AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #157.141
Dicht geplakt dus ging vrij snel, maar hij huilde meer daarvan dan de klap zelf. Nu uur later ijsje erin en hij is weer de oude.

Helm had ie idd niet op, reminder om daarin toch wat secuurder te zijn. Vanavond weer op de fiets anders durft ie nooit meer. Hij overleeft het wel, alleen mag 2 dagen niet nat worden en wilde dit weekend gaan zwemmen dus ff kijken hoe dat loopt.
helm op en gaan. Beterschap 💪

• Heart
Waarderingen: AK
  • #157.143
Kan altijd erger,
Je zou hier maar werken:

IMG_8278.jpeg

• #157.144
Vier dagen productie gedraaid en m'n voet volledig overbelast :o Dacht vandaag even een flinke LB workout mee te pakken, dat ging niet helemaal samen.

• #157.146
Vier dagen productie gedraaid en m'n voet volledig overbelast :o Dacht vandaag even een flinke LB workout mee te pakken, dat ging niet helemaal samen.
Zon knappe dame als jou is ook niet gemaakt om 4 dagen te werken meid. Tranquilo rustig aan, je hebt werkpaarden en sierpaarden he.

Op de camping doet de helft indoor tuinkeren en dat maakt de camping vaak een hot spot

• #157.151
Ragebaiten begint hier steeds overtuigender te worden. Waar is mijn simp eigenlijk gebleven? Nu wil ik ook aandacht.

• #157.153
Hoe lang sta je al droog @AK? Of zitte weer aan de tren?
Toch wel paar dagen, morgen is het date night dus meestal wel spannend. Hebben wel een bbq en na 5 hamburgers heb ik er dan zelf ook niet meer zo zin in dus moet het even afwachten hoe het morgen afloopt.
Houd je op de hoogte!

Seth is trouwens op vakantie

• #157.154
Toch wel paar dagen, morgen is het date night dus meestal wel spannend. Hebben wel een bbq en na 5 hamburgers heb ik er dan zelf ook niet meer zo zin in dus moet het even afwachten hoe het morgen afloopt.
Houd je op de hoogte!

Seth is trouwens op vakantie
Het neuken plan je ook al? Ik wist wel dat je autistisch was, maar dat is zelf te extreem voor jouw autisme. Nee maar wel goed dat je dat doet. Dat zijn wel één van die dingen die de relatie interessant houden. Zouden meer mensen moeten doen.

• Like
Waarderingen: AK
  • #157.159
Het neuken plan je ook al? Ik wist wel dat je autistisch was, maar dat is zelf te extreem voor jouw autisme. Nee maar wel goed dat je dat doet. Dat zijn wel één van die dingen die de relatie interessant houden. Zouden meer mensen moeten doen.
Meah met date night en met dit weer kan het wel een spontaan een buiten sessie worden, ligt allemaal aan de omstandigheden. Nou ben ik daar geen liefhebber van, maar op het moment is nee zeggen ook vrij onmogelijk.

Om de week een avondje alleen samen is wel een must, doe je dit niet dan verlies je ook de band.

Een echte vakantie? Of zo één die verplicht is opgelegd door de overheid?
Grand canaria, geen idee met wie of misschien dat ie betaald kreeg om mee te gaan dat hoor je wel eens vaker in de homo scene.

• #157.160
Meah met date night en met dit weer kan het wel een spontaan een buiten sessie worden, ligt allemaal aan de omstandigheden. Nou ben ik daar geen liefhebber van, maar op het moment is nee zeggen ook vrij onmogelijk.

Om de week een avondje alleen samen is wel een must, doe je dit niet dan verlies je ook de band.

Grand canaria, geen idee met wie of misschien dat ie betaald kreeg om mee te gaan dat hoor je wel eens vaker in de homo scene.
Heb jij wel eens uppers gedaan? Ik ben wel benieuwd met wat voor gekke boekdelen je dan komt.

Terug
Naar boven