apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.702
HIj is sinds gister weer thuis. Kom straks met een uitgebreidere update
Thnx voor het vragen

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
HIj is sinds gister weer thuis. Kom straks met een uitgebreidere update

Pijn en moeite. Ben laatst 2 keer met het ov geweest. Man man man wat een hel.Het reizen met het openbaar vervoer. Hoe doen mensen zo een iets dagelijks voor hun werk?
Ik ervaar precies hetzelfde. Gelukkig is het een directe verbinding maar mensen in zo een coupe zijn zo luid. Ik had naar mijn vriendin moeten luisteren toen zij aanbood mij te brengen.Pijn en moeite. Ben laatst 2 keer met het ov geweest. Man man man wat een hel.
😂. Ik kan mij de laatste keer niet herinneren. Maar moet nu een paar dagen werken in Den Haag en wil mijn auto niet op een willekeurige parking hebben staan. Zodoende.Openbaar vervoer is voor zwervers. Ik was zo fucking blij toen ik eindelijk mijn rijbewijs/auto had. Wat een ellende was dat.
Een paar dagen is nog te overzien ja. Maar anders is het gewoon masochisme.😂. Ik kan mij de laatste keer niet herinneren. Maar moet nu een paar dagen werken in Den Haag en wil mijn auto niet op een willekeurige parking hebben staan. Zodoende.
Navo top?😂. Ik kan mij de laatste keer niet herinneren. Maar moet nu een paar dagen werken in Den Haag en wil mijn auto niet op een willekeurige parking hebben staan. Zodoende.
hij had een porsche gekocht laatst meende ik.
Een BMW F92 Competition. Deze wordt binnenkort ingeruild dus om nu het risico te lopen op schade is wat zonde.Een paar dagen is nog te overzien ja. Maar anders is het gewoon masochisme.
Wat voor lambo rijd jij dan?
Beide correct.
En daar weten we zo weinig van? Wat een bescheiden schatje is het ook
Sommige BMW's zijn wel sexy ja. Naja, die oudere varianten dan. Ik weet niet wie die nieuwe grills heeft designed, maar die zat sowieso aan de crack of iets.Een BMW F92 Competition. Deze wordt binnenkort ingeruild dus om nu het risico te lopen op schade is wat zonde.
Beide correct.
Hahaha. 😂 Na de laatste beruchte fles heb ik voor haar een doos gekocht. De rib die mij dat kostte is nog altijd niet terug gegroeid. Ik hou het wel bij mijn bus Sanex. Jij bent wat meer hardleers, begrijp ik hieruit?@Laxeermiddel heb jij ook nogsteeds bonje met de vrouw als je naar de dure bloemetjes zeep ruikt? Was hier vanochtend weer raak.
Is wel besproken in het auto topic!En daar weten we zo weinig van? Wat een bescheiden schatje is het ook
Sommige BMW's zijn wel sexy ja. Naja, die oudere varianten dan. Ik weet niet wie die nieuwe grills heeft designed, maar die zat sowieso aan de crack of iets.

Hebben jullie dan geen goedkoop derde autootje?😂. Ik kan mij de laatste keer niet herinneren. Maar moet nu een paar dagen werken in Den Haag en wil mijn auto niet op een willekeurige parking hebben staan. Zodoende.
Dat zou op dit soort momenten ontzettend handig zijn, inderdaad. Hebben wij het vaker over gehad thuis maar het komt er nooit van.
Ja nogal. Krijg er ook zo'n zachte zak van dus dat maakt de verleiding ook groter.
Gewoon een polo ofzo kost je niks en is er perfect voor.Dat zou op dit soort momenten ontzettend handig zijn, inderdaad. Hebben wij het vaker over gehad thuis maar het komt er nooit van.
Gelukkig ben jij wel een pareltje.Die dikke vrouwelijke collega’s zijn echt het ergst
Ja maar omdat alles black is valt het niet zo op. En ook een beetje gare angle. Jij gaat mij toch niet vertellen dat je die nieuwste grills beter vindt dan die van voorheen?
Gelukkig ben jij wel een pareltje.
Ja maar omdat alles black is valt het niet zo op. En ook een beetje gare angle. Jij gaat mij toch niet vertellen dat je die nieuwste grills beter vindt dan die van voorheen?
Deze is helemaal rampzalig. Wtf is dat dan. En dan bedenken dat niet hier gewoon een heel fucking team mee heeft ingestemd. Hoe dan.
![]()