AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #156.921
bekijk het positief. Je had ook pech in de lucht kunnen krijgen
Dan had ik wel gratis extra dag(en) vakantie kunnen gehad plus alle claims die je kan indienen.

T jammere was, 2,5 uur vertraging. Vanaf 3 uur vertraging kan je je tickets claimen en krijg je redelijk wat geld terug. Dat extra half uurtje had er wel bijgemogen. Nu was t de maximale vertraging zonder vergoeding.

Onee, we kregen pp een gratis non-alcoholisch drankje naar keuze.. schraal.

• #156.923
Dan had ik wel gratis extra dag(en) vakantie kunnen gehad plus alle claims die je kan indienen.

T jammere was, 2,5 uur vertraging. Vanaf 3 uur vertraging kan je je tickets claimen en krijg je redelijk wat geld terug. Dat extra half uurtje had er wel bijgemogen. Nu was t de maximale vertraging zonder vergoeding.

Onee, we kregen pp een gratis non-alcoholisch drankje naar keuze.. schraal.
Nog wel geklapt?

• #156.929
Mijn kapsel is niet meer te redden, dus er is denk ik nog maar een optie over
Pic? Waarom ga je gewoon niet naar een fatsoenlijke kapper. Die paar 10tjss extra zorgt voor zoveel meer zelfvertrouwen en minder hoofdpijn. Maar goed tis maar net waar je prioriteiten liggen.

• #156.930
Pic? Waarom ga je gewoon niet naar een fatsoenlijke kapper. Die paar 10tjss extra zorgt voor zoveel meer zelfvertrouwen en minder hoofdpijn. Maar goed tis maar net waar je prioriteiten liggen.
Als man gewoon naar een barber gaan. Kapper is nagenoeg altijd kut. En dan geen turkse barber van 2 tientjes ofzo.

• #156.931
De Turk kan wel een opscheer maar niet knippen. Nederlandse kapper kan knippen maar geen opscheer.

Ik zat dus te denken misschien eerst naar de Turk voor het opscheer en dan NL kapper voor de bovenkant? Moet ik wel een Turk van een tientje fixen.

• #156.932
De Turk kan wel een opscheer maar niet knippen. Nederlandse kapper kan knippen maar geen opscheer.

Ik zat dus te denken misschien eerst naar de Turk voor het opscheer en dan NL kapper voor de bovenkant? Moet ik wel een Turk van een tientje fixen.
Gast ga naar een fatsoenlijke barber voor 30-40 euro. Ben je van dat gedonder af.

• #156.933
IMG_3560.png

Gast ga naar een fatsoenlijke barber voor 30-40 euro. Ben je van dat gedonder af.
Ik weet het maar de meeste Barbers zijn wel Turken

• #156.934

Mijne is Nederlands en kan beiden goed. Je moet gewoon niet naar die cheap ass rommel gaan.

• Like
Waarderingen: GruX
  • #156.936
Mijne is Nederlands en kan beiden goed. Je moet gewoon niet naar die cheap ass rommel gaan.
Ja ik ga zoeken hier in de buurt dan maar iets meer betalen. Het is nu een uitgewoonde vogel nest.

IMG_3561.png

Ik heb trouwens de ideale glitch uitgevonden. Jullie kopen allemaal dure parfum? Waarom ik heb Dior Savage voor een koopje 🤣

• #156.937
Mn vriendin kreeg verkoper van een woning over de vloer, leuk huisje opzich wel buiten budget zegt die vrouw tegen haar dat er wel wat van de prijs af kan als ze er samen gaat wonen met haar zoon die een vrouw nodig heeft. Ben blij dat ik alweer thuis was want had haar het kopje met de koffie laten inslikken

• #156.938
IMG_3561.png

Ik heb trouwens de ideale glitch uitgevonden. Jullie kopen allemaal dure parfum? Waarom ik heb Dior Savage voor een koopje 🤣
Natuurlijk, jongen. Dit is dezelfde 'glitch' als Armani T-shirtjes in Turkije kopen voor €5,-. Zo een parfum is binnen een half uur verwaaid.

Mn vriendin kreeg verkoper van een woning over de vloer, leuk huisje opzich wel buiten budget zegt die vrouw tegen haar dat er wel wat van de prijs af kan als ze er samen gaat wonen met haar zoon die een vrouw nodig heeft. Ben blij dat ik alweer thuis was want had haar het kopje met de koffie laten inslikken
En jij nam het serieus? Een beetje humor is jou onbekend, zo blijkt.

• #156.939
Ze zouden vandaag gaan graven (don't ask: iets met lekkage in de kelder waar we iedere dag met de waterstof zuiger mogen zuigen, al opbouw hebben bestraat, overdekking boven de kiekeboe etc).
Nu is de verkeerde machine waarschijnlijk gekomen...

1000070300.jpg

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven