewoon een lafaard als je de kans krijgt, diegene recht aankijkt en dan maar laat varen. Ik denk dat jij onderschat hoe sterk de drang als vader kan zijn om zn gezin te wraken, maar dat komt omdat dat volk bijna niet meer bestaat👍

• #155.769
Nee lekker kunnen vertellen dat je hun moeder of broertje of zusje hebt laten creperen zonder gevolgen. Dat zal ze trots maken!

Dat heeft niks met EGO te maken.
Je bent gewoon een lafaard als je de kans krijgt, diegene recht aankijkt en dan maar laat varen. Ik denk dat jij onderschat hoe sterk de drang als vader kan zijn om zn gezin te wraken, maar dat komt omdat dat volk bijna niet meer bestaat👍
Probleem is dat dit een prima samenleving had kunnen zijn maar dat wij door toedoen van bestuurders met het jaar verder afglijden waardoor burgers in zulke situaties terechtkomen.

• #155.770
Probleem is dat dit een prima samenleving had kunnen zijn maar dat wij door toedoen van bestuurders met het jaar verder afglijden waardoor burgers in zulke situaties terechtkomen.

En de rechtstaat is een kromstaat daarom moeten mensen zo gaan denken.

• #155.772
Helaas heeft de politiek veel kapot gemaakt. Huizen-markt, vluchtelingen mega veel problemen in de zorg. Zelfs criminelen die jaren zonder diploma in de zorg gewerkt hebben. De meeste pedofielen wonen ook in Nederland.

• #155.773
Uhm trots komt vaak uit je ego?
NOem het hoe je het noemen wil.

Ik sta voor mn mensen. Zij is voor mij door het vuur gegaan toen ik als een(sociaal) wrak uit het milieu gekomen ben. Heeft alle rechtzaken die erna kwamen bijgewoond en mij overal in gesteund toen. En nu zeg jij dat ik dat ik mezelf moet begrenzen in haar veiligheid en alles wat erbij komt kijken?

Zij keurt alles goed waar ik voor sta. Wij zijn 1, voor altijd, meer telt niet voor mij.

• #155.774
NOem het hoe je het noemen wil.

Ik sta voor mn mensen. Zij is voor mij door het vuur gegaan toen ik als een(sociaal) wrak uit het milieu gekomen ben. Heeft alle rechtzaken die erna kwamen bijgewoond en mij overal in gesteund toen. En nu zeg jij dat ik dat ik mezelf moet begrenzen in haar veiligheid en alles wat erbij komt kijken?

Zij keurt alles goed waar ik voor sta. Wij zijn 1, voor altijd.
Helaas is niks voor altijd

• #155.776
Beter voorkomen dan genezen 😉

• #155.777
Tot de dood ons scheidt vriend. Wat ook in onze trouwringen gegraveerd gaat worden. Maar dat is echte loyaliteit. Hoop dat je dat ooit mag ervaren. Het is namelijk iets prachtigs, iets wat mij letterlijk gered heeft.

kijk: https://youtube.com/shorts/Vc_CQyZmHUo?si=ql5K72hZaCpML9e1

1.5 jaar voorwaardelijk kreeg die toch?

• Like
Waarderingen: vntl
  • #155.778
Vandaar ik zeg dreigement. Als ik een fout maak met autorijden en achmed achter mij bij het volgende stoplicht loco word en van alles roept ga ik niet in het bijzijn van mijn zoontje het gevaar opzoeken.

Als ik weet wie het is dan kom ik die later nog wel tegen en als het echt serieus is stook je zijn auto aan. Nou weet ik dat iedereen hier vanalles roept, maar ik denk dat er maar weinig mensen zijn die hier keer serieus klappen hebben gekregen en ook kunnen handelen op het moment, 99% bevriest namelijk en doet niks.

Als je maar vaak genoeg klappen hebt gehad dan ruik je al wanneer het mis gaat en ben je direct voorbereid wat te doen.
Eens dan voel je dat inderdaad goed aan.

• #155.779
Denk dat het voor mensen die zelf geen kinderen hebben moeilijk te begrijpen is hoe het voelt. Het is niet dat je een hond of kat hebt waar je overigens ook erg gehecht aan kan raken, maar een kind is de mini versie van jij en als ouder is het je taak om hem/haar te sturen in de eerste jaren.

Toen ik nog geen zoontje had boeide het mij ook allemaal geen kut en full yolo, maar nu ben ik die papa die zaterdag/zondag in monkey town rondkruipt of in het kinderbadje dobbert.

• #155.780
Ben zelf 2x geprikt vroeger en weet precies hoe het werkt. Heb in meerdere situaties moeten vrezen voor het ergste. Angst bestaat allang niet meer bij mij. Het is hij of ik en in die secondes kun je niet twijfelen. Survival of the fittest broer.
Mensen die dit niet kennen snappen dit niet. De knop gaat op dat moment om en dan denk je niet meer na. Als je nog nooit in een dergelijke situatie hebt gezeten snap je dit inderdaad niet.

Terug
Naar boven