Ik heb niet altijd een motorkap bij de hand.Heb nog nooit iemand een motorkap zien terugkoppen.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb niet altijd een motorkap bij de hand.Heb nog nooit iemand een motorkap zien terugkoppen.
Waarom niet?
Als ik hier iemand mee zie lopen knal ik ze op rapport.
DIt versterkt mijn vastberadenheid op zelfvoorziendende zelfverdediging alleen maar meer.
Op uitzending heb ik wel eens vernomen dat er ook het een en het ander gebeurt met elkaarAls ik hier iemand mee zie lopen knal ik ze op rapport.
Ja daar krijgt iemand die dwars ligt een paar beuken op zijn schedel als hij niet normaal gaat doen.Op uitzending heb ik wel eens vernomen dat er ook het een en het ander gebeurt met elkaar
Ja maar dan moet je fantaseren dat het een vrouw is. Maat van mij heeft wel eens laten weten dat terwijl zij aan het Smashen waren (Switch game) er regelmatig vrouwelijke collega's uit elkaar getrokken werden in dezelfde hut. Je moest ook niet raar staan kijken als je kamergenoten lekker aan het fappen waren. Ahja, wereldje apart zo'n bootOp uitzending heb ik wel eens vernomen dat er ook het een en het ander gebeurt met elkaar
Op uitzending heb ik wel eens vernomen dat er ook het een en het ander gebeurt met elkaar
Kerel ik zeg niks raar hè ik heb het alleen vernomen en in real life zou ik nooit rare of gekke opmerkingen maken richting een hetero, alleen een beetje grappen kan wel toch….Vroeger op de rugby was er ook een homo. Die maakte ook regelmatige aparte opmerkingen tegen de anderen .
Na de wedstrijd deden we gezamelijk douchen en toen hebben een man of 3 hem vastgehouden en de rest pistte over hem heen en daarna hebben we hem de kleedkamer uitgezet, naakt.
Mensen zijn gewoon niet gediend van die rare opmerkingen.
Klopt is er toen op een van de fregatten een meid door een stuk of 6 lui (tegelijk) aangedrukt in het caf( dus niet een hutje maar de eetzaal op een tafel).Ja maar dan moet je fantaseren dat het een vrouw is. Maat van mij heeft wel eens laten weten dat terwijl zij aan het Smashen waren (Switch game) er regelmatig vrouwelijke collega's uit elkaar getrokken werden in dezelfde hut. Je moest ook niet raar staan kijken als je kamergenoten lekker aan het fappen waren. Ahja, wereldje apart zo'n boot
Lees je geschiedenis even terug en hoe vaak gezegd is dat het niet gewaardeerd wordt.rare of gekke opmerkingen maken richting een hetero
Zulke verhalen heb ik ook gehoord ja, misschien hebben jullie op hetzelfde schip gevaren.Klopt is er toen op een van de fregatten een meid door een stuk of 6 lui (tegelijk) aangedrukt in het caf( dus niet een hutje maar de eetzaal op een tafel).
Zat een keer op me hut en kwam iemand binnen die vroeg naar een van mijn hut genoten. Ik zij die ligt te rukken. Hin trekt zo dat godrijntje open en zegt heb je nog hulp nodig man? Daarna door over werk gerelateerde onzin en weer weg.
Niks raars aan joh.
Nee hoeft niet eens. die verhalen zijn binnen een maand heel de haven rond.Zulke verhalen heb ik ook gehoord ja, misschien hebben jullie op hetzelfde schip gevaren.
Heel eerlijk vind jij het waard geweest om voor ons land te strijden? En op uitzending te gaan voor watWas ook een meid die had met haar zatte kop op het dek en in een RHIB gescheten. Malle dame was dat. Voortanden als een paard ook.
Heb dit echt niet voor mijn land gedaan hoor. Ken er weinig die er echt zo in staan. Je doet het omdat je het werk leuk vind je wat wil zien en bij oefenningen uitzendingen etc voor degene die naast je staan niet voor die ter***lijer in den haag.@Mindcontrol uiteindelijk kan ik wel om je lachen man, vind het oprecht kut dat je door zoveel shit heen bent gegaan.
Heel eerlijk vind jij het waard geweest om voor ons land te strijden? En op uitzending te gaan voor wat
Jaja, dat is vast niet het enige dat jullie met hem gedaan hebben.Vroeger op de rugby was er ook een homo. Die maakte ook regelmatige aparte opmerkingen tegen de anderen .
Na de wedstrijd deden we gezamelijk douchen en toen hebben een man of 3 hem vastgehouden en de rest pistte over hem heen en daarna hebben we hem de kleedkamer uitgezet, naakt.
Mensen zijn gewoon niet gediend van die rare opmerkingen.