suwardi
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 401
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 94kg
- Vetpercentage
- 11%
Uhn ik denk kater, alleen die vriendinnen van het meisje dat je wilt kunnen soms zo vervelend zijn..
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja juist. Ik ga niet incasseren omdat hij schuin marcheert.Damn het is wat he..
Ik zou er ook niks mee doen, tenzij je de vrouw in kwestie (goed) kent. Je kunt inderdaad de volle laag gaan krijgen als je het zegt.
'Iemand' heeft m'n hele auto onder de loogpasta gesmeerd, ding ziet eruit zeg pfff...
Leuk zo'n ex!
Yes mad btw.
Srsly fkn mad.![]()
'Iemand' heeft m'n hele auto onder de loogpasta gesmeerd, ding ziet eruit zeg pfff...
Leuk zo'n ex!
Yes mad btw.
Srsly fkn mad.![]()
en ik von het al eng dat me ex 4 uur voor me huis ging posten in der auto! Your ex crazy!
rustig aan broski dit is erg verpauperd maar geen gekje dingen doen 

als ik goed inadem nog een dikke steek in mijn borst
Fuuuark broen ik von het al eng dat me ex 4 uur voor me huis ging posten in der auto! Your ex crazy!
rustig aan broski dit is erg verpauperd maar geen gekje dingen doen
OT : drukkende pijn op me linkerribbenkast ter hoogte van mijn borstals ik goed inadem nog een dikke steek in mijn borst
![]()
Iemand hier ervaringen mee?
Leuk zo'n ex!
Yes mad btw.
Srsly fkn mad.![]()
OT : drukkende pijn op me linkerribbenkast ter hoogte van mijn borstals ik goed inadem nog een dikke steek in mijn borst
![]()
Iemand hier ervaringen mee?
Gebruik geen caffeine producten geen koffie niks! Alleen tijdens me nachtdienst af en toe een capsule caffeine maar thats it...Ik heb best vaak pijn en steken rond mijn hart.
Vooral als ik een lange tijd achter elkaar aan caffeine producten zit.
Dan stop ik echt even min 2 weken met caffeine producten.
Ja, heb ik ook wel is gehad... Weet niet precies hoe ik er aan kwam, maar ging bij mij na een 20 minuten ofzo meestal weer weg...

ff naar de huisarts dan maarGebruik geen caffeine producten geen koffie niks! Alleen tijdens me nachtdienst af en toe een capsule caffeine maar thats it...
Kwou net trainen leek wel alsof me borst/ long scheurde tijdens de legg presses ben maar gekapt met trainen voor vandaag feelsbad....
---------- Post toegevoegd Sat 14 Apr 2012 om 12:54 ----------
Het starte bij mij gisteravond en nogsteeds last![]()

Ik heb best vaak pijn en steken rond mijn hart.
---------- Post toegevoegd Sat 14 Apr 2012 om 12:23 ----------
Pff. Crazy woman.
Hoop voor je dat je het geld kan terug krijgen. Sterkte bro
http://www.youtube.com/watch?v=AYFmfEjZuGkIk heb best vaak pijn en steken rond mijn hart.
MANNEN!
Gatver. Die 'vergeten' zo af en toe maar wat graag dat ze getrouwd zijn.
Toch vervelend als blijkt dat je vrouw een open facebook account heeft en ik goed kan speuren.
Sukkel
een ex die na 3 weken al met een andere heeft, toen ik het zag kreeg ik wel ff een roidrage maar zo zie je maar wat voor sl*tten het zijn![]()
Heeft ze nog heel netjes gedaan. 3 weken er tussen gelaten.Heeft ze nog heel netjes gedaan. 3 weken er tussen gelaten.
sl*tten? Hmm, hoe kwalificeer ik hem dan? Uber sl*t?