AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #155.801
Ik vraag wat je vrouw en kind er aan hebben
de wetenschap dat er iemand was die hun beschermde en de rekening recht heeft laten zetten. Maar nogmaals. Als de liefde nooit verder heeft gereikt als die van papa en mama en de dieren bij Dierenlot, dan ga je dit nooit snappen.

• #155.802
de wetenschap dat er iemand was die hun beschermde en de rekening recht heeft laten zetten. Maar nogmaals. Als de liefde nooit verder heeft gereikt als die van papa en mama en de dieren bij Dierenlot, dan ga je dit nooit snappen.
Ach jongen, zit je weer eens op mijn LinkedIn te creepen?

• #155.804
Eigen foto die je laatst hier postte met een diertje in je hand. En je zei dat je vrijwilliger was dus dan is dat allemaal niet zo ingewikkeld.
Ja ja 😉
Geen idee wat ik nu weer heb gezegd waardoor jij je aangevallen lijkt te voelen. Maar weet dat het niet nodig is 🤗 Verder geen zin om flauw te gaan modder gooien. Veel te mooi weer ☺️

• #155.805
Ik begrijp de emotie, maar denk oprecht dat je kinderen wel nodig hebben dat je er nog bent. Mijn gevoel zegt ook "ik schop hem dood" als iemand iets bij mijn kinderen doet, maar ik hoop met mijn verstand dat ik dat zal kunnen beteugelen. Zij gaan namelijk hoe dan ook een complex verwerkingsproces in, waarin ik bij ze wil zijn.

Interessant trouwens dat we hier zo'n fan zijn van eerwraak, terwijl dat nu juist de cultuur is van die groep die hier zogenaamd alle problemen veroorzaakt ;)

• #155.806
Ik begrijp de emotie, maar denk oprecht dat je kinderen wel nodig hebben dat je er nog bent. Mijn gevoel zegt ook "ik schop hem dood" als iemand iets bij mijn kinderen doet, maar ik hoop met mijn verstand dat ik dat zal kunnen beteugelen. Zij gaan namelijk hoe dan ook een complex verwerkingsproces in, waarin ik bij ze wil zijn.

Interessant trouwens dat we hier zo'n fan zijn van eerwraak, terwijl dat nu juist de cultuur is van die groep die hier zogenaamd alle problemen veroorzaakt ;)
Eerwraak bij die haatbaarden gaan om andere onderwerpen dan de bescherming van het gezin. Eerwraak bij dat volk is vaak JUIST gericht tegen het eigen vlees en bloed. Een zeer wezenlijk verschil.

• #155.808
Ja ja 😉
Geen idee wat ik nu weer heb gezegd waardoor jij je aangevallen lijkt te voelen. Maar weet dat het niet nodig is 🤗 Verder geen zin om flauw te gaan modder gooien. Veel te mooi weer ☺️
Heb dat gevoel niet. Tis passie wat je hoort. Als ik jou aan zou willen vallen kom ik wel met wat scherpers.

• #155.810

Dat is geen eerwraak toch?

• #155.812
Ik heb geen kinderen en praat dus ook niet in die hoedanigheid. Mijn vriendin weet hoe ik erover denk en is desondanks ( of juist daarom? ) bij mij. Begrijp mij niet verkeerd, ik timmer niet iedereen die naar mijn vriendin kijkt zijn ogen dicht en ben de rust zelve. Zoals gezegd, er zijn gradaties. Dat zie ik niet als ego, meer als een taak. Daar mogen de meningen over verschillen.
Maar velen kunnen waarschijnlijk beter eerst inschatten of ze wel als winnaar uit de strijd komen en als die kans klein is kan je het misschien beter anders aanpakken.

• #155.814
  • #155.815
Eerwraak bij die haatbaarden gaan om andere onderwerpen dan de bescherming van het gezin. Eerwraak bij dat volk is vaak JUIST gericht tegen het eigen vlees en bloed. Een zeer wezenlijk verschil.
Sorry, correct. Ik bedoel dus eigenlijk bloedwraak, om in die taal te blijven.

• #155.817
Maar velen kunnen waarschijnlijk beter eerst inschatten of ze wel als winnaar uit de strijd komen en als die kans klein is kan je het misschien beter anders aanpakken.
Dit is een terechte nuance, inderdaad.

Recent heb ik een verhaal gelezen over een, ik meen Mexicaanse, moeder wier dochter werd vermoord door een kartel of bende. Die dame heeft eigenhandig gezorgd dat een stuk of tien betrokkenen werden ontmaskerd en veroordeeld. Dat vond ik ook een prachtig verhaal. Helaas werd zij uiteindelijk wel gedood.

Alleen Turken en Marokkanen?
En n*gers.

• #155.819
Wat ook wel typerend is aan de lui die nu keihard roepen dat ze tegen wraak zijn, zijn dan ook vaak de lui die je keihard laten stikken als je geen wraak neemt terwijl die mogelijkheid er wel is. Logisch ook, als jij je mannenlijkheid laat afnemen door wat gelul van 'n ander, verdien je dat ook wel. Zelfs lafaarden willen niet met lafaarden omgaan.

• #155.820
Dit is een terechte nuance, inderdaad.

Recent heb ik een verhaal gelezen over een, ik meen Mexicaanse, moeder wier dochter werd vermoord door een kartel of bende. Die dame heeft eigenhandig gezorgd dat een stuk of tien betrokkenen werden ontmaskerd en veroordeeld. Dat vond ik ook een prachtig verhaal. Helaas werd zij uiteindelijk wel gedood.

En n*gers.
Deze dude is ook echt goud. Een mercenary die jaagt op die kartelgasten.

kijk: https://youtube.com/shorts/eR4z6v5QGNI?si=V8I590ezTHhtzlzu

kijk: https://youtube.com/shorts/QXwpdUR5xjo?si=bGS0szy50bZ3RRNW

kijk: https://youtu.be/b_CpGJHhv8g?si=usnAvnY7w99FQrSE

kijk: https://youtube.com/shorts/qNCOTUStVy8?si=P7ae4NQOYrwj3WoX

Terug
Naar boven