MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #155.781
Denk dat het voor mensen die zelf geen kinderen hebben moeilijk te begrijpen is hoe het voelt. Het is niet dat je een hond of kat hebt waar je overigens ook erg gehecht aan kan raken, maar een kind is de mini versie van jij en als ouder is het je taak om hem/haar te sturen in de eerste jaren.

Toen ik nog geen zoontje had boeide het mij ook allemaal geen kut en full yolo, maar nu ben ik die papa die zaterdag/zondag in monkey town rondkruipt of in het kinderbadje dobbert.
Rare aanname maar veel plezier met deze wedstrijd verplassen :o

• #155.782
  • #155.783
Mensen die dit niet kennen snappen dit niet. De knop gaat op dat moment om en dan denk je niet meer na. Als je nog nooit in een dergelijke situatie hebt gezeten snap je dit inderdaad niet.
Als je 1 paar ogen van je eigen vlees en bloed die je altijd aankeken en op je rekende als ouder moet missen door toedoen van een ander... nothing left to say.

• #155.784
Ik snap je oprecht daar niet van maar je eigen vlees bloed vergelijken met een poes of hond is toch net wat anders. Als je huisdier overlijd kan je daar wel tijdje mee zitten, als je kind wat overkomt zijn er mensen die oprecht doordraaien en voor de trein springen.

• #155.785
JAmmer dat je de discussie altijd zo moet eindigen als mensen het niet met je eens zijn. Geeft niet. Als je kinderen hebt snap je het wel, en dat doen de meeste hier dan ook, gelukkig.

• #155.786
Ik snap je oprecht daar niet van maar je eigen vlees bloed vergelijken met een poes of hond is toch net wat anders. Als je huisdier overlijd kan je daar wel tijdje mee zitten, als je kind wat overkomt zijn er mensen die oprecht doordraaien en voor de trein springen.
Dat lijkt mij echt een grote nadeel als je een kindje hebt en vooral als je een dochter hebt man…. Hier in NL

• #155.788
Ik heb vroeger de buurman en zijn broer nog in elkaar getimmerd toen die een grote mond tegen mijn vriendin had en haar had geduwd. Shit happens uiteindelijk heeft hij een vergoeding betaalt.

• #155.789
  • #155.791
Lol, wie vergelijkt er hier iets met een hond of kat, waar komt dit nu weer vandaan? Hele rare wending :roflol:

Ik vraag wat je vrouw en kind er aan hebben als je vast zit, en het gaat naar 'als je geen kinderen hebt weet je niet hoe het voelt' en je huisdier verliezen. Echt, dit kan alleen op dit forum :roflol:

• #155.794
En daarna luistert ie weer als je volwassen gesprekken voert.
Luister je zelf nog altijd naar je pa? Heb je nooit het idee dat zij nog ouderwets zijn en alles vanuit vroeger bekijken?

Sturen is hetzelfde als luisteren? Als hij respect voor je heeft zal je hem (bijna) z’n hele leven kunnen sturen.
In de praktijk gaat men toch zijn eigen weg en is het vallen en opstaan. Ik heb iig niet dezelfde mening als mijn pa overal in en ik pak dingen anders aan waar ik mij beter bij voel ook als hij anders adviseert.

• #155.795
Dus jouw ego is belangrijker dan er voor je kind zijn? Dat klinkt voor mij echt alsof je zwaar onderschat hoe belangrijke rol je als vader hebt, en hoe groot de impact van jouw aanwezigheid is.
Ik heb geen kinderen en praat dus ook niet in die hoedanigheid. Mijn vriendin weet hoe ik erover denk en is desondanks ( of juist daarom? ) bij mij. Begrijp mij niet verkeerd, ik timmer niet iedereen die naar mijn vriendin kijkt zijn ogen dicht en ben de rust zelve. Zoals gezegd, er zijn gradaties. Dat zie ik niet als ego, meer als een taak. Daar mogen de meningen over verschillen.

• #155.796
In de praktijk gaat men toch zijn eigen weg en is het vallen en opstaan. Ik heb iig niet dezelfde mening als mijn pa overal in en ik pak dingen anders aan waar ik mij beter bij voel ook als hij anders adviseert.
iemand sturen hoeft niet te betekenen dat je altijd naar hem luistert of dezelfde mening hebt.

• #155.800
Vandaar ik zeg dreigement. Als ik een fout maak met autorijden en achmed achter mij bij het volgende stoplicht loco word en van alles roept ga ik niet in het bijzijn van mijn zoontje het gevaar opzoeken.
Gewoon politie bellen als hij je van achter aantikt.

Terug
Naar boven