Henk123456
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 4.283
- Massa
- 148kg
- Vetpercentage
- 7%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Voor de komende twee weken nog een F92 Competition.
Gezellig man. Baby shark op repeat.Vol in de file staan met een bus vol kinderen na een schoolreisje.
Lekker voor je.Vol in de file staan met een bus vol kinderen na een schoolreisje.
Gifbeker moet leeg blijkbaar. Sterkte!When it rains it pours.
Loop net t Flevoziekenhuis uit.
Stiefpa heeft paar weken geleden een hartinfarct gehad en ligt sinds maandag weer in t ziekenhuis.
Gister woorden gehad met m'n moeder (getrouwd dus met m'n stiefpa). Werd ik vannochtend gebeld dat ze door de ambulance is opgepikt en onderweg naar de eerste harthulp is. Mogelijk hartinfarct/hartaanval.
Enzymen aangetroffen van mogelijke hartschade maar meer onderzoek moet uitwijzen van hoe of wat.
Ruzie is nergens goed voor blijkt maar weer eens.
Meteen erna m'n stiefpa maar opgezocht die 3 etages hoger in t ziekenhuis lag.
Nu onderweg naar mijn vader. Met die ouwe van me gaat het mwah. Z'n hart zag er na de hartkatheterisatie relatief goed uit maar de hartklep moet vervangen worden. CT van de longen was slecht en uit het longfuntieonderzoek bleek dat z'n longen het nog voor 30% deden. Hij wordt ook met de dag verwarder en zal op dit tempo binnen een paar weken uit huis geplaatst moeten worden.
Dus.. tja. 3 maal is scheepsrecht toch?
Als ik thuis ben ga ik maar een stevig glas whisky nemen. Volgende week kan ik zelf weer naar t ziekenhuis, darmonderzoek. Is mogelijk ook iets niet helemaal best.
C'est la vie
Maar hey, m'n zoontje gaat geweldig en praat de dag meer en meer. Happy days.
Vrouwen en logisch redeneren; het blijft een raadsel.Was te verwachten, crossbaan is duidelijk nog wat te intens. Ik zei al tegen mijn vriendin hij is 3.5 he, geen 8. “Nee, hij kan het wel”:
Tripje naar het ziekenhuis hechten of ik hoop voor hem lijmen. Sowieso nog ff wachten met de elektrische crossmotor dat is wel duidelijk.
![]()
Oei das een flinke, hopen dat de adrenaline de pijn een beetje remt, sterkte!Was te verwachten, crossbaan is duidelijk nog wat te intens. Ik zei al tegen mijn vriendin hij is 3.5 he, geen 8. “Nee, hij kan het wel”:
Tripje naar het ziekenhuis hechten of ik hoop voor hem lijmen. Sowieso nog ff wachten met de elektrische crossmotor dat is wel duidelijk.
![]()
Vaak zie je dat dit andersom gaat. Niet benauwd jouw vriendin.Was te verwachten, crossbaan is duidelijk nog wat te intens. Ik zei al tegen mijn vriendin hij is 3.5 he, geen 8. “Nee, hij kan het wel”:
![]()
Sterkte voor dat kleine mannetje❤️. Had ie een helmpje op?Was te verwachten, crossbaan is duidelijk nog wat te intens. Ik zei al tegen mijn vriendin hij is 3.5 he, geen 8. “Nee, hij kan het wel”:
![]()
mooi winkelhaakje, en kunnen lijmen?Was te verwachten, crossbaan is duidelijk nog wat te intens. Ik zei al tegen mijn vriendin hij is 3.5 he, geen 8. “Nee, hij kan het wel”:
![]()
Misschien een andere activiteit kiezen die die leuk vindDicht geplakt dus ging vrij snel, maar hij huilde meer daarvan dan de klap zelf. Nu uur later ijsje erin en hij is weer de oude.
Helm had ie idd niet op, reminder om daarin toch wat secuurder te zijn. Vanavond weer op de fiets anders durft ie nooit meer. Hij overleeft het wel, alleen mag 2 dagen niet nat worden en wilde dit weekend gaan zwemmen dus ff kijken hoe dat loopt.
Meen dat het 35 graden word, een andere activiteit met die temperatuur overleeft papa niet 🫃🏻Misschien een andere activiteit kiezen die die leuk vind
Wandklimmen bijvoorbeeld.Misschien een andere activiteit kiezen die die leuk vind
dinsdag pas, weekend nog iets "koeler"Meen dat het 35 graden word, een andere activiteit met die temperatuur overleeft papa niet 🫃🏻
Brabant op de camping moet je altijd +5 graden extra tellen he 💁