XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Véél te vroeg wakker.:(

koppijn

'Iemand' heeft m'n hele auto onder de loogpasta gesmeerd, ding ziet eruit zeg pfff...
Leuk zo'n ex!

Yes mad btw.

Srsly fkn mad.:mad:

'Iemand' heeft m'n hele auto onder de loogpasta gesmeerd, ding ziet eruit zeg pfff...
Leuk zo'n ex!

Yes mad btw.

Fuuuark bro :eek: en ik von het al eng dat me ex 4 uur voor me huis ging posten in der auto! Your ex crazy!

:aai: rustig aan broski dit is erg verpauperd maar geen gekje dingen doen :):aai:

OT : drukkende pijn op me linkerribbenkast ter hoogte van mijn borst :( als ik goed inadem nog een dikke steek in mijn borst :(

Iemand hier ervaringen mee?

Meisje waar ik vandaag mee af had gesproken heeft afgezegd :(

K*t weer, moet straks voetballen .. gelