MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #157.064
Pijn en moeite. Ben laatst 2 keer met het ov geweest. Man man man wat een hel.
Ik ervaar precies hetzelfde. Gelukkig is het een directe verbinding maar mensen in zo een coupe zijn zo luid. Ik had naar mijn vriendin moeten luisteren toen zij aanbood mij te brengen.

• #157.065
Openbaar vervoer is voor zwervers. Ik was zo fucking blij toen ik eindelijk mijn rijbewijs/auto had. Wat een ellende was dat.

• #157.066
Openbaar vervoer is voor zwervers. Ik was zo fucking blij toen ik eindelijk mijn rijbewijs/auto had. Wat een ellende was dat.
😂. Ik kan mij de laatste keer niet herinneren. Maar moet nu een paar dagen werken in Den Haag en wil mijn auto niet op een willekeurige parking hebben staan. Zodoende.

• #157.067
😂. Ik kan mij de laatste keer niet herinneren. Maar moet nu een paar dagen werken in Den Haag en wil mijn auto niet op een willekeurige parking hebben staan. Zodoende.
Een paar dagen is nog te overzien ja. Maar anders is het gewoon masochisme.

Wat voor lambo rijd jij dan?

• #157.070
  • #157.071
@Laxeermiddel heb jij ook nogsteeds bonje met de vrouw als je naar de dure bloemetjes zeep ruikt? Was hier vanochtend weer raak.

• #157.072
hij had een porsche gekocht laatst meende ik.
En daar weten we zo weinig van? Wat een bescheiden schatje is het ook

Een BMW F92 Competition. Deze wordt binnenkort ingeruild dus om nu het risico te lopen op schade is wat zonde.

Beide correct.
Sommige BMW's zijn wel sexy ja. Naja, die oudere varianten dan. Ik weet niet wie die nieuwe grills heeft designed, maar die zat sowieso aan de crack of iets.

• #157.073
Die dikke vrouwelijke collega’s zijn echt het ergst

• #157.074
@Laxeermiddel heb jij ook nogsteeds bonje met de vrouw als je naar de dure bloemetjes zeep ruikt? Was hier vanochtend weer raak.
Hahaha. 😂 Na de laatste beruchte fles heb ik voor haar een doos gekocht. De rib die mij dat kostte is nog altijd niet terug gegroeid. Ik hou het wel bij mijn bus Sanex. Jij bent wat meer hardleers, begrijp ik hieruit?

En daar weten we zo weinig van? Wat een bescheiden schatje is het ook
Is wel besproken in het auto topic!
Sommige BMW's zijn wel sexy ja. Naja, die oudere varianten dan. Ik weet niet wie die nieuwe grills heeft designed, maar die zat sowieso aan de crack of iets.

Dit is toch een goed gelukt smoelwerk, niet?

• #157.079
Die dikke vrouwelijke collega’s zijn echt het ergst
Gelukkig ben jij wel een pareltje.

Hahaha. 😂 Na de laatste beruchte fles heb ik voor haar een doos gekocht. De rib die mij dat kostte is nog altijd niet terug gegroeid. Ik hou het wel bij mijn bus Sanex. Jij bent wat meer hardleers, begrijp ik hieruit?

Is wel besproken in het auto topic!

Dit is toch een goed gelukt smoelwerk, niet?
Ja maar omdat alles black is valt het niet zo op. En ook een beetje gare angle. Jij gaat mij toch niet vertellen dat je die nieuwste grills beter vindt dan die van voorheen?

Deze is helemaal rampzalig. Wtf is dat dan. En dan bedenken dat niet hier gewoon een heel fucking team mee heeft ingestemd. Hoe dan.

1750621523017.png

• #157.080
Gelukkig ben jij wel een pareltje.

Ja maar omdat alles black is valt het niet zo op. En ook een beetje gare angle. Jij gaat mij toch niet vertellen dat je die nieuwste grills beter vindt dan die van voorheen?

Deze is helemaal rampzalig. Wtf is dat dan. En dan bedenken dat niet hier gewoon een heel fucking team mee heeft ingestemd. Hoe dan.

1750621523017.png

Bijlagen

• Konijn-met-te-lange-tanden.jpg
    Konijn-met-te-lange-tanden.jpg
    135 KB · Weergaven: 21
Terug
Naar boven