Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het leven gaat gewoon door, zelfs op de dag van overleidenSterkte bro... snap alleen niet wat je dan op dbb doet?

dat de laatste 3 weken de kwark in de AH telkens uitverkocht, niet op voorraad, of slechts zeer beperkt aanwezig is...
Na wat doorzeuren door verschillende "mensen" hebben ze nu wel weer genoeg van Biogarde Magere Kwark hier, al die andere is er nog steeds niet.Zelfde verhaal hier broNa wat doorzeuren door verschillende "mensen" hebben ze nu wel weer genoeg van Biogarde Magere Kwark hier, al die andere is er nog steeds niet.

dat de laatste 3 weken de kwark in de AH telkens uitverkocht, niet op voorraad, of slechts zeer beperkt aanwezig is...
Mijn dag is verpest door het overlijden van mijn vader vandaag.
K*t geslapen en straks de halve dag in de auto zitten.
Had ik maar een vak geleerd.![]()
Pfff, hbo is anders ook net alsof je iedere dag een halve dag in de auto zit hoor!

alleen weer duurder ik wil me zaanse hoeve!Mijn dag is verpest door het overlijden van mijn vader vandaag.
GecondoleerdMijn dag is verpest door het overlijden van mijn vader vandaag.

veel sterkte ! ook met al het gedoe eromheenHet leven gaat gewoon door, zelfs op de dag van overleiden![]()