ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.640
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Ja geen idee.Ghb is op fockup. Dus gewoon beetje voor mij uit staren en jullie vervelen. Wat moet ik anders
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja geen idee.Ghb is op fockup. Dus gewoon beetje voor mij uit staren en jullie vervelen. Wat moet ik anders
En jij weer aan de homofiele cola en wandelen met de hond?
Nee nachtdienst.En jij weer aan de homofiele cola en wandelen met de hond?
Baller, altijd geld maken.
Ja met mij natuurlijk
Onzekere tijden.
Nee moet wel heel gek lopen mogen we dat gaan meemaken.Hoe gaat t nou met die vrouwen? Gaan we t nog keer meemaken of hoe zit t
Dan vlucht ik f**k datWaarschijnlijk krijg je dit weekend een brief van defensie/dienstplicht /opkomst plicht 😂 goed weekend 👍
Ghb is op fockup. Dus gewoon beetje voor mij uit staren en jullie vervelen. Wat moet ik anders
Maar de vraag is. Zou gremlin kinderen willen? En zou ze een goede moeder zijn
Als jij samen met je vriend 's nachts wandelt door de stad en zo'n kansenparel scheld jouw uit voor 'kk h**r' enz en jouw vriend doet niets en komt niet voor jou op. 100% dat jij die relatie verbreekt de volgende dag. Je kunt het als man dus nooit goed doen in jouw ogen.
Lastig lastig. Heb je al een keer ergens een profiel aangemaakt? Met jouw fotografische inzichten moet je er wel iets van kunnen maken lijkt mij.Onzekere tijden.
Nee moet wel heel gek lopen mogen we dat gaan meemaken
Altijd uitkijken wat je tegen die pit bull zegt. Die is te onvoorspelbaar.De face pulls van @Gremlin zijn zwaarder dan die van mij dus mijn mening is niet relevant in deze
Nee waarom moet ik een profiel ergens aanmaken voor iets wat ik niet wil of zoek?Lastig lastig. Heb je al een keer ergens een profiel aangemaakt? Met jouw fotografische inzichten moet je er wel iets van kunnen maken lijkt mij.
flakka?Ghb is op fockup. Dus gewoon beetje voor mij uit staren en jullie vervelen. Wat moet ik anders
Nou sorry hoor ik wist niet dat dit zo'n gevoelig onderwerp was.Nee waarom moet ik een profiel ergens aanmaken voor iets wat ik niet wil of zoek?
geeft niets.Nou sorry hoor ik wist niet dat dit zo'n gevoelig onderwerp was.
Alleen de face pulls?De face pulls van @Gremlin zijn zwaarder dan die van mij dus mijn mening is niet relevant in deze
Valt mee dat je t hier zegt en niet via karma. Mietje
appeltaartseksueel dan welValt mee dat je t hier zegt en niet via karma. Mietje
Maar oke je bent dus asexueel. Kan ook schat. Nergens om voor te schamen.
Altijd uitkijken wat je tegen die pit bull zegt. Die is te onvoorspelbaar.
Maar goed ik vraag me dit wel af. Ze kan namelijk wel goed onze mamma zijn. Maar zou dit in het echt ook kunnen en willen.