XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Klopt + dat t leuk is zolang je geil bent, maar ze is een 3/10 dus zodra je gekomen bent..wordt t best teleurstellend.

Ze is heel direct idd, maar ze is niet bepaald me type om 't zo maar te zeggen:rolleyes: dus niet de moeite waard:D

---------- Post toegevoegd Fri 13 Apr 2012 om 17:31 ----------

haha .. edit : ruilen?

Ze is zeker dik?

Denk dat ze daar niet veel zin in heeft nadat ik haar heb genegeerd op dat feestje :p

Gewoon doen :cool:

---------- Post toegevoegd Fri 13 Apr 2012 om 18:21 ----------

Word lastig gevallen door 2 (lelijke, mijn mening) chicks, een zo'n meisje praat de hele tijd tegen mij aan op social media en probeert mij aan haar vriendin te koppelen (ugly), en ik kan moeilijk nee zeggen tegen meisjes omdat ik hun niet wil kwetsen, dus nu weet ik niet wat ik moet doen :mad:

Bekend verhaal :o
Ik had dat toen ook kerel, ik was zo op centerparcs met een maat.
Komen er 2 van die lelijke aan lopen zegt de ene ja mjin zus vind jou leuk, ik zeg oke? helemaal geen intresse verder.
Hebben ze ons 4 dagen achterna gezeten :rolleyes:

:mad::mad: MANNEN! :mad::mad:
Gatver. Die 'vergeten' zo af en toe maar wat graag dat ze getrouwd zijn. :mad:
Toch vervelend als blijkt dat je vrouw een open facebook account heeft en ik goed kan speuren.

Sukkel

Vindt gwn dat zn vrouw 't recht heeft om te weten dat haar man een gluiperd is, jij niet?
Laat ik het zo zeggen.. sommige vrouwen willen het niet weten. Die weten het heus wel..maar willen niet dat de waarheid hardop gezegd wordt.;)
Dan zijn ze hun vent kwijt. Het kan dan zelfs nog ZO uitpakken, dat ik de schuld krijg. Ik ben immers het 'wijf' waar HAAR vent voor over de kop is gegaan.
Niet zijn schuld..dat heb ik gedaan. Toch?

En zo behoudt ze haar veilige thuishaven.

Lomp. Maar goed, dat is haar keuze.

Ja..ik heb hier ervaring mee. ;)

Sharp m8 ;)

---------- Post toegevoegd Fri 13 Apr 2012 om 21:47 ----------

Laat ik het zo zeggen.. sommige vrouwen willen het niet weten. Die weten het heus wel..maar willen niet dat de waarheid hardop gezegd wordt.;)
Dan zijn ze hun vent kwijt. Het kan dan zelfs nog ZO uitpakken, dat ik de schuld krijg. Ik ben immers het 'wijf' waar HAAR vent voor over de kop is gegaan.
Niet zijn schuld..dat heb ik gedaan. Toch?

En zo behoudt ze haar veilige thuishaven.

Lomp. Maar goed, dat is haar keuze.

Ja..ik heb hier ervaring mee. ;)

Oke ik heb niks gezegd :D, want dat klopt wel, vrouwen zijn nogal naïef wat betreft.

Laatst bewerkt:
dat ik na het trainen van me biceps nooit me tas op me rug krijg door de pomp :(

Geen motivatie gehad om te trainen vandaag..

Kreeg een rauw kip aan het spit terwijl ik daar bijna dagelijks ga ... Heb het dan uiteindelijk zelf moeten bakken...

Bemoeizucht.:mad:

Terug
Naar boven