XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Doe je aan hardlopen o.i.d.? Lijkt mij dat dat helpt :)

Pfoe, maar dan zweet je toch nog meer? Het druppelt nu al gewoon van me bek af.

En ik vind dat plaatje echt geniaal :roflol:

ja dat wel, maar wat boeit dat?:p je gaat als een konijn das het belangrijkste:D

goede cardio workout ook met dexa er bij

ja dat wel, maar wat boeit dat?:p je gaat als een konijn das het belangrijkste:D

goede cardio workout ook met dexa er bij

Niet echt charmant natuurlijk. En ik wil helemaal geen kcal verbranden tijdens me bulk, moet nu al veel eten.

Maar oké, hoop dat als ik ga cutten dat me conditie ook wat beter word. ;(

ik ga serieus coïtus minderen nu ik bulk....
massa > chicks en coïtus.

• Like
Waarderingen: Obee
Waarom gaat dat niet samen?

chick > massa

omdat ik moeilijk klaar kom dus lang coïtus heb en meestal meerdere malen = veel kcal verbranden. Als ik bulk en daarnaast veel "cardio" doe moet ik dus nog meer gaan eten..... en kost me nu al veel tijd en moeite.

omdat ik moeilijk klaar kom dus lang coïtus heb en meestal meerdere malen = veel kcal verbranden. Als ik bulk en daarnaast veel "cardio" doe moet ik dus nog meer gaan eten..... en kost me nu al veel tijd en moeite.

Kijk je veel pr0n?

inb4 ja

Ziedaar het euvel. Ik wed dat ik nog kom voor ik begonnen ben :p Niet/sporadisch fappen en geen pr0n kijken gaat jou wel helpen :)

Ziedaar het euvel. Ik wed dat ik nog kom voor ik begonnen ben :p Niet/sporadisch fappen en geen pr0n kijken gaat jou wel helpen :)
bij mijn ontmaagding ben ik niet gekomen en heb toch wel 30 minuten ofzo lopen douwen.

heb wel een tijdje allleen coïtus gedaan maar dat maakte niet zoveel verschil mi mang. miss komt nog door de tren van 3 maanden geleden maar lijkt me sterk

Opgeblazen pens voor het uitgaan. GVD

Lijkt wel een afrikane buikje. Echt wtf. Heb gewoon normaal gegeten. Alleen nog geen kaka gedaan.

Water = gewoon een mocro:p

OT: al 1 week geen rug getraint, ga dus vanaaf niet uit zodat ik morgen ochtend rug kan knallen. niet mad op me worden, strax casseine shakie en naar bed;)

Water = gewoon een mocro:p

OT: al 1 week geen rug getraint, ga dus vanaaf niet uit zodat ik morgen ochtend rug kan knallen. niet mad op me worden, strax casseine shakie en naar bed;)

Ja je ziet wel altijd goed het verschil vergeleken met in de ochtend en avond. Moet misschien wat minder water gaan zuipen.

Ik zuip ook al maanden niet meer tijdens het uitgaan. Neem een lekker Gtje. Vanavond ook een Gtje met een paar wijntjes.

Want ben echt klaar met het cutte. K*t knie, kan helemaal niet meer cardio of wat. Verdomme:mad:

Dus niet gek vanavond. En idd net zoals jouw. Morgen knallen. Ik train alleen Full body. Jij concentreer je alleen op je rug morgen?

• Like
Waarderingen: Obee
Geen cava in huis, geen prosecco in huis, geen rose bier in huis. :mad:

Ja je ziet wel altijd goed het verschil vergeleken met in de ochtend en avond. Moet misschien wat minder water gaan zuipen.

Ik zuip ook al maanden niet meer tijdens het uitgaan. Neem een lekker Gtje. Vanavond ook een Gtje met een paar wijntjes.

Want ben echt klaar met het cutte. K*t knie, kan helemaal niet meer cardio of wat. Verdomme:mad:

Dus niet gek vanavond. En idd net zoals jouw. Morgen knallen. Ik train alleen Full body. Jij concentreer je alleen op je rug morgen?

Je gaat vanaaf dus toch niet uit? Morgen focus ik op me hele rug, heb altijd al splitschema gedaan, sinds een aantal maanden ook mind-muscle connection wat mijn gains srs hebben bevordert.

hoody met wat train je nu dan?

Ik ga eens een fullbody proberen:p

Je gaat vanaaf dus toch niet uit? Morgen focus ik op me hele rug, heb altijd al splitschema gedaan, sinds een aantal maanden ook mind-muscle connection wat mijn gains srs hebben bevordert.

Ik ga wel uit. Maar het is maar tot 2 uur. Dus sowieso niet echt gek.

hoody met wat train je nu dan?

Ik ga eens een fullbody proberen:p

Borst + schouders
Rug
Benen
armen (lekker pompen hmmmmm...:o)

Hmmm fullbody heeft me nooit wat geinteresseerd, omdat ik dan maar 1-2 oefs voor borst kan doen... daar krijg ik hem niet uitgeput mee:p Full body lijkt me alleen handig voor in de cut.

Borst + schouders
Rug
Benen
armen (lekker pompen hmmmmm...:o)

Hmmm fullbody heeft me nooit wat geinteresseerd, omdat ik dan maar 1-2 oefs voor borst kan doen... daar krijg ik hem niet uitgeput mee:p Full body lijkt me alleen handig voor in de cut.

precies hetzelfde schema als ik ecto

Terug
Naar boven