MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #156.941
En dan kies je voor Dior Sauvage ...? :roflol:

• #156.944
Ik vond die Tom Ford wel goed, weet niet meer of t bij een vrouw of man was te lang geleden.

Doe zelf liefst JP op
1749555417032.png
.

• #156.946
Ik vond die Tom Ford wel goed, weet niet meer of t bij een vrouw of man was te lang geleden.

Doe zelf liefst JP op
1749555417032.png
.
Tom Ford heeft, ook voor mannen, inderdaad prima parfum. Jean Paul blijft een klassieker. Ik denk dat er weinig mannen te vinden zijn die deze niet ooit hebben gedragen.

Je weet wie het zegt :eyebrow: Elixir is wel net iets meer niche dan de ‘standaard’ broccoli-kapsel, ego liftende demografie die Sauvage draagt
😂. De beschrijving is wel passend, inderdaad. Hetzelfde geld helaas voor vele zaken waaronder bepaalde parfum.

• #156.949
Mensen (mannen) die het bestaan van deodorant nog niet hebben uitgevonden of ontkennen, maar vervolgens wel in een gym ook nog even een volledige cardio routine naast je gaan uitvoeren terwijl er nog 6 andere cardio stations beschikbaar zijn.

Spaar mij mijn geurbeleving, tnx.

• #156.951
Mensen (mannen) die het bestaan van deodorant nog niet hebben uitgevonden of ontkennen, maar vervolgens wel in een gym ook nog even een volledige cardio routine naast je gaan uitvoeren terwijl er nog 6 andere cardio stations beschikbaar zijn.

Spaar mij mijn geurbeleving, tnx.
Is toch juist lekker die zweetgeur

• #156.955
Ik ruik na een week niet douchen naar viooltjes

Terug
Naar boven