MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #155.865
Ik snap je reactie over seth. Maar je hoeft hier niet te gaan liegen over legio dames om ons er bij te overtuigen dat je hetero bent hoor ronnie.
20/80% ik leefde die regel voordat ik ervan gehoord had.
Echter heb ik nog nooit een chick met paardegebit aangeduwd. Props for you...someone has to do the ugly work.

• #155.866
Hoe reageren jullie als @Seth_Fit weer eens lief tegen jullie doet...je weet wel kusjes enzo via karma etc.
Hij lijkt me best aardig maar ik heb nauwelijks tijd voor de vrouwen die mij willen. Hoe poeier je zo'n hunk af, zonder op zijn pik te gaan staan?
Hij loopt mij altijd uit te dagen . Vanmiddag noemde die mij nog kneus via karma.

• #155.868
Waarom zijn vrouwen zo fcking psycho dat ze express iets moeten doen of zeggen om een reactie bij ons uit te lokken.

Vraag mij dit af op zich.

• #155.870
@Gremlin ik heb zo'n voorgevoel dat jij hier t beste antwoord op kunt geven.

Zie je ik wist het

• #155.871
En wij rationele mannen maar altijd denken dat vrouwen volwassener zijn.

• #155.872
  • #155.873
IMG_2611.png

Dit zijn pas de echte helden of niet @Gast 174776 waar is jouw pakje?

IMG_2613.png
Waarschijnlijk krijg je dit weekend een brief van defensie/dienstplicht /opkomst plicht 😂 goed weekend 👍

• #155.876
Rationeel en man is in tegenspraak met elkaar volgens die vrouw.

• #155.878
Dus jouw ego is belangrijker dan er voor je kind zijn? Dat klinkt voor mij echt alsof je zwaar onderschat hoe belangrijke rol je als vader hebt, en hoe groot de impact van jouw aanwezigheid is.

Als jij samen met je vriend 's nachts wandelt door de stad en zo'n kansenparel scheld jouw uit voor 'kk h**r' enz en jouw vriend doet niets en komt niet voor jou op. 100% dat jij die relatie verbreekt de volgende dag. Je kunt het als man dus nooit goed doen in jouw ogen.

• #155.880
Het is wel vrijdag, ghb + wat staat er op de planning?
Ghb is op fockup. Dus gewoon beetje voor mij uit staren en jullie vervelen. Wat moet ik anders

Als jij samen met je vriend 's nachts wandelt door de stad en zo'n kansenparel scheld jouw uit voor 'kk h**r' enz en jouw vriend doet niets en komt niet voor jou op. 100% dat jij die relatie verbreekt de volgende dag. Je kunt het als man dus nooit goed doen in jouw ogen.
Maar de vraag is. Zou gremlin kinderen willen? En zou ze een goede moeder zijn

Terug
Naar boven