Guess
Huge Freak
- Waardering
- 1.009
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 8%
Het leven gaat gewoon door, zelfs op de dag van overleiden![]()
gecondoleerd man

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het leven gaat gewoon door, zelfs op de dag van overleiden![]()

Mijn dag is verpest door het overlijden van mijn vader vandaag.
had laatst een pic van haar billen gepost. geen hoofdpics ivm detectives
dat de laatste 3 weken de kwark in de AH telkens uitverkocht, niet op voorraad, of slechts zeer beperkt aanwezig is...
Mijn dag is verpest door het overlijden van mijn vader vandaag.
aziatische man die in de kleedkamer zijn kleine derde been naar mij flashde... Hij deed net op het moment dat ik langsliep zijn handoek af wtf? Het ergste is dat hij ook nog eens ''hallo'' zei... nog nooit zo'n kleine derde been gezien srs, zijn derde been is net zo groot als mijn eikel alleen

aziatische man die in de kleedkamer zijn kleine derde been naar mij flashde... Hij deed net op het moment dat ik langsliep zijn handoek af wtf? Het ergste is dat hij ook nog eens ''hallo'' zei... nog nooit zo'n kleine derde been gezien srs, zijn derde been is net zo groot als mijn eikel alleen
Ik mag toch wel vertellen wat mijn dag verpest had? waarom keek ik ernaar? het is een soort van automatische reflex idioot, ik probeer het moment te vergeten maar het lukt niet
had laatst een pic van haar billen gepost. geen hoofdpics ivm detectives

? wtf praat je man, waarom zou ik zoiets verzinnen.. had gedacht dat je mij wel beter kent, ik verzin dat soort BS niet zoals rijst, ik heb nog wat fatsoen.
Gisteren naar de kroeg geweest. Tegen sluitingstijd aan en wat drank verder voor de lol met een gozer gaan dippen tussen 2 barkrukken in. Vervolgens duwt een dronkenlap mij tijdens het dippen. Naar op m'n rechterknie neergekomen en voel m'n knie nu nog steeds -.-. Gelukkig geen glas in m'n poten.
Hopen dat de squats dinsdag willen lukken.
Gisteren naar de kroeg geweest. Tegen sluitingstijd aan en wat drank verder voor de lol met een gozer gaan dippen tussen 2 barkrukken in. Vervolgens duwt een dronkenlap mij tijdens het dippen. Naar op m'n rechterknie neergekomen en voel m'n knie nu nog steeds -.-. Gelukkig geen glas in m'n poten.
Hopen dat de squats dinsdag willen lukken.