AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #157.101
Shortlist nu:

-SLC AMG
-TT RS
- Cayman GTS
- F Type R Coupe
- Voor de zekerheid 992 maar als die de grootste grijns leverd dan blijf ik nog wel 2 jaar in de Audi rijden.

Overall alles meegenomen zoals running costs, leeftijd, gewicht enz komt die TT RS er steeds het beste uit alleen heb ik zoiets al gehad.

• #157.102
Zitten tegenwoordig alleen maar ballers hier of wat. Need to step up my game.

• #157.105
Ik blijf deze ook nog steeds gruwelijk vinden.

1750622973102.png
De F13. 😍 Prachtig, inderdaad. Het is zonde dat het blok niet zo best is.
Eens maar als ik op zoek zou zijn naar een GT zou deze toch in de top 5 staan om te proefrijden.

1750630471866.png
1750630500818.png
De mijne is dan donker maar zeg nou eerlijk. Veel mooier bestaan ze niet, toch

Shortlist nu:

-SLC AMG
-TT RS
- Cayman GTS
- F Type R Coupe
- Voor de zekerheid 992 maar als die de grootste grijns leverd dan blijf ik nog wel 2 jaar in de Audi rijden.

Overall alles meegenomen zoals running costs, leeftijd, gewicht enz komt die TT RS er steeds het beste uit alleen heb ik zoiets al gehad.
Dat wordt dus nog twee jaren Audi rijden... Haha! Ik heb nog nooit iets beters gereden dan de 992. Zelfs de M8 kan er niet tegen op, in mijn beleving. Ik tel de dagen af.

• #157.107
De Belgische post... Hun app werkt niet. Dan kom je eens buiten!

Fuu.gif

Laatst bewerkt:
  • #157.110
Ik dacht dat we vrijdag waren.

Oh Man Reaction GIF by Bounce

• #157.114
Nou voor de derde keer raak deze maand. Je buikspieren zijn vere weg de naarste spier om kramp in te hebben. Is ook telkens rechts waar ik mijn stoma heb gehad.

• #157.116
Hij is sinds gister weer thuis. Kom straks met een uitgebreidere update
Thnx voor het vragen :heart:
When it rains it pours.

Loop net t Flevoziekenhuis uit.
Stiefpa heeft paar weken geleden een hartinfarct gehad en ligt sinds maandag weer in t ziekenhuis.
Gister woorden gehad met m'n moeder (getrouwd dus met m'n stiefpa). Werd ik vannochtend gebeld dat ze door de ambulance is opgepikt en onderweg naar de eerste harthulp is. Mogelijk hartinfarct/hartaanval.
Enzymen aangetroffen van mogelijke hartschade maar meer onderzoek moet uitwijzen van hoe of wat.
Ruzie is nergens goed voor blijkt maar weer eens.
Meteen erna m'n stiefpa maar opgezocht die 3 etages hoger in t ziekenhuis lag.

Nu onderweg naar mijn vader. Met die ouwe van me gaat het mwah. Z'n hart zag er na de hartkatheterisatie relatief goed uit maar de hartklep moet vervangen worden. CT van de longen was slecht en uit het longfuntieonderzoek bleek dat z'n longen het nog voor 30% deden. Hij wordt ook met de dag verwarder en zal op dit tempo binnen een paar weken uit huis geplaatst moeten worden.

Dus.. tja. 3 maal is scheepsrecht toch?
Als ik thuis ben ga ik maar een stevig glas whisky nemen. Volgende week kan ik zelf weer naar t ziekenhuis, darmonderzoek. Is mogelijk ook iets niet helemaal best.

C'est la vie

Maar hey, m'n zoontje gaat geweldig en praat de dag meer en meer. Happy days.

• #157.118
Lopen er hartproblemen in de familie?
Nou... tot vorige maand eigenlijk niet :roflol: man man man

• #157.119
When it rains it pours.

Stiefpa heeft paar weken geleden een hartinfarct gehad en ligt sinds maandag weer in t ziekenhuis.
Gister woorden gehad met m'n moeder (getrouwd dus met m'n stiefpa). Werd ik vannochtend gebeld dat ze door de ambulance is opgepikt en o.a. baar de eerste harthulp is. Mogelijk hartinfarct/hartaanval.
Enzymen aangetroffen van mogelijke hartschade maar meer onderzoek moet uitwijzen van hoe of wat.

Nu onderweg naar mijn vader. Met die ouwe van me gaat het mwah. Z'n hart zag er na de hartkathetisatie relatief goed uit maar de hartklep moet vervangen worden. CT van de longen was slecht en uit het longfuntieonderzoek bleek dat z'n longen het nog voor 30% deden. Hij wordt ook met de dag verwarder en zal op dit tempo binnen een paar weken uit huis geplaatst moeten worden.

Als ik thuis ben ga ik maar een stevig glas whisky nemen. Volgende week kan ik zelf weer naar t ziekenhuis, darmonderzoek. Is mogelijk ook iets niet helemaal best.

C'est la vie

Jezus man, sterkte met alles!

• #157.120
When it rains it pours.

Gister woorden gehad met m'n moeder (getrouwd dus met m'n stiefpa). Werd ik vannochtend gebeld dat ze door de ambulance is opgepikt en onderweg naar de eerste harthulp is. Mogelijk hartinfarct/hartaanval.
Ruzie is nergens goed voor blijkt maar weer eens.

Nu onderweg naar mijn vader. Met die ouwe van me gaat het mwah. Z'n hart zag er na de hartkatheterisatie relatief goed uit maar de hartklep moet vervangen worden. CT van de longen was slecht en uit het longfuntieonderzoek bleek dat z'n longen het nog voor 30% deden. Hij wordt ook met de dag verwarder en zal op dit tempo binnen een paar weken uit huis geplaatst moeten worden.

C'est la vie

Sterkte, ouwe. 'When it rains, it pours.'
Voor geen goud. Een tijdje geleden heb ik een G60 530e mee gehad als leenauto. Dat was al oersaaie, zo een I7 lijkt mij nog erger, haha.

Terug
Naar boven