MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #157.121
Wat rijd je zelf dan?

• #157.126
Viel een steentje van een vrachtwagen in Duitsland...
1000071659.png

• #157.127
When it rains it pours.

Loop net t Flevoziekenhuis uit.
Stiefpa heeft paar weken geleden een hartinfarct gehad en ligt sinds maandag weer in t ziekenhuis.
Gister woorden gehad met m'n moeder (getrouwd dus met m'n stiefpa). Werd ik vannochtend gebeld dat ze door de ambulance is opgepikt en onderweg naar de eerste harthulp is. Mogelijk hartinfarct/hartaanval.
Enzymen aangetroffen van mogelijke hartschade maar meer onderzoek moet uitwijzen van hoe of wat.
Ruzie is nergens goed voor blijkt maar weer eens.
Meteen erna m'n stiefpa maar opgezocht die 3 etages hoger in t ziekenhuis lag.

Nu onderweg naar mijn vader. Met die ouwe van me gaat het mwah. Z'n hart zag er na de hartkatheterisatie relatief goed uit maar de hartklep moet vervangen worden. CT van de longen was slecht en uit het longfuntieonderzoek bleek dat z'n longen het nog voor 30% deden. Hij wordt ook met de dag verwarder en zal op dit tempo binnen een paar weken uit huis geplaatst moeten worden.

Dus.. tja. 3 maal is scheepsrecht toch?
Als ik thuis ben ga ik maar een stevig glas whisky nemen. Volgende week kan ik zelf weer naar t ziekenhuis, darmonderzoek. Is mogelijk ook iets niet helemaal best.

C'est la vie

Maar hey, m'n zoontje gaat geweldig en praat de dag meer en meer. Happy days.
Gifbeker moet leeg blijkbaar. Sterkte!

• #157.128
Was te verwachten, crossbaan is duidelijk nog wat te intens. Ik zei al tegen mijn vriendin hij is 3.5 he, geen 8. “Nee, hij kan het wel”:

Tripje naar het ziekenhuis hechten of ik hoop voor hem lijmen. Sowieso nog ff wachten met de elektrische crossmotor dat is wel duidelijk.

7d280d0a-2f5f-4395-82b2-586a6c37ae92.jpeg

• #157.129
Was te verwachten, crossbaan is duidelijk nog wat te intens. Ik zei al tegen mijn vriendin hij is 3.5 he, geen 8. “Nee, hij kan het wel”:

Tripje naar het ziekenhuis hechten of ik hoop voor hem lijmen. Sowieso nog ff wachten met de elektrische crossmotor dat is wel duidelijk.

Vrouwen en logisch redeneren; het blijft een raadsel.

Ziet er pijnlijk/heftig uit. Veel sterkte voor die kleine bikkel.

• #157.130

Oei das een flinke, hopen dat de adrenaline de pijn een beetje remt, sterkte!

• Heart
Waarderingen: AK
  • #157.131

Vaak zie je dat dit andersom gaat. Niet benauwd jouw vriendin.

Hopelijk dat hij hier geen angst aan over heeft gehouden

• #157.132
oei dat is een best gat. Sterkte voor deze stoere gast.

• Heart
  • #157.133

Sterkte voor dat kleine mannetje❤️. Had ie een helmpje op?

• Heart
  • #157.134

mooi winkelhaakje, en kunnen lijmen?
kleine man er veel last van?

• Heart
  • #157.135
Dicht geplakt dus ging vrij snel, maar hij huilde meer daarvan dan de klap zelf. Nu uur later ijsje erin en hij is weer de oude.

Helm had ie idd niet op, reminder om daarin toch wat secuurder te zijn. Vanavond weer op de fiets anders durft ie nooit meer. Hij overleeft het wel, alleen mag 2 dagen niet nat worden en wilde dit weekend gaan zwemmen dus ff kijken hoe dat loopt.

• #157.136
Dicht geplakt dus ging vrij snel, maar hij huilde meer daarvan dan de klap zelf. Nu uur later ijsje erin en hij is weer de oude.

Helm had ie idd niet op, reminder om daarin toch wat secuurder te zijn. Vanavond weer op de fiets anders durft ie nooit meer. Hij overleeft het wel, alleen mag 2 dagen niet nat worden en wilde dit weekend gaan zwemmen dus ff kijken hoe dat loopt.
Misschien een andere activiteit kiezen die die leuk vind

• Heart
Terug
Naar boven