AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Ja k*t gevoel is dat he? Hij groeit namelijk ook best snel dicht, als ik hem 2uur uit heb bijvoorbeeld dan moet ik hem er al door heen prikken! Ben langs een vriendin gegaan en heb er ff 1 van haar geleend! Probleem opgelost haha :D.

Nee hoor,vind wel leuk als jongens dat hebben :o

Nice :D is echt een naar gevoel als je denkt dattie dicht gaat groeien :p

Laat marcel dat maar niet horen :rolleyes:
Vindt hen btw meer een tepelpiercing-guy weet niet waarom :p

Miss ik iets? Is feedback marcel aan het bangen?

haha wtf, dacht het zelfde, hij heeft er wel een hoofd voor.

Ja gek is dat he gewoon een hunch :p Ja kheb marcel ze hoofd nog nooit gezien :( Khen geen FB dusja val weer buiten de boot :sad:

---------- Post toegevoegd Sat 31 Mar 2012 om 19:22 ----------

Haha kan je aan iemands hoofd zien waar die piercings heeft? Ben benieuwd wat voor 'n piercinghoofd ik heb hhaha!
Hij heeft geen tepelpiercings :p

Weeknie nog nooit een foto gezien van je feedback :p maar je kent marcel dus ook in het echt of?

Haha kan je aan iemands hoofd zien waar die piercings heeft? Ben benieuwd wat voor 'n piercinghoofd ik heb hhaha!
Hij heeft geen tepelpiercings :p

Moeilijk te zeggen, ik heb je hoofd nog niet gezien. Of ik heb er over heen gefapt gekeken in je log?

schouderontsteking.

Ja gek is dat he gewoon een hunch :p Ja kheb marcel ze hoofd nog nooit gezien :( Khen geen FB dusja val weer buiten de boot :sad:

Weeknie nog nooit een foto gezien van je feedback :p maar je kent marcel dus ook in het echt of?
Op facebook heeft hij z'n hoofd ook niet :p. Ja ken hem in het 'echt'.
Moeilijk te zeggen, ik heb je hoofd nog niet gezien. Of ik heb er over heen gefapt gekeken in je log?
Hahaha, gefapt nog wel.. :rolleyes:.. Nee staat niet in m'n log.
Dunno for sure maar denk dat het andersom is ;):rolleyes:

Hoezo andersom? Haha nee grapje. Niet teveel in jullie hoofd halen! :D

Jonge ik ben zo lelijk ik heb vergunning nodig om over straat te mogen gaan.:(

Wat is dat trouwens voor geneuzel over piercings?Wou eentje in de penor laten doen maar ze hadden geen hoepels.:o

Jonge ik ben zo lelijk ik heb vergunning nodig om over straat te mogen gaan.:(

Wat is dat trouwens voor geneuzel over piercings?Wou eentje in de penor laten doen maar ze hadden geen hoepels.:o

Ik mag alleen maandag en vrijdag over straat en voorderest alleen met masker:sad:;)

Kweenie bro :p en metalen staven/ buizen kan toch wel?

Hahahahaha @marcel:o:o:o

Mijn dag is verpest door het overlijden van mijn vader vandaag.

Dat ik morgen niet bij de openrotterdamse ben om mijn vriendjes toe te juichen :sad:

Terug
Naar boven