- Waardering
- 11.759
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
HahaGeldt dit eigenlijk bij elk 4WD/AWD systeem? Of rijd jij toevallig ook een BMW, haha.
En jij bent een enorme hypocriet. Wel afgeven op het feit dat ik een Duitse auto koop en zelf een Audi rijden?
Laat je nakijken.Heb je dat speciaal allemaal opgezocht en vervolgens geknippen en pakken in paintEn jij bent een enorme hypocriet. Wel afgeven op het feit dat ik een Duitse auto koop en zelf een Audi rijden?Laat je nakijken.
![]()
![]()
![]()
Je besloot er zelf op in te gaan met een boehoe verhaal uit het verleden, dus blijkbaar wel opa.Echt niemand hier interseert t ene f**k in wat voor auto iemand hier rijdt. Je bent niet goed jij.
Het is wel een lieve opa 😊🥳Je besloot er zelf op in te gaan met een boehoe verhaal uit het verleden, dus blijkbaar wel opa.
Nee lieve schat, printscreens zijn vrij eenvoudig met een Macbook - Paint is zelfs teveel moeite voor onze favoriete Audi rijderHeb je dat speciaal allemaal opgezocht en vervolgens geknippen en pakken in paint
Oke lieve schat. We zullen t deze keer door de vingers zienNee lieve schat, printscreens zijn vrij eenvoudig met een Macbook - Paint is zelfs teveel moeite voor onze favoriete Audi rijder
Blijkbaar heb ik wel de juiste snaar geraakt anders zou je niet de energie hierin gestoken hebben ipv even uitzoeken of je gekozen auto wel koosjer isNee lieve schat, printscreens zijn vrij eenvoudig met een Macbook - Paint is zelfs teveel moeite voor onze favoriete Audi rijder
Band velg combinatie moet bij beiden gelijk zijn. Tenzij de voor as hagel nieuw is en achter helemaal glad is het niet zo erg maar een totaal diameter verschil kan zorgen voor extra slijtage in de bak en differentieel.Geldt dit eigenlijk bij elk 4WD/AWD systeem? Of rijd jij toevallig ook een BMW, haha.
Die grill vind ik niet zo. Maar je hebt zeker wel mooi Mercedeses. Ik heb ben altijd van audi geweest.
Ja eens. Vind de voorkant van de nieuwe M modellen echt een gruwelAl moet ik wel zeggen dat die nieuwere modellen van audi/BMW en Mercedes de verkeerde kant op gaan qua design.
Wat voor auto rijd u ?Ja eens. Vind de voorkant van de nieuwe M modellen echt een gruwel
Pls vertel me niet dat je een wokey bentmaar een Tesla was wel acceptabel ondanks de huidige stand van zaken in de wereld![]()
Ik dacht dat BMW daar simpelweg slecht in was. De tussenbak kan kapot lopen in zulke gevallen bij BMW. Eigenlijk echt belachelijk. De mijne biedt de keuze tussen RWD of 4WD stand. Rijd eigenlijk altijd in RWD.Band velg combinatie moet bij beiden gelijk zijn. Tenzij de voor as hagel nieuw is en achter helemaal glad is het niet zo erg maar een totaal diameter verschil kan zorgen voor extra slijtage in de bak en differentieel.