MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #157.161
Heb jij wel eens uppers gedaan? Ik ben wel benieuwd met wat voor gekke boekdelen je dan komt.
Ik heb geen drugs nodig voor wat gezelligheid, vaak moet ik de rem erop gooien anders denken andere juist dat ik gek ben.

Beetje sensatie hoort bij het leven anders is het allemaal zo saai en eentonig. Mijn vriendin is een ander verhaal, die is na paar wijntjes echt compleet een ander persoon vandaar dat ik wel moet checken dat zij het laat bij 2/3 drankjes anders word het te veel sensatie.

• #157.162
Ik heb geen drugs nodig voor wat gezelligheid, vaak moet ik de rem erop gooien anders denken andere juist dat ik gek ben.

Beetje sensatie hoort bij het leven anders is het allemaal zo saai en eentonig. Mijn vriendin is een ander verhaal, die is na paar wijntjes echt compleet een ander persoon vandaar dat ik wel moet checken dat zij het laat bij 2/3 drankjes anders word het te veel sensatie.
Dat beweer ik ook niet, maar je bent altijd zo lang van stof. En als je die shit gebruikt ben je meestal ook lang van stof/houd je van veel praten. Volgens mij verander jij dan in ChatGPT.

Ander persoon in de zin van?

• #157.166
  • #157.167
Als je mij al sociaal vind en soms een flirt, dan moet je haar zien als ze paar wijntjes op heeft.
Ze praat dan nog een uur tegen een mandarijn en haar libido is dan als een loopse poes.
Ik weet niet of je sociaal bent. Maar ik weet wel dat je niet flirt.

Over die libido mag je niet klagen toch.

• #157.168
Kan altijd erger,
Je zou hier maar werken:

IMG_8278.jpeg
Of hier.

kijk: https://youtube.com/shorts/RQewx7zAxjA?si=KlPc-sClgFgkoSJd

• #157.171
Ik vond @Hell93 altijd wel een type die niet 100% is en daardoor altijd in die rare situaties terecht kwam. Meeuw was na ons verlaten te hebben op dbb op het goede pad, maar nu zijn “coach” chatgp is en hij oprecht denkt bijna shredded te zijn en overweegt om wedstrijden te draaien weet ik het ook allemaal niet meer.

Ben ook benieuwd hoe het met die gast is die na de dbb meet met 200km pu over de snelweg vlamde en achtervolgd werd door de politie.

Dat was ook een pareltje en altijd apart hoe zulke mensen bepaalde keuzes maken.

• #157.172
Ik vond @Hell93 altijd wel een type die niet 100% is en daardoor altijd in die rare situaties terecht kwam. Meeuw was na ons verlaten te hebben op dbb op het goede pad, maar nu zijn “coach” chatgp is en hij oprecht denkt bijna shredded te zijn en overweegt om wedstrijden te draaien weet ik het ook allemaal niet meer.
Ik ken die niet. Ik vond Meeuw in combinatie met Kamel altijd wel grappig. Waren toch wel 2 karikaturen die een de grondleggers waren van deze autistenbende.

Oh is hij daadwerkelijk shredded? Heb je pics?

• #157.173
Kamel heeft echt veel weggepest hiero. Die gast was een meester in die shit :roflol:

• #157.175
Heb keer met hem getraind samen met @partymarty en hij was volgens ons vrij normaal en leuk in omgang. Schijnbaar was het niet helemaal koosjer allemaal aangezien ik niet met 200km pu over de snelweg vlam en vervolgens nog tegen de agent dan durf te zeggen dat je het idee had achtervolgd te worden, meeste mensen die zo denken maken zich dus ergens druk om.

Paar maanden later was ie al opgepakt met een wapen op zak en icm jonge gast, dure auto was het plaatje rond. Hij was ook altijd beetje terughoudend als je over zijn familie begon, dat herinner ik me nog wel.

Was wel een aardige mens, toch benieuwd wat ie nu allemaal doet.

Met vypawn gaat het trouwens ook goed en bouwt toch een groot coaching team op. Hij is hier niet meer actief maar zit ver van stil. Ben ook wel benieuwd hoe het met colin/enes gaat, hij heeft toch ook een dikke gym geopend, misschien als ie hier nog ooit actief is: nodig ons uit voor een meet in je gym 🙏

• #157.176
Wat? 😂 Dat lijkt mij een interessant verhaal.
Nog niet bekent. Ik ga sws in bezwaar:

Die man reed echt in mijn kont toen ik 140-150 aan het rijden was. Dus ik ging extra gassen omdat ik geen stopteken kreeg en die man gwn dichtbij reed. Uiteindelijk versloomd naar 100 op 100 weg, zat ie 30min achter mij aan te rijden (je zou verwachten dat ie hier stopteken zou geven. Er was ook een tankstation kilometer verderop). Had al door dat ie aan het achtervolgen was. Ze geven stop teken na 30min terwijl ik volgens hun zo gevaarlijk aan het rijden was dat ik andere bestuurders in gevaar zette. Dus als dat zo is zouden zij mij stopteken gegeven moeten hebben op dat moment maar dat is niet gedaan. Vandaar geloofde ik dat het geen politie was en dus mij bedreigd voelde
Te snel rijden, geen richting geven, van rechts inhalen en gevaar brengen van andere bestuurders gaf politie aan. Tevens gaf ie aan dat ie 210 moest rijden om mij bij te houden

• #157.177
Was mijn headset vergeten mee te nemen naar de gym. Ondanks dat, was de gym enorm rustig dus hoorde ik geen mensen slap ouwehoeren.

• #157.179
Het is geen verrassing dat zo een iemand zijn weg naar dit forum heeft weten te vinden. 😂

• #157.180
Ben ook benieuwd hoe het gaat met die gast die flink gebruikte icm zijn ongezonden leefstijl een hartinfarct kreeg of iets met zijn hart en kantje boord zat met zijn leven.

Terug
Naar boven