Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

dat de laatste 3 weken de kwark in de AH telkens uitverkocht, niet op voorraad, of slechts zeer beperkt aanwezig is...

Gecondoleerd kerel!

dat de laatste 3 weken de kwark in de AH telkens uitverkocht, niet op voorraad, of slechts zeer beperkt aanwezig is...

Zelfde verhaal hier bro :( Na wat doorzeuren door verschillende "mensen" hebben ze nu wel weer genoeg van Biogarde Magere Kwark hier, al die andere is er nog steeds niet.

Spreek dan gewoon af met de ah staff dat ze bv 2 trays bestellen en dat je die gelijk komt afhalen.

Deed ik vroeger ook altijd, liet ik ze 2 pakken zalm en 5kg kip apart leggen voor me.

Gewoon casseine kopen, geen lactose, makkelijker weg te werken, geen onnodige carbs en op langer termijn even goedkoop als kwark.

Men powermarck bench is geleverd maar men gewichten zaten er niet bij die ik ook besteld had...

Hopelijk komt dit nog in orde!!!!

K*t geslapen en straks de halve dag in de auto zitten.
Had ik maar een vak geleerd.:fuu:

Mensen(die zich klemzuipen en niks anders doen dan eten+gamen) die me een tijd niet hadden gezien, tijdens het uitgaan gaan zeuren over het feit dat ik geen alcohol drink en niet zoveel moet sporten.. Bemoei je ergens anders mee,damn. :mad:

Terug
Naar boven