- Waardering
- 4.291
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 61kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mommy shut up
Hater. Sauvage Elixir is al tijden één van mijn go-to's.
Je weet wie het zegtHater. Sauvage Elixir is al tijden één van mijn go-to's.
Elixir is wel net iets meer niche dan de ‘standaard’ broccoli-kapsel, ego liftende demografie die Sauvage draagtTom Ford heeft, ook voor mannen, inderdaad prima parfum. Jean Paul blijft een klassieker. Ik denk dat er weinig mannen te vinden zijn die deze niet ooit hebben gedragen.Ik vond die Tom Ford wel goed, weet niet meer of t bij een vrouw of man was te lang geleden.
Doe zelf liefst JP op
.![]()
😂. De beschrijving is wel passend, inderdaad. Hetzelfde geld helaas voor vele zaken waaronder bepaalde parfum.Je weet wie het zegtElixir is wel net iets meer niche dan de ‘standaard’ broccoli-kapsel, ego liftende demografie die Sauvage draagt
Dis je nu indirect mijn keuze voor auto's?😂. De beschrijving is wel passend, inderdaad. Hetzelfde geld helaas voor vele zaken waaronder bepaalde parfum.
Dat zou ik niet durven! 😜
Is toch juist lekker die zweetgeurMensen(mannen)die het bestaan van deodorant nog niet hebben uitgevonden of ontkennen, maar vervolgens wel in een gym ook nog even een volledige cardio routine naast je gaan uitvoeren terwijl er nog 6 andere cardio stations beschikbaar zijn.
Spaar mij mijn geurbeleving, tnx.
Als je je aangetrokken voelt tot die gene ja, dus we snappen dat jij dat hebt bij de zweterige mannen in de gym
Maar de meeste mensen hebben dit nietMijn zweet ruikt nu ook een beetje anders , echt heerlijk .Als je je aangetrokken voelt tot die gene ja, dus we snappen dat jij dat hebt bij de zweterige mannen in de gymMaar de meeste mensen hebben dit niet
IK mis de fatbike nog.
Schwitzende, muskulierte Männer! MMMmmmmAls je je aangetrokken voelt tot die gene ja, dus we snappen dat jij dat hebt bij de zweterige mannen in de gymMaar de meeste mensen hebben dit niet
Klootviooltjes?
Schimmelkaasviooltjes
Dat komt omdat het zweet zich eerst door een laag van 3cm cum op je huid moet banen.Mijn zweet ruikt nu ook een beetje anders , echt heerlijk .
Jij hebt duidelijk Zeebats niet gezien.