AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #155.844
Noem het hoe je het noemen wil meid.
Als je ergens voor hebt te leven geef je daar ook alles voor. Wat jij ervan vindt/denkt daar geeft echt geen hond om. You do you.
Ik weet waarvoor ik het doe en anderen ook en daar gaat het om.

Noem het labiel, noem het gek, noem het gestoord. Maar vanavond kijk ik mn naasten aan en voel ik de liefde en passie voor hun waarvoor ik dit alles doe of zou doen.
De rest doet er niet toe. Laat het los en geniet van het weer zoals je even terug zei, heb je veel meer aan.👍

Laatst bewerkt:
  • #155.845
K denk dat er misschien ook een verschil is tussen de feiten zien gebeuren of nadien.
In het voorbeeld van @Mindcontrol : je bent met de wagen op zoek naar je vrouw en ziet dat ze aangevallen wordt.
Uiteraard ga ik dan ook all in om ze te helpen/beschermen met alles wat ik heb. In dit geval is het risico op een straf trouwens klein want: zelfverdediging v een 3de persoon.

Zijn de feiten reeds gebeurd dan ga je wraak nemen nadien. Begrijpelijk. Maar is je partner daar dan mee geholpen?
K denk dat mijn vrouw er dan meer aan zou hebben dat ik bij haar ben in haar herstel dan dat ik op een verkeerde rechter val en een paar jaar kan brommen in de cel (wss vrij kort na de feiten dus tijdens de moeilijkste fase van herstel voor haar)

• #155.846
K denk dat er misschien ook een verschil is tussen de feiten zien gebeuren of nadien.
In het voorbeeld van @Mindcontrol : je bent met de wagen op zoek naar je vrouw en ziet dat ze aangevallen wordt.
Uiteraard ga ik dan ook all in om ze te helpen/beschermen met alles wat ik heb. In dit geval is het risico op een straf trouwens klein want: zelfverdediging v een 3de persoon.

Zijn de feiten reeds gebeurd dan ga je wraak nemen nadien. Begrijpelijk. Maar is je partner daar dan mee geholpen?
K denk dat mijn vrouw er dan meer aan zou hebben dat ik bij haar ben in haar herstel dan dat ik op een verkeerde rechter val en een paar jaar kan brommen in de cel (wss vrij kort na de feiten dus tijdens de moeilijkste fase van herstel voor haar)
Zoals gezegd zijn er levels en proportioneel handelen in het spel. Ik ben geraffineerd genoeg om mijn gewenste uitkomst te bereiken met de minst mogelijke nasleep op het voor mij gunstigste tijdstip.

Moet ik het zien gebeuren denken we natuurlijk nergens over na is het shark frenzy.

Er zitten genoeg nuances in.

• #155.847
Mooi dat je dat ook allemaal op internet zetten @Mindcontrol. Makkelijk voor de advocaat van de tegenpartij iets met voorbedachte rade.

• #155.848
Mooi dat je dat ook allemaal op internet zetten @Mindcontrol. Makkelijk voor de advocaat van de tegenpartij iets met voorbedachte rade.
Henk ik heb jouw weleens prive kort gesproken en jij weet denk prima dat het gerecht zich niet kan beroepen op uitspraken van vroeger die totaal geen verband houden met het eventuele incident die evt ergens in de verre toekomst zou kunnen gebeuren( hopelijk nooit)

Het gaat om de letter van de wet, niet om de gewekte indruk over iemand dmv zijn of haar uitspraken op een forum

Laatst bewerkt:
  • #155.852
Leuk nachtje

Vrouw werkt meestal tot een uur of 01:00 in het zalencentrum/zwembad/verenigingshuis.

Word ik om 01:12 gebeld door haar, ik wakker en meteen terugbellen , geen gehoor. Na een keer of 6 bellen gaat die voicemail erop.
Oke nu word het serieus , dacht ik .
Meteen al mn spullen en knuppel gepakt en in de auto gesprongen(dat duurde maar 2 minuten) en de weg afgereden die ze normaal volgt met de snorfiets(8km), met een stressed out maar vastberaden gevoel, ready for about anything.

Kom ik ze half onderweg tegen🫠. Belletje was per ongeluk en toen viel de batterij uit. 🫠. Maar dat wacht ik niet af. Maar is wel erg blij dat ik altijd zo reageer in zulke situaties.

Eer dat de adrenaline gezakt was, was het al 0230uur😃, daarna nog een keer of 2 wakker geschrokken van de nachtmerries en om 0500 uur was ik weer out & about....
Je lijkt m'n moeder wel, behalve dat knuppelgedeelte.

• #155.857
Hoe reageren jullie als @Seth_Fit weer eens lief tegen jullie doet...je weet wel kusjes enzo via karma etc.
Hij lijkt me best aardig maar ik heb nauwelijks tijd voor de vrouwen die mij willen. Hoe poeier je zo'n hunk af, zonder op zijn pik te gaan staan?

• #155.858
Hoe reageren jullie als @Seth_Fit weer eens lief tegen jullie doet...je weet wel kusjes enzo via karma etc.
Hij lijkt me best aardig maar ik heb nauwelijks tijd voor de vrouwen die mij willen. Hoe poeier je zo'n hunk af, zonder op zijn pik te gaan staan?
Ik snap je reactie over seth. Maar je hoeft hier niet te gaan liegen over legio dames om ons er bij te overtuigen dat je hetero bent hoor ronnie.

• #155.859
Was zo te zien 1 van de weinige die geen vrij kon krijgen vandaag ✌️

Terug
Naar boven