Panzer VIII
Huge Freak
- Waardering
- 733
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Pfoe, maar dan zweet je toch nog meer? Het druppelt nu al gewoon van me bek af.
En ik vind dat plaatje echt geniaal![]()
je gaat als een konijn das het belangrijkste
ja dat wel, maar wat boeit dat?je gaat als een konijn das het belangrijkste
goede cardio workout ook met dexa er bij
ik ga serieus coïtus minderen nu ik bulk....
massa > chicks en coïtus.
omdat ik moeilijk klaar kom dus lang coïtus heb en meestal meerdere malen = veel kcal verbranden. Als ik bulk en daarnaast veel "cardio" doe moet ik dus nog meer gaan eten..... en kost me nu al veel tijd en moeite.
sowieso wank ik elke dag wel om mijn aggressie een beetje in toom te houden.
bij mijn ontmaagding ben ik niet gekomen en heb toch wel 30 minuten ofzo lopen douwen.Ziedaar het euvel. Ik wed dat ik nog kom voor ik begonnen benNiet/sporadisch fappen en geen pr0n kijken gaat jou wel helpen
![]()
Water = gewoon een mocro
OT: al 1 week geen rug getraint, ga dus vanaaf niet uit zodat ik morgen ochtend rug kan knallen. niet mad op me worden, strax casseine shakie en naar bed![]()

Ja je ziet wel altijd goed het verschil vergeleken met in de ochtend en avond. Moet misschien wat minder water gaan zuipen.
Ik zuip ook al maanden niet meer tijdens het uitgaan. Neem een lekker Gtje. Vanavond ook een Gtje met een paar wijntjes.
Want ben echt klaar met het cutte. K*t knie, kan helemaal niet meer cardio of wat. Verdomme
Dus niet gek vanavond. En idd net zoals jouw. Morgen knallen. Ik train alleen Full body. Jij concentreer je alleen op je rug morgen?
Je gaat vanaaf dus toch niet uit? Morgen focus ik op me hele rug, heb altijd al splitschema gedaan, sinds een aantal maanden ook mind-muscle connection wat mijn gains srs hebben bevordert.
hoody met wat train je nu dan?
Ik ga eens een fullbody proberen![]()
)
Full body lijkt me alleen handig voor in de cut.Borst + schouders
Rug
Benen
armen (lekker pompen hmmmmm...)
Hmmm fullbody heeft me nooit wat geinteresseerd, omdat ik dan maar 1-2 oefs voor borst kan doen... daar krijg ik hem niet uitgeput meeFull body lijkt me alleen handig voor in de cut.
precies hetzelfde fyziek ook + ons lichaam maakt natuurlijke anabolen aan
mad?