AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #156.221
Trien jij bent goed koekoek.

• #156.223
Trien jij bent goed koekoek.
En jij bent een enorme hypocriet. Wel afgeven op het feit dat ik een Duitse auto koop en zelf een Audi rijden? :roflol: Laat je nakijken.

Screenshot 2025-04-19 at 17.29.37.png

Screenshot 2025-04-19 at 17.29.46.png

Screenshot 2025-04-19 at 17.29.54.png

• #156.224
Echt niemand hier interseert t ene f**k in wat voor auto iemand hier rijdt. Je bent echt niet goed jij.

Watik deed is JOU op je hypocrisie wijzen maar jij draait de boel gewoon om :roflol: :roflol:

• #156.228
  • #156.230
Nee lieve schat, printscreens zijn vrij eenvoudig met een Macbook - Paint is zelfs teveel moeite voor onze favoriete Audi rijder
Blijkbaar heb ik wel de juiste snaar geraakt anders zou je niet de energie hierin gestoken hebben ipv even uitzoeken of je gekozen auto wel koosjer is

• #156.231
Ik rijd trouwens ook een audi. Misschien moet ik nu ook boos worden denk ik.

• #156.234
Geldt dit eigenlijk bij elk 4WD/AWD systeem? Of rijd jij toevallig ook een BMW, haha.
Band velg combinatie moet bij beiden gelijk zijn. Tenzij de voor as hagel nieuw is en achter helemaal glad is het niet zo erg maar een totaal diameter verschil kan zorgen voor extra slijtage in de bak en differentieel.

• #156.236
  • #156.239
Band velg combinatie moet bij beiden gelijk zijn. Tenzij de voor as hagel nieuw is en achter helemaal glad is het niet zo erg maar een totaal diameter verschil kan zorgen voor extra slijtage in de bak en differentieel.
Ik dacht dat BMW daar simpelweg slecht in was. De tussenbak kan kapot lopen in zulke gevallen bij BMW. Eigenlijk echt belachelijk. De mijne biedt de keuze tussen RWD of 4WD stand. Rijd eigenlijk altijd in RWD.

• #156.240
🫶

IMG_0055.jpeg

Terug
Naar boven