Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Me ma loopt weer lekker te zeiken vandaag.. Als studie weer begint er maar is over na gaan denken om op kamers tegaan..

dat dacht ik ook, maar kost me toch iets teveel.

Ik ben gelukkig bijna nooit thuis alleen om te eten, slapen en soms te leren;)

Mijn pa is chauffeur en ik moet verplicht voor half tien s'avonds douchen omdat hij vroeg moet slapen. Alle respect voor hem (5 uur in de ochtend eruit is normaal voor hem) maar ik erger me er dood aan. Nog 1 jaartje middelbare school hierna en daarna lekker op kamers :D

Ja kende iemand die een 3K rol had opgebouwd... is in 1x weg echt triest, jij verdiende ook heerlijk toch, in die tijd dat je op full tilt zat? Ik zit zelf nu op stars, ik cashgame nooit, ben daar niet zo goed in, ik speel veel beter heads-up. Speelde jij op NL50 of NL25?

Ja ben met black friday ook 1.4k kwijt geraakt, Ik had gelukkig net 2 weken daarvoor een gedeelte van mijn roll uitbetaald, Maar 1.4k is wel k*t om te verliezen.
Ik verdiende wel lekker ja, speelde vaak 5/6 tafels 25nl en hier en daar wat toernooien.
Heads up sng heb ik ook veel gespeeld, vooral in het begin.
Zorg alleen dat je jezelf niet verliest in het spel, Als het lekker gaat is het altijd leuk, maar de downs moet je goed mee om leren gaan, Veel mensen spelen wel aardig maar als het slecht gaat gaan ze gokken.

Mijn pa is chauffeur en ik moet verplicht voor half tien s'avonds douchen omdat hij vroeg moet slapen. Alle respect voor hem (5 uur in de ochtend eruit is normaal voor hem) maar ik erger me er dood aan. Nog 1 jaartje middelbare school hierna en daarna lekker op kamers :D
lol so what als je voor half 10 moet douchen? ze betalen wel mooi eten voor je etc. enige reden dat ik nog thuis woon is dat me eten word betaald.

Ja ben met black friday ook 1.4k kwijt geraakt, Ik had gelukkig net 2 weken daarvoor een gedeelte van mijn roll uitbetaald, Maar 1.4k is wel k*t om te verliezen.
Ik verdiende wel lekker ja, speelde vaak 5/6 tafels 25nl en hier en daar wat toernooien.
Heads up sng heb ik ook veel gespeeld, vooral in het begin.
Zorg alleen dat je jezelf niet verliest in het spel, Als het lekker gaat is het altijd leuk, maar de downs moet je goed mee om leren gaan, Veel mensen spelen wel aardig maar als het slecht gaat gaan ze gokken.

tilten is idd gevaarlijk, je moet dan gewoon calm blijven en rationeel blijven denken, hoe langer ik speel hoe meer tilt gevoelig ik ben.. Ik speel dus maar MAX 2u per dag, wat al redelijk verdient voor mij, eerste 1-2 uur speel je ook meestal je A-game.

dat dacht ik ook, maar kost me toch iets teveel.

Ik ben gelukkig bijna nooit thuis alleen om te eten, slapen en soms te leren;)

Omdat ik momenteel geen studie volg ben ik bijna altijd thuis. Baantje wat ik heb is 12-16 uur per week maar verdient wel relaxt en heb absoluut geen zin om voor het schijtloontje van een supermarkt full-time te gaan werken. Of jij moet een leuk baantje weten? Voor de rest probeer ik der gewoon te vermijden :).

Omdat ik momenteel geen studie volg ben ik bijna altijd thuis. Baantje wat ik heb is 12-16 uur per week maar verdient wel relaxt en heb absoluut geen zin om voor het schijtloontje van een supermarkt full-time te gaan werken. Of jij moet een leuk baantje weten? Voor de rest probeer ik der gewoon te vermijden :).

Daarom ben ik een studie gaan volgen, iedereen studeert in mijn kring nog en daar zit je dan 24/7 thuis behalve in het weekend dan..verveelde me kapot. Ik heb het ook geprobeerd bij een supermarkt, 2 weken gedaan toen weer weg..wat een ellende zeg.

