MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

ik sliep gvd pas om 3.00 terwijl ik er 1 uur inging. Komt door dexa, hard en de warmte:eek::o

inb4

i-know-that-feel-bro.jpg

Spiertje in mijn nek verrekt, Positieve kant is dat het net voor het weekend is, hopelijk dat het maandag weer oké aanvoelt om hard te kunnen trainen.

Vorige week nieuwe motorband voor de voorkant besteld, nu nog steeds niet binnen... Grrrrrom.

nu nog een lepel erbij :D

als ze weer langskomt doe ik wel met briefje "DBB " erop.

---------- Post toegevoegd Fri 23 Mar 2012 om 14:14 ----------

Ik zie geen k*t, wel een behoorlijk lekker kontje. 7.6/10

sorry men, zat op haar en ze ging wou eigenlijk geen fotos aangezien ik pas 1x met haar afgesproken heb..... haar t**ten zijn beter.. lekker groot maar ook best grote tepels

bah nog stieds buikkrampen etc, hoop het dat het nog wegtrekt want wil stappen vnv

Motoragent zwaaide niet terug daar ik dat wel deed :(

"dat wijf is niet te harden"

Hoe precies? :p Vrees het ergste

Nice :D Hopelijk was de rest ook lekker

ja was op zich wel lekker, ze werd alleen boos toen ik geen stijve kreeg van haar bj :roflol:

---------- Post toegevoegd Fri 23 Mar 2012 om 17:31 ----------

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

te hoog bf en brede taile

hehehehe, ja ze is niet superslank maar daar houd ik wel beetje van + ik weeg zelf ook rond de 93 kg ..

---------- Post toegevoegd Fri 23 Mar 2012 om 17:32 ----------

"dat wijf is niet te harden"

Hoe precies? :p Vrees het ergste
ja gewoon beetje irritant ofzo, kan me soms ineens ergeren, maar viel op zich wel mee toen we eenmaal in bed lagen :)

boeiend ik doe het met een chubby chick met dubbel e, die is nog slank vergeleken:p

maar ze is wel omin geil:D

Hebben jullie ook altijd dat na een tijdje je conditie echt te slecht is? Zweet me helemaal de klote, en heb dan ook te weinig energie om nog klaar te komen. Beetje nadeel van massa hoor.

Hebben jullie ook altijd dat na een tijdje je conditie echt te slecht is? Zweet me helemaal de klote, en heb dan ook te weinig energie om nog klaar te komen. Beetje nadeel van massa hoor.

mgw.png

Ik neem gewoon dexaprine van te voren, wel wat meer moeite om een goede boner te krijgen maar je kan de hele avond door gaan

fl**ker toch eens op met die mocro pics :mad:

Terug
Naar boven