MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #156.266
Vandaag moest ik m'n hele schema omgooien....gewoon veel te veel mensen in Basic Fit. Het wordt echt absurd. Ik denk dat er per 16 m² maar liefst 8 mensen binnen waren. Alle toestellen waren bezet en aan bijna alle toestellen waren er mensen aan het wachten...
Ja is super kut….

• #156.269
Tuinhuisje voor 8 ton(4k netto per maand liniaire hypotheek) :roflol:

Janken

• #156.271
Je zal maar in de regio van BVB Emmen geboren zijn, je familie en vrienden hebben en een redelijke baan hebben. Het financiele voordeel TOV de randstad is echt bizar.

• #156.277
Samen met je vriendin wel meer toch?
Geen idee laatste keer dat ik bij een hypotheker was geweest was ik nog niet bij haar. Maar we hebben nog niet zo lang wat dat ik een huis met haar zou kopen. Ik verdien bijna 2 keer zo veel dus dat zou beste kapitaal vernietiging zijn mocht het fout gaan.

• #156.278
Je zal maar in de regio van BVB Emmen geboren zijn, je familie en vrienden hebben en een redelijke baan hebben. Het financiele voordeel TOV de randstad is echt bizar.
Het aloude 'Location, location, location' gaat ook op voor de woningmarkt, inderdaad. Nu denk ik niet dat het eerder genoemde tiny house in Blaricum verkocht gaat worden voor dat bedrag. Het feit dat de markt zo verziekt is dat men denkt dit te kunnen vragen zegt ook voldoende.

ja ik kan echt nooit meer een huis kopen hahahah.
Men is bijna verplicht om een woning te kopen op een dubbel salaris. Met alle mogelijke gevolgen van dien. Ondanks ons lange samenzijn is dat iets wat ik niet zou willen overwegen.

• #156.279
Het aloude 'Location, location, location' gaat ook op voor de woningmarkt, inderdaad. Nu denk ik niet dat het eerder genoemde tiny house in Blaricum verkocht gaat worden voor dat bedrag. Het feit dat de markt zo verziekt is dat men denkt dit te kunnen vragen zegt ook voldoende.

Men is bijna verplicht om een woning te kopen op een dubbel salaris. Met alle mogelijke gevolgen van dien. Ondanks ons lange samenzijn is dat iets wat ik niet zou willen overwegen.
Dubbel salaris is bij ons wel echt de enige optie en dan moeten we nogsteeds mega sparen en consessies maken.

Maar wij hebben dan nog de mazzel dat we 2 full time salarissen hebben en dus in de toekomst wel enige uitzicht op een woning. Enkel salaris is echt kansloos tenzij maximaal wilt lenen voor 40m3 3 hoog achter in een slechte wijk, je alles achter je laat om naar een uithoek te gaan of echt een killer salaris hebt op jonge leeftijd.

• #156.280
Er zijn ook mensen met een huis in A'dam en pied-a-terre aan de kust die ook nog een vakantiehuisje in Portugal of Spanje gaan kopen...

Terug
Naar boven