AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

epic psyscho chick

aziatische man die in de kleedkamer zijn kleine derde been naar mij flashde... Hij deed net op het moment dat ik langsliep zijn handoek af wtf? Het ergste is dat hij ook nog eens ''hallo'' zei... nog nooit zo'n kleine derde been gezien srs, zijn derde been is net zo groot als mijn eikel alleen

aziatische man die in de kleedkamer zijn kleine derde been naar mij flashde... Hij deed net op het moment dat ik langsliep zijn handoek af wtf? Het ergste is dat hij ook nog eens ''hallo'' zei... nog nooit zo'n kleine derde been gezien srs, zijn derde been is net zo groot als mijn eikel alleen

Hoody kap toch eens met die onzin verhalen man.Je wordt een soort van rijstwafel maar dan anders.:p

• Like
Waarderingen: Obee

Waarom kijk jij naar zijn derde been.?

Ik mag toch wel vertellen wat mijn dag verpest had? waarom keek ik ernaar? het is een soort van automatische reflex idioot, ik probeer het moment te vergeten maar het lukt niet

wtf praat je man, waarom zou ik zoiets verzinnen.. had gedacht dat je mij wel beter kent, ik verzin dat soort BS niet zoals rijst, ik heb nog wat fatsoen.

imagesCA0JPJJU.jpg

Tentamenweek, maar leren ho maar.... Wat ben ik ook een nietsnut.

Gisteren naar de kroeg geweest. Tegen sluitingstijd aan en wat drank verder voor de lol met een gozer gaan dippen tussen 2 barkrukken in. Vervolgens duwt een dronkenlap mij tijdens het dippen. Naar op m'n rechterknie neergekomen en voel m'n knie nu nog steeds -.-. Gelukkig geen glas in m'n poten.

Hopen dat de squats dinsdag willen lukken.

Gisteren naar de kroeg geweest. Tegen sluitingstijd aan en wat drank verder voor de lol met een gozer gaan dippen tussen 2 barkrukken in. Vervolgens duwt een dronkenlap mij tijdens het dippen. Naar op m'n rechterknie neergekomen en voel m'n knie nu nog steeds -.-. Gelukkig geen glas in m'n poten.

de dingen die je doet als je wat drank achter de kiezen hebt, ik let er zelf iig op dat ik geen rare dingen meer ga doen, heb een paar keer een human flag gedaan tijdens het lam zijn wat makkelijk fout had kunnen aflopen

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven