AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #157.041
  • #157.042
Dazen bijten :P

Vlieg die op steroïden zit en vreselijk irritante beesten maar die laten wel zulke bulten achter.
Ik kan niet zeggen dat ik er niet bij was maar ik heb in ieder geval ook aan een beet geen actieve herinnering.

Door de steroïden zal het hier niet komen in ieder geval, of een van de werknemers die aan het graven zijn moet dat meegenomen hebben 🤷

• #157.043
Ik kan niet zeggen dat ik er niet bij was maar ik heb in ieder geval ook aan een beet geen actieve herinnering.

Door de steroïden zal het hier niet komen in ieder geval, of een van de werknemers die aan het graven zijn moet dat meegenomen hebben 🤷
Ik bedoelde dat het flyes on steroids zijn aangezien ze aardig gemuteerd zijn ^^

• #157.045
Nicky dacht net even een compliment te krijgen.

Ik ging al rondkijken wat er hier in huis buiten mijn zicht om allemaal gebeurd.

En op zoek naar een leesbril. Wat minder naïviteit zou me wellicht ook helpen. Voel me zo mogelijk nog kleiner en dommer dan normaal al het geval is :sad:

• #157.047
Dit!

Hetzelfde als het niet kunnen onderscheiden kans dat iets gebeurd met de ernst.

Zie ook: kernenergie, "zwaarder straffen" en meedoen aan loterijen.

Sidenote over loterijen: de postcodeloterij is een misdadig soort gijzeling: voor iedereen die daar werkt moet wel een speciaal plekje in de hel zijn.

• #157.048
jjr mogelijk een tekenbeet, en dan allebei dik een half uur bij de hiusartsenpost in de wachtrij staan en nog niemand te pakken krijgen. Bij mijn eigen post heb ik altijd binnen 2 minuten na het menuutje iemand aan de telefoon.

• #157.049
jjr mogelijk een tekenbeet, en dan allebei dik een half uur bij de hiusartsenpost in de wachtrij staan en nog niemand te pakken krijgen. Bij mijn eigen post heb ik altijd binnen 2 minuten na het menuutje iemand aan de telefoon.
Vergeet niet de teek te bewaren en op te sturen voor testen op Lyme.

• #157.050
Vandaag zou mijn vader 74 geworden zijn. We hebben onze strubbelingen gehad maar toen ik net een post maakte voor Facebook kreeg ik het moeilijk, ik heb niet gehuild maar de ogen werden wel wat vochtig zeg maar. Straks drink ik er eentje op u pap!

• #157.051
Vergeet niet de teek te bewaren en op te sturen voor testen op Lyme.
Geen teek gezien alleen de typische ring. Ik twijfel zelf heel erg want gister kwam ie onder de douche vandaan met hey papa moet je kijken maar hij had ook net een best pittige spar sessie gehad en vanmorgen was ie al niet meer zichtbaar zei hij toen ik hem appte (ik was vroeg naar mijn werk)
Ex natuurlijk meteen panieken al dan niet terecht. Ie geval snel uitschrijven bij haar en bij mij inschrijven, mijn assistente was heel behulpzaam en heb ze net foto mogen mailen. Ze gaan kijken wat ze kunnen doen voor ons.

0.jpg

• #157.056
Mijn vader is zo koppig dat hij na het overlijden van mijn moeder geen hulp in de huishouding meer wilde hebben, hij kon alles wel zelf doen. Ook de WMO-aanvraag die we op zijn naam hadden ingediend heeft hij afgezegd. Nu, een paar weken later, zit hij om reden van vocht in zijn been met een ingezwachtelde poot en moet alles toch weer aangevraagd worden, maar dat gaat wel een week of 6 tot 8 duren.

• #157.057
Mijn vader is zo koppig dat hij na het overlijden van mijn moeder geen hulp in de huishouding meer wilde hebben, hij kon alles wel zelf doen. Ook de WMO-aanvraag die we op zijn naam hadden ingediend heeft hij afgezegd. Nu, een paar weken later, zit hij om reden van vocht in zijn been met een ingezwachtelde poot en moet alles toch weer aangevraagd worden, maar dat gaat wel een week of 6 tot 8 duren.
Handig hè die koppige oudjes.

• #157.058

kijk: https://www.youtube.com/watch?v=8wxVTIB6qE4

• #157.060
Die ouwe eet amper nog wat. Hij heeft zo veel mogelijk kcal nodig. Compact. Makkelijk weg te krijgen. Voedsel met een zo hoog mogelijke calorische dichtheid. Vettig, kaas bijv.
Noten kunnen niet ivm ontbreken kunstgebit (jammer want cashews waren perfect geweest).
Zo min mogelijk zout is een pre.

Alle tips zijn welkom. Morgen ga ik em vetmesten. Foie gras, trechter alles.

Zonder kcal heeft ie geen energie om te strijden.
Hoe gaat het nu?

Terug
Naar boven