Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #156.964
haha geweldig :roflol:

• #156.967
Mijn zweet ruikt nu ook een beetje anders , echt heerlijk .
Wist niet dat je intussen ook al aan de tren zat, dacht alleen test.

Als je je aangetrokken voelt tot die gene ja, dus we snappen dat jij dat hebt bij de zweterige mannen in de gym ;) Maar de meeste mensen hebben dit niet
Eh nee, zelfs dan niet. Als een mooie vrouw naar zweet stinkt, vind ik dat nog steeds gewoon stinken.

• #156.968
Ze zijn dus aan het graven. Zou een dag duren, heeft er drie geduurd.

Zo zat onze keukenafavoer aangesloten

1000070489.jpg

Verderop gewoon gaten geboord in de afvoer op drie plekken. Afwatering vanuit de putten van hele veld en tuin kwam daar gewoon uit.

Afwatering van het dak op de plek waar de meeste wateroverlast is zat op 50cm diepte ook gewoon een gat in de buis, dus alles liep daar de grond in.

Muren waren niet goed afgesmeerd (maar tot fundering). Met plastic rommel hebben ze nog eea geprobeerd tegen te houden maar hield alleen maar extra water vast.

Niet zo gek dat er enorme lekkage was dus 🙈

Goede nieuws: graven was niet voor niets en reden voor lekkages zijn wel duidelijk.

Ik vrees alleen voor mijn portemonnee.

• #156.969
Ze zijn dus aan het graven. Zou een dag duren, heeft er drie geduurd.

Zo zat onze keukenafavoer aangesloten

1000070489.jpg

Verderop gewoon gaten geboord in de afvoer op drie plekken. Afwatering vanuit de putten van hele veld en tuin kwam daar gewoon uit.

Afwatering van het dak op de plek waar de meeste wateroverlast is zat op 50cm diepte ook gewoon een gat in de buis, dus alles liep daar de grond in.

Muren waren niet goed afgesmeerd (maar tot fundering). Met plastic rommel hebben ze nog eea geprobeerd tegen te houden maar hield alleen maar extra water vast.

Niet zo gek dat er enorme lekkage was dus 🙈

Goede nieuws: graven was niet voor niets en reden voor lekkages zijn wel duidelijk.

Ik vrees alleen voor mijn portemonnee.
Hopelijk valt alles mee. Wij hadden ook constructiefouten van de aannemer en met advocaat een schikking kunnen treffen maar beter word je er nooit van. Vooral de portemonnee niet zoals je al vreest

• #156.970
Hopelijk valt alles mee. Wij hadden ook constructiefouten van de aannemer en met advocaat een schikking kunnen treffen maar beter word je er nooit van. Vooral de portemonnee niet zoals je al vreest
Vrees dat we er weinig mee kunnen. Zowel vorige bewoners als bewoners daarvoor waren onhandige klunzen blijkt steeds meer. Aangezien drie van onze kinderen beneden willen slapen wil ik het wel gewoon in orde hebben. Geen zin in schimmelbedoening daar. Lekkage was gelukkig in de sauna ruimte, aan de hele andere kant.

• #156.973
Ik heb zo'n tester van Dior Sauvage gebruikt en letterlijk 3x werd er gevraagd welk luchtje ik op had.

Helaas waren het 3 mannelijke collega's

Heb zelf liever iets "unieks" maar valt niet te ontkennen dat Dior Sauvage het goed doet.
Doet het goed bij mannen dus :o

• #156.974
Ik vond die Tom Ford wel goed, weet niet meer of t bij een vrouw of man was te lang geleden.

Doe zelf liefst JP op
1749555417032.png
.

Deze was #1 die het goed deed. Heb deze laatst als jeugdsentiment gekocht maar ruikt letterlijk naar suikerspin. Wel grappig hoe tijden veranderen

• #156.975
Suikerspinnen zijn lekker

• #156.977
Doe ik ook niet

• #156.979
Terug
Naar boven