XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Borst + schouders
Rug
Benen
armen (lekker pompen hmmmmm...:o)

Hmmm fullbody heeft me nooit wat geinteresseerd, omdat ik dan maar 1-2 oefs voor borst kan doen... daar krijg ik hem niet uitgeput mee:p Full body lijkt me alleen handig voor in de cut.

True. Vind Full Body ook meer geschikt voor in de cut.

Maar heb mijn powercage nog niet opgebouwd. Dus doe nu erg veel Dumbbell werk. En wel lifte. Maar geen squat.

Over een paar wegen powercage weer opbouwen. Kan ik ook weer pull oefeningen doen met lat pully.

Maar ondanks dat ik de afgelopen 3 maanden aan het cutte ben. Ben ik wel weer een hoop gegroeid.

Ik denk dat ik nu ga clean bulken. Omdat ik toch niet kan cardio met mijn knie. En alleen cutte op minder cal innamen is alleen weg gelegd voor mensen met een ecto stofwisseling.

Hehe meteen lekker gescheten. Gtje heeft geholen.

Nachtje hard lopen stuiteren en ben denk over me slaap heen? Gvd weer dagje door trekken... en wil eigenlijk slapen :(

K*t geslapen en moet echt niet aan eten denken, maar wil wel over een uur gaan trainen..

Eten is op maar te verrot om eten te halen... om nou te gaan leven om shakes en proteinebars is ook geen doen... ben gewoon te verrot :P

ron heeft nog steeds een beetje buikpijn :(

**** die shit dalijk trainen :D

Nachtje hard lopen stuiteren en ben denk over me slaap heen? Gvd weer dagje door trekken... en wil eigenlijk slapen :(

Bro. Zie je karma.

---------- Post toegevoegd Sat 24 Mar 2012 om 11:02 ----------

GVD toch een kater.
Maar 4 bier op en een wit wijntje. Ben ook niks meer gewend:(

Terug
Naar boven