XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Dit soort dingen

Annuïteit A = 144.000/kleine a = € 704,18 per maand

kleine a...?

k*tschool.

Dit soort dingen

Annuïteit A = 144.000/kleine a = € 704,18 per maand

kleine a...?

Niet zeuren man, klinkt als 4e klas economie.

33upvnk.png

Al valt dit nog mee, is tweedejaars stof wat ik nu leer.
Ja, GetXXL heeft nog niet al z'n tweedejaars vakken binnen terwijl ie in z'n derde jaar zit :o

Overigens hebben mijn docenten er wel 'n handje van om dingen moeilijker te laten lijken dan dat het is. Wisten HTML zo te verpakken dat ik geen reet van hun uitleg snapte terwijl ik al geruime tijd HTML schreef (kan ook letterlijk iedere boerenlul leren).

33upvnk.png

Ja, GetXXL heeft nog niet al z'n tweedejaars vakken binnen terwijl ie in z'n derde jaar zit :o

:eek::eek: Euh.. Ik ben niet dom maar dit is niet mijn sterktste punt. :o

Is ook niet mijn sterkste punt. Maar dit valt op zich wel mee, voelt alleen ongeveer zo als je 'n jaar lang niks bijzonders met wiskunde hebt gedaan:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

33upvnk.png

Jij doet Uni toch? Anders ga ik ff afstromen naar mbo na mn P

Ja, maar is goed te doen hoor, ben geen wiskunde wonder en red het allemaal wel.

Punt is wel dat ik alle informatica vakken heb gehaald, en gewoon twee wiskunde vakken nu mis in m'n derde jaar. Helaas geen toeval :o

Maar ben vorig jaar dan ook niet komen opdagen bij de tentamens van die vakken, dus zo gek nog niet...

Besef dat ik mijn leven niet erg goed gaat atm.

(b*ch mode on)

Mijn buurman verpest elke dag van mij. Vooral zijn oh zo aangename basbox in mijn woonkamer maakt me blij.
In de tuin zitten kan je ook al niet. Jammer zo een familie tokkie in een fatsoenlijke buurt.

Bedankt buurman. Van mij mag je van een steiger vallen.

Zo moest ik even kwijt. Succes met trainen allemaal. :cool:

Ik en m'n stomme grappen.:headbang:

Terug
Naar boven