- Waardering
- 513
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 97kg
- Vetpercentage
- 1%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
komt wel goed bro
Net halfuurtje geslapen maar ben er alleen weer naarder van geworden![]()
Lol, joining DBB ziekenboeg, ben al de hele dag doodmoe en beroerd, nooit meegemaakt dit..![]()
ik ben niet meer ziek, enkel buikpijn, maar dat drink ik wel weg dalijk

Volgens de nieuwe weegschaal op de sportschool weeg ik 88kg ipv 84kg zoals de vorige aangafdat wordt extra veel cutten om onder die 80kg te komen in dec.
Totale winst vandaag weer zo'n $50+ (minder dan een uur gepokerd)
![]()
ik doe nu van die toernooien met die 1000 playing money die je aan het begin krijgt. ik heb nu al echt 2500 ofso, denk dat ik binnekort eens wat geld erop ga zetten
Ik had eerst 6 maanden met playmonet geoefend, voordat ik degelijk winstgevend kon pokeren... Maar als het eenmaal klikt verdien je heerlijk, ik hoef lekker geen k*t baantje ofzo te nemen voor geld + dit verdient velen malen beter(op mijn limieten dan).
ben ook bang dat het niveau met echt geld ook veel hoger ligt
Eerst in strategieen verdiepen voordat je deze stap maakt... Die 2 cent tafeltjes zijn wel easy te domineren... maar of het wat verdient is een andere vraag... wel goed om te oefenen i gues, maar pas op. Wat je ook kan doen is kleine toernooitjes met 9 man voor 1 dollar buy in ofzo.
Dan doe je die, wel winstgevend? Zoek gewoon een variant die het best bij je past, 1 vs 1 is weer mijn specialiteit, dus speel ik die.
---------- Post toegevoegd Sat 24 Mar 2012 om 19:40 ----------
Pokerladron! Poker jij nogsteeds bro? verdien je lekker nog?
Ik speel vrij weinig sinds full tilt mijn bankroll ruïneerde, Ik speel nog wel eens MTT of SNG op stars voor fun, maar nooit egt serieus cash gamen zoals ik eerst heel veel deed.
Heeft ook wel wat te maken met dat ik een leuk extra inkomen haal uit de handel in e-gold.
Ben wel van plan over een tijdje weer eens serieus te beginnen, Moet alleen wel even geld voor een roll hebben dan.
Hopen dat fulltilt weer terug komt en mijn roll terug stort.