Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee meestal merk ik t wel als ik tegen t einde aanzit maar nu kreeg ik t van de monteur te horen. Waren ook alleen voorbanden maar ivm 4wd moeten alle 4 vervangen worden. Scheelt denk ik ook dat ik al heeeeel lang niet met deze auto in regen heb gereden.
Diegene heeft ook dit ontworpen...Degene die dit heeft bedacht Moest wel aan de crack zitten. Wtf man![]()
Als iets goed is moet je er gewoon met je fucking lelijke tengels vanaf blijven. Never change a winning team Enzo. Die autos waren al goed. Waarom moet je die shit verpesten. Ik snap wel dat we allrmaal willen innoveren enzo. Maar dit? Waarom
MK2 TTS en een Aygo..
Ja
Hiermee kom ik het kamp ook wel op zeker?!
Gave auto 🎯 ik wil zelf voor mijn eerste auto een Audi’s A3 halen
Zon oldtimer mercedes sec coupe is vind ik ook nog wel mooi, liefst maximaal fout uitgevoerd full black met 20inch.
18 inch komt eraan. Wil em wel wat comfort laten behouden. En heb vandaag een godfather luchthoorn besteld🤡Zon oldtimer mercedes sec coupe is vind ik ook nog wel mooi, liefst maximaal fout uitgevoerd full black met 20inch.
4wd en awd mag ook niet gesleept worden. Kan wel bij bepaalde auto's als een zekering getrokken word maar zou het gewoon niet wagenIk dacht dat BMW daar simpelweg slecht in was. De tussenbak kan kapot lopen in zulke gevallen bij BMW. Eigenlijk echt belachelijk. De mijne biedt de keuze tussen RWD of 4WD stand. Rijd eigenlijk altijd in RWD.
18 inch komt eraan. Wil em wel wat comfort laten behouden. En heb vandaag een godfather luchthoorn besteld🤡
kijk: https://youtube.com/shorts/byZ8MhPtR0Y?si=lKRtvCmmFzNFA02X
Klopt, inderdaad. Maar datzelfde geldt voor een automaat. Sommige merken hebben een 'sleepstand' maar ook daar is het beter het er niet op te gokken.4wd en awd mag ook niet gesleept worden. Kan wel bij bepaalde auto's als een zekering getrokken word maar zou het gewoon niet wagen
Je moet ook niet naar een basic fit..Vandaag moest ik m'n hele schema omgooien....gewoon veel te veel mensen in Basic Fit. Het wordt echt absurd. Ik denk dat er per 16 m² maar liefst 8 mensen binnen waren. Alle toestellen waren bezet en aan bijna alle toestellen waren er mensen aan het wachten...
Hahaha dat vind ik ook
Er is er eentje op 50 meter van m'n huis. Er is geen andere club in de buurt.
Wat is voor jou in de buurt? Er zit toch in een straal van 15/20 mins wel een andere gymEr is er eentje op 50 meter van m'n huis. Er is geen andere club in de buurt.