MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #155.882
Even op visite, beginnen ze te BBQen. En mister man heeft nog maar 500caloriën over voor zijn rijstepapje straks.😥
20250404_194331.jpg

• #155.890
Als jij samen met je vriend 's nachts wandelt door de stad en zo'n kansenparel scheld jouw uit voor 'kk h**r' enz en jouw vriend doet niets en komt niet voor jou op. 100% dat jij die relatie verbreekt de volgende dag. Je kunt het als man dus nooit goed doen in jouw ogen.

• #155.891
Onzekere tijden.

Nee moet wel heel gek lopen mogen we dat gaan meemaken
Lastig lastig. Heb je al een keer ergens een profiel aangemaakt? Met jouw fotografische inzichten moet je er wel iets van kunnen maken lijkt mij.

De face pulls van @Gremlin zijn zwaarder dan die van mij dus mijn mening is niet relevant in deze
Altijd uitkijken wat je tegen die pit bull zegt. Die is te onvoorspelbaar.

Maar goed ik vraag me dit wel af. Ze kan namelijk wel goed onze mamma zijn. Maar zou dit in het echt ook kunnen en willen.

• #155.899
Ik vraag me daadwerkelijk af of er echt vrouwen zijn die geen kinderen willen of dat ze gewoon nog niet de juiste man zijn tegengekomen. Eva Jinek vind ik hier wel een goed voorbeeld van.

• #155.900
Altijd uitkijken wat je tegen die pit bull zegt. Die is te onvoorspelbaar.

Maar goed ik vraag me dit wel af. Ze kan namelijk wel goed onze mamma zijn. Maar zou dit in het echt ook kunnen en willen.

Je stelt je nederig op en ze krijgt meteen praatjes. Wel schattig opzich.

Terug
Naar boven