AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

tumblr_l9y9esV2X81qcufbb.gif

Mijn buurman verpest elke dag van mij. Vooral zijn oh zo aangename basbox in mijn woonkamer maakt me blij.
In de tuin zitten kan je ook al niet. Jammer zo een familie tokkie in een fatsoenlijke buurt.

Bedankt buurman. Van mij mag je van een steiger vallen.

Zo moest ik even kwijt. Succes met trainen allemaal. :cool:

Inplaats van achter zijn rug om te klagen, kan je natuurlijk ook bij hem aanbellen voor een oplossing.

Moet je ook niet recht in de zon kijken :wave:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Lievie is ziekjes..:sad:

Moest mijn hypotheek oversluiten door mijn scheiding, bij obvion (waar ik mijn hypotheek had) kreeg ik hem niet rond. Bij de Rabobank was het geen probleem, wel fing €7000 boete rente betaald. Wist al dat het een dochter was van de Rabobank, hoor je vandaag dat ze nu helemaal onder Rabobank vallen. Over oplichting gesproken. t*ring honden.

Laatst bewerkt:
Mijn buurman verpest elke dag van mij. Vooral zijn oh zo aangename basbox in mijn woonkamer maakt me blij.
In de tuin zitten kan je ook al niet. Jammer zo een familie tokkie in een fatsoenlijke buurt.

Bedankt buurman. Van mij mag je van een steiger vallen.

Zo moest ik even kwijt. Succes met trainen allemaal. :cool:
Ik zou een pm naar RustyM sturen, die weet wel raad met aso's.

Ohno geen logaritmen :o.
(En Comic Sans ook nog...)

Vandaag niet vooruit te branden. Nog last van mijn onderrug. En moet vanavond nog gaan trainen en wou deze week eigenlijk gaan trainen zonder PWO booster.

Voel me ziek en een ontzettende plasbips. Net nu ik deze week vakantie heb en we het huis opnieuw gaan schilderen. Zit meer op de plee dan wat anders en omdat ik niet kan eten voel ik me super futloos.

teringzooi.

Voel me ziek en een ontzettende plasbips. Net nu ik deze week vakantie heb en we het huis opnieuw gaan schilderen. Zit meer op de plee dan wat anders en omdat ik niet kan eten voel ik me super futloos.

teringzooi.
beterschap en succes met schilderen...

telefoon naar de klote...
net 7 weken oud.. dan mag het ook wel...
morgen is roidrage @ vodafone

Terug
Naar boven