AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Lol, joining DBB ziekenboeg, ben al de hele dag doodmoe en beroerd, nooit meegemaakt dit..:(

:aai: komt wel goed bro :)

Net halfuurtje geslapen maar ben er alleen weer naarder van geworden :P

Heb je weer gek gedaan? Lekker hoor.

Kater bij mij is al lang weg. Goed gegeten. Daarna nieuwe PWO getest. Maximize Intense pff, stukie heftiger als Noxi.

Vanavond misschien naar Techno feestje. Met een afterparty. Maar ga er denk niet na toe. Moet morgen een hoop aan school doen. En volgende week word subway al weer een beetje gek.

Volgens de nieuwe weegschaal op de sportschool weeg ik 88kg ipv 84kg zoals de vorige aangaf :( dat wordt extra veel cutten om onder die 80kg te komen in dec.

hele fuking dag aan het leren voor aankomende 2 weken examens..:(:(:mad::mad::mad::mad::mad:

Totale winst vandaag weer zo'n $50+ (minder dan een uur gepokerd)

b7gbol.png

Totale winst vandaag weer zo'n $50+ (minder dan een uur gepokerd)

b7gbol.png

ik doe nu van die toernooien met die 1000 playing money die je aan het begin krijgt. ik heb nu al echt 2500 ofso, denk dat ik binnekort eens wat geld erop ga zetten

ik doe nu van die toernooien met die 1000 playing money die je aan het begin krijgt. ik heb nu al echt 2500 ofso, denk dat ik binnekort eens wat geld erop ga zetten

Ik had eerst 6 maanden met playmoney geoefend, voordat ik degelijk winstgevend kon pokeren... Maar als het eenmaal klikt verdien je heerlijk, ik hoef lekker geen k*t baantje ofzo te nemen voor geld + dit verdient velen malen beter(op mijn limieten dan).

Ik had eerst 6 maanden met playmonet geoefend, voordat ik degelijk winstgevend kon pokeren... Maar als het eenmaal klikt verdien je heerlijk, ik hoef lekker geen k*t baantje ofzo te nemen voor geld + dit verdient velen malen beter(op mijn limieten dan).

ben ook bang dat het niveau met echt geld ook veel hoger ligt

ben ook bang dat het niveau met echt geld ook veel hoger ligt

Eerst in strategieen verdiepen voordat je deze stap maakt... Die 2 cent tafeltjes zijn wel easy te domineren... maar of het wat verdient is een andere vraag... wel goed om te oefenen i gues, maar pas op. Wat je ook kan doen is kleine toernooitjes met 9 man voor 1 dollar buy in ofzo.

Eerst in strategieen verdiepen voordat je deze stap maakt... Die 2 cent tafeltjes zijn wel easy te domineren... maar of het wat verdient is een andere vraag... wel goed om te oefenen i gues, maar pas op. Wat je ook kan doen is kleine toernooitjes met 9 man voor 1 dollar buy in ofzo.

meh het beste ben ik in 4man tournaments

meh het beste ben ik in 4man tournaments

Dan doe je die, wel winstgevend? Zoek gewoon een variant die het best bij je past, 1 vs 1 is weer mijn specialiteit, dus speel ik die.

---------- Post toegevoegd Sat 24 Mar 2012 om 19:40 ----------

Pokerladron! Poker jij nogsteeds bro? verdien je lekker nog?

Me ma loopt weer lekker te zeiken vandaag.. Als studie weer begint er maar is over na gaan denken om op kamers tegaan..

Dan doe je die, wel winstgevend? Zoek gewoon een variant die het best bij je past, 1 vs 1 is weer mijn specialiteit, dus speel ik die.

---------- Post toegevoegd Sat 24 Mar 2012 om 19:40 ----------

Pokerladron! Poker jij nogsteeds bro? verdien je lekker nog?

Ik speel vrij weinig sinds full tilt mijn bankroll ruïneerde, Ik speel nog wel eens MTT of SNG op stars voor fun, maar nooit egt serieus cash gamen zoals ik eerst heel veel deed.
Heeft ook wel wat te maken met dat ik een leuk extra inkomen haal uit de handel in e-gold.
Ben wel van plan over een tijdje weer eens serieus te beginnen, Moet alleen wel even geld voor een roll hebben dan.
Hopen dat fulltilt weer terug komt en mijn roll terug stort.

Ik speel vrij weinig sinds full tilt mijn bankroll ruïneerde, Ik speel nog wel eens MTT of SNG op stars voor fun, maar nooit egt serieus cash gamen zoals ik eerst heel veel deed.
Heeft ook wel wat te maken met dat ik een leuk extra inkomen haal uit de handel in e-gold.
Ben wel van plan over een tijdje weer eens serieus te beginnen, Moet alleen wel even geld voor een roll hebben dan.
Hopen dat fulltilt weer terug komt en mijn roll terug stort.

Ja kende iemand die een 3K rol had opgebouwd... is in 1x weg echt triest, jij verdiende ook heerlijk toch, in die tijd dat je op full tilt zat? Ik zit zelf nu op stars, ik cashgame nooit, ben daar niet zo goed in, ik speel veel beter heads-up. Speelde jij op NL50 of NL25?

Terug
Naar boven