MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #157.081
Ja maar omdat alles black is valt het niet zo op. En ook een beetje gare angle. Jij gaat mij toch niet vertellen dat je die nieuwste grills beter vindt dan die van voorheen?
Afhankelijk van het model. De mijne is dus een 8 en dat vind ik persoonlijk één van de mooiste wagens ooit ontworpen. De nieuwe 7 is vele malen minder dan de oude, de nieuwe 1 ook. De vorige 4 is mooier dan de huidige maar de 3 is weer erg goed gelukt.

Hoewel de echte klassiekers, zoals de E60 M5 of de E30 nauwelijks te evenaren zijn. Dat is nostalgie. Maar een F90, het vorige model M5, vind ik ook prachtig.
Deze is helemaal rampzalig. Wtf is dat dan. En dan bedenken dat niet hier gewoon een heel fucking team mee heeft ingestemd. Hoe dan.

1750621523017.png
Dit is de I7, niet? Afschuwelijk gedrocht, inderdaad.
Ja nogal. Krijg er ook zo'n zachte zak van dus dat maakt de verleiding ook groter.
En de zak ruikt lekker. Iets wat voor haar ook fijn is. Een win-win in mijn ogen!

• #157.082
Afhankelijk van het model. De mijne is dus een 8 en dat vind ik persoonlijk één van de mooiste wagens ooit ontworpen. De nieuwe 7 is vele malen minder dan de oude, de nieuwe 1 ook. De vorige 4 is mooier dan de huidige maar de 3 is weer erg goed gelukt.

Hoewel de echte klassiekers, zoals de E60 M5 of de E30 nauwelijks te evenaren zijn. Dat is nostalgie. Maar een F90, het vorige model M5, vind ik ook prachtig.

Dit is de I7, niet? Afschuwelijk gedrocht, inderdaad.

En de zak ruikt lekker. Iets wat voor haar ook fijn is. Een win-win in mijn ogen!
Ik blijf deze ook nog steeds gruwelijk vinden.

1750622973102.png

• #157.083
Deze is helemaal rampzalig. Wtf is dat dan. En dan bedenken dat niet hier gewoon een heel fucking team mee heeft ingestemd. Hoe dan.

1750621523017.png
Ik kwam die i7 net bij toeval tegen op de snelweg, het is echt afgrijselijk :roflol: Wie dit akkoord heeft gegeven mogen ze direct ontslaan.

• #157.085
Gelukkig ben jij wel een pareltje.

Ja maar omdat alles black is valt het niet zo op. En ook een beetje gare angle. Jij gaat mij toch niet vertellen dat je die nieuwste grills beter vindt dan die van voorheen?

1750621523017.png
Meeste BMW rijders krijg je ook alles verkocht met een afbetalingplan

Homer Simpson Thinking GIF

• #157.086
Gelukkig ben jij wel een pareltje.

1750621523017.png
8 serie coupe is echt kunst. Wat mij betreft alleen jammer van het gewicht. Die nieuwe grill is echt vreselijk M4 is niet doen:loony:

• #157.088
  • #157.090
Ik rijd momenteel een Audi en veel leuker dan die auto zal t niet snel worden denk ik. Ben niet perse merk trouw maar kom wel erg vaak weer bij VAG uit.

Ben op zoek naar wat anders en moet nu echt verschillende auto's gaan testen.

SLC AMG vind ik bv ook een tof autootje en redelijk licht maar het nadeel hiervan is dat bij sportief rijden met de kap open het chassis tordeert en zo is t iedere keer wel iets :joint:

• #157.091
Ik rijd momenteel een Audi en veel leuker dan die auto zal t niet snel worden denk ik. Ben niet perse merk trouw maar kom wel erg vaak weer bij VAG uit.

Ben op zoek naar wat anders en moet nu echt verschillende auto's gaan testen.

SLC AMG vind ik bv ook een tof autootje en redelijk licht maar het nadeel hiervan is dat bij sportief rijden met de kap open het chassis tordeert en zo is t iedere keer wel iets :joint:
Duitse auto's blijven sowieso superieur. Mercedes kan ook wel sexy zijn ja.

• #157.093
  • #157.097
Mijne is idd ook grijs maar de vervanger mag wel weer met een lekker kleurtje komen. Dit reed ik voor de Audi, was ook echt een fof rijdende kar

1750631724284.png
1750631756653.png

• #157.099
Haha prima toch, dat heb ik alleen met roze:D

Terug
Naar boven