MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #156.241
Degene die dit heeft bedacht Moest wel aan de crack zitten. Wtf man
IMG_0748.jpeg

• #156.242
Nee meestal merk ik t wel als ik tegen t einde aanzit maar nu kreeg ik t van de monteur te horen. Waren ook alleen voorbanden maar ivm 4wd moeten alle 4 vervangen worden. Scheelt denk ik ook dat ik al heeeeel lang niet met deze auto in regen heb gereden.

Geldt dat ook voor het haldex systeem?

• #156.249
  • #156.250
Ik dacht dat BMW daar simpelweg slecht in was. De tussenbak kan kapot lopen in zulke gevallen bij BMW. Eigenlijk echt belachelijk. De mijne biedt de keuze tussen RWD of 4WD stand. Rijd eigenlijk altijd in RWD.
4wd en awd mag ook niet gesleept worden. Kan wel bij bepaalde auto's als een zekering getrokken word maar zou het gewoon niet wagen

• #156.252
4wd en awd mag ook niet gesleept worden. Kan wel bij bepaalde auto's als een zekering getrokken word maar zou het gewoon niet wagen
Klopt, inderdaad. Maar datzelfde geldt voor een automaat. Sommige merken hebben een 'sleepstand' maar ook daar is het beter het er niet op te gokken.

• #156.254
Mogelijk is er wel niks te updaten dus dan is een update natuurlijk ook overbodig.

• #156.256
Vandaag moest ik m'n hele schema omgooien....gewoon veel te veel mensen in Basic Fit. Het wordt echt absurd. Ik denk dat er per 16 m² maar liefst 8 mensen binnen waren. Alle toestellen waren bezet en aan bijna alle toestellen waren er mensen aan het wachten...

• #156.257
Vandaag moest ik m'n hele schema omgooien....gewoon veel te veel mensen in Basic Fit. Het wordt echt absurd. Ik denk dat er per 16 m² maar liefst 8 mensen binnen waren. Alle toestellen waren bezet en aan bijna alle toestellen waren er mensen aan het wachten...
Je moet ook niet naar een basic fit..

Terug
Naar boven