Nu een leuke studie gelukkig en een zeer goed betaalde bijbaan:D

Scholierenleven is ideaal om lekker te trainen :D

Daarom ben ik een studie gaan volgen, iedereen studeert in mijn kring nog en daar zit je dan 24/7 thuis behalve in het weekend dan..verveelde me kapot. Ik heb het ook geprobeerd bij een supermarkt, 2 weken gedaan toen weer weg..wat een ellende zeg.

Nu een leuke studie gelukkig en een zeer goed betaalde bijbaan:D

Studie begint pas weer volgende periode :( ALS ik wordt ingeloot... zoniet nog een jaartje, jeeejj.

Ik heb 3 jaar in een supermarkt gewerkt toen ik nog op middelbaar zat :roflol: 12-36 uur. Maar dat verdient gwn geen drol dus daar ga ik zoiezo niet naar terug. Ik zoek gewoon iets voor +/- 30 uur waar je constant bezig ben, kan er niet tegen als ik langer dan 3 min niks aant doen ben.

ik doe nu van die toernooien met die 1000 playing money die je aan het begin krijgt. ik heb nu al echt 2500 ofso, denk dat ik binnekort eens wat geld erop ga zetten
2500 playmoney is niet echt veel man(no flame.)
Met playmoney zou ik als ik jou was gewoon een sit&go doen, verdubbel je snel;)

Ik had eerst 6 maanden met playmoney geoefend, voordat ik degelijk winstgevend kon pokeren... Maar als het eenmaal klikt verdien je heerlijk, ik hoef lekker geen k*t baantje ofzo te nemen voor geld + dit verdient velen malen beter(op mijn limieten dan).
Playmoney heeft toch totaal geen nut? Niemand doet daar serieus..

2500 playmoney is niet echt veel man(no flame.)
Met playmoney zou ik als ik jou was gewoon een sit&go doen, verdubbel je snel;)

Playmoney heeft toch totaal geen nut? Niemand doet daar serieus..

haha ja inderdaad, deed net iets van Omaha, dat je 4 kaarten in de hand krijgt, ging binnen 5min van 1000 naar 3840 :roflol:

die ****ing k*t klote tomorrowland ticket verkoop :mad::mad::mad:

stond juist weer anderhalf uur in de wachtrij, valt mn internet uit

Zon schijnt op het scherm van me laptop :fuu: kan niks zien :(

Gvd alweer super ziek. Sinds vrijdag al 39,5 graden koorts. Al 3 dagen amper gegeten en wat ik eet kots ik er uit. Door hoge koorts ben ik helemaal messed up, hallicuneren en shit. Echt k*t! Zeker met dit mooie weer. Daarnaast hoef ik nog maar 23 dgn te werken bij m'n huidige werkgever. Die gaan nooit geloven dat ik ziek ben denk ik. Maar ja dat is hun probleem. Snap echt niet dat ik de laatste maanden zo vaak en zo hevig ziek ben :( morgen maar gelijk langs de dokter

Zon schijnt op het scherm van me laptop :fuu: kan niks zien :(
Koop een nieuwe, heb de hele dag buiten gezeten met m'n laptop, kon het prima zien :trollface:

Gvd alweer super ziek. Sinds vrijdag al 39,5 graden koorts. Al 3 dagen amper gegeten en wat ik eet kots ik er uit. Door hoge koorts ben ik helemaal messed up, hallicuneren en shit. Echt k*t! Zeker met dit mooie weer. Daarnaast hoef ik nog maar 23 dgn te werken bij m'n huidige werkgever. Die gaan nooit geloven dat ik ziek ben denk ik. Maar ja dat is hun probleem. Snap echt niet dat ik de laatste maanden zo vaak en zo hevig ziek ben :( morgen maar gelijk langs de dokter
Maak je toch foto's van de kots voor je werkgever :dunno:

Beterschap. :)

Ja strak plan heren ;) thnx :)

Dit soort dingen

Annuïteit A = 144.000/kleine a = € 704,18 per maand

kleine a...?

Beterschap brah! :) De 10de moet je wel helemaal fit zijn :D

Terug
Naar boven