Gast 174776
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 7.692
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zelfde hier voel me alleen niet ziek dus dunno wat het is.Ben nou al een paar dage aan de schijt. Loop helemaal leeg hier. Darmen zijn voor het eerst in lange tijd weer over de rel.
Heb crohn dus dat zal het ongetwijfeld zijn. Heb de afgelopen dagen alleen niks anders gegeten dus zal wel gewoon pech hebben.Zelfde hier voel me alleen niet ziek dus dunno wat het is.
Bej an de driet jongen, nou beterschap man. Goed drinken met die hitte dan straks💪🏽🤦🏻Heb crohn dus dat zal het ongetwijfeld zijn. Heb de afgelopen dagen alleen niks anders gegeten dus zal wel gewoon pech hebben.
Werd al weer klam van het zweet wakker. Dit is geen weer meer voor een blanke.Bej an de driet jongen, nou beterschap man. Goed drinken met die hitte dan straks💪🏽🤦🏻
Ben er net achtergekomen dat m'n pa waarschijnlijk dement aan het worden is. Z'n geheugen gaat opeens zeer snel achteruit. Hij vergeet bijna alles, kon niet komen op de naam van z' kleindochters. Verwisselt opeens mijn naam vaak met die van mijn broer.
Blijkbaar is ie 3 weken geleden met m'n broer hiervoor bij de huisarts geweest. Ksprak m'n pa net, hij kan zich dit niet herinneren..ze waren daar voor een dementie test notabene. Hij moest iets van 10 over 2 op een klok tekenen o.i.d. en faalde. Hij komt z'n kamer niet meer uit. Ik vraag wat ie vanavond eet, hij zegt nasi. Ik kijk naar wat hij in z'm handen heeft, het is een bak pasta..
Kga hier heel slecht op. Hij is pas 64. Hij ging met pensioen (vvr) vlak voor de 1e lockdown. Vanwege z'n hart kon ie ziektewet trekken tot pensioenleeftijd (volgend jaar). Is vanwege covid gezeik nu bijna 3 jaar niet wezen reizen.. het enige dat hij eigenlijk wilde en deed, 6 maanden per jaar. Hij is helemaal afgetakeld. Eerst fysiek, van 85kg naar een schamele 60-kg. Maar nu dus ook mentaal.
Kweet t allemaal ff niet meer
Ja m'n pa ook niet
.
(Kdenk ik maak em maar vast)
Life's a b*ch. Tijd voor een borrel.
Berichtjes uit 2022 en 2023.Nou.
M'n pa heeft vorige week een MRI gehad i.v.m. mogelijke dementie. Vandaag heeft ie de uitslag gehad.
Hij is fucked. Hij heeft kortgeleden een hersenbloeding gehad (was ik al bang voor) en zijn hersenen vertonen tekenen van dementie.
I.v.m. z'n lekkende hartklep, boezemfibrileren en suikerziekte is de kans groot dat ie niet oud wordt. 64 jaar oud is ie..
Misschien toch maar wel een drankje doen vanavond. Life's a b*ch.
Nou, kben inmiddels maar weer een drankje aan t doen.
Nek omdraaien lijkt me het best. Zielig om hem zo door te laten gaan. Op die leeftijd mag het ook wel een keer dat ze op zijn.Konijntje net stuipend in hok aangetroffen.
Valt steeds naar links.
Arm beestje is hoog bejaard, over de 13 jaar, nog niet lang geleden zijn maatje verloren.
Dierenarts niet te bereiken.
I know... Even moed maken alleen... Pfftt.Nek omdraaien lijkt me het best. Zielig om hem zo door te laten gaan. Op die leeftijd mag het ook wel een keer dat ze op zijn.
Hebben jullie daar geen klinieken die 24/7 open zijn?I know... Even moed maken alleen... Pfftt.
😢
En prik voelt toch humaner... Even kijken wat ik eerst nog bereikt krijg misschien
Sterkte, maat. Zulk soort nieuws verpest een dag flink.Berichtjes uit 2022 en 2023.
Nou, kben inmiddels maar weer een drankje aan t doen.
Inmiddels een week terug van vakantie. Bovenstaande foto's zijn nog van het warme Kreta. Was heerlijk, lkkr op vakantie met het gezinnetje en met die ouwe van me. Laatste 5 dagen ging het echter niet zo goed met em, (zeer kortademig, lusteloos, geen eetlust, kon niet meer slapen, oedeem in beide enkels, veel hoesten). Huisarts gebeld (trombose besproken maar gezien beide benen oedeem onwaarschijnlijk).
Aspraak ingepland voor de dag na terugkomst.
Na kort consult meteen doorverwezen naar radiologie voor fotos van de longen.
Antibiotica voorgeschreven via de huisarts (heb je na 3 dagen nog last weer bellen).
Echter de dag na de foto's meteen weer naar huisarts gegaan, uitslag binnen (vocht in/achter de longen), die belde zijn cardioloog en die stuurde ons meteen naar de SEH in t ziekenhuis om de hoek. Geen bactierele infectie waarschijnlijk (bloed tests op SEH /ontztekingswaardes).
Hart echo + alle bloeduitslagen binnen.
Oorzaak hartfalen. Boezemfibrileren + lekkende hartklep.
Inmiddels 3 nachten verder. Situatie wordt niet beter. Morgen longfoto om te kijken of het vocht weg is en dan hartkatheterisatie om te zien wat de staat van het hart plus de vaten is.
Ziet er niet best uit.
Beste geval: vervanging van hartklep.
Anders: hart valt niet te maken, je hebt max een paar weken te leven met medicatie.
Zat er aan te komen... c'est la vie. Proost op die ouwe van me als je een tappie of een lift doet vanavond. Een oude garde ijzervreter die in de gym stond toen de meeste van ons nog in de luiers zaten.
Zojuist inderdaad een spoednummer gebeld... Kinderen nemen nu afscheidHebben jullie daar geen klinieken die 24/7 open zijn?
Ben net door 5 verplegers tegen de grond gewerkt.Nek omdraaien lijkt me het best. Zielig om hem zo door te laten gaan. Op die leeftijd mag het ook wel een keer dat ze op zijn.
Hahahahaha je hebt je hebt je humor nog wel. Sterkte kerel.Ben net door 5 verplegers tegen de grond gewerkt.
Foutje, dacht dat je mijn post quotte.
Dat verklaart ook je onuitstaanbare gedrag.Mijn pa was vroeger aardig sterk trouwens.
Hij is ooit eerste geworden bij een bankdrukwedstrijd in de sportschool van de voorzitter van de NBBF, nadat deze wedstrijd op het laatste moment veranderd was van bodybuilding -> powerlifting,
omdat het iedereen duidelijk was dat je alleen gigantische biceps krijgt door zeer zware barbellcurls.
En dat PED's, i.t.t. wielrennen, voor cheatende homo's is.
Is dat ooit anders geweest dan?
Oatbars van xxl.Die ouwe eet amper nog wat. Hij heeft zo veel mogelijk kcal nodig. Compact. Makkelijk weg te krijgen. Voedsel met een zo hoog mogelijke calorische dichtheid. Vettig, kaas bijv.
Noten kunnen niet ivm ontbreken kunstgebit (jammer want cashes ware ideaal geweest).
Zo min mogelijk zout is een pre.
Alle tips zijn welkom. Morgen ga ik em vetmesten. Foie gras, trechter alles.
Zonder kcal heeft ie geen energie om te strijden.
Cashewpasta (of andere noten) zijn geloof ik ook zonder zout verkrijgbaar.Die ouwe eet amper nog wat. Hij heeft zo veel mogelijk kcal nodig. Compact. Makkelijk weg te krijgen. Voedsel met een zo hoog mogelijke calorische dichtheid. Vettig, kaas bijv.
Noten kunnen niet ivm ontbreken kunstgebit (jammer want cashews waren perfect geweest).
Zo min mogelijk zout is een pre.
Alle tips zijn welkom. Morgen ga ik em vetmesten. Foie gras, trechter alles.
Zonder kcal heeft ie geen energie om te strijden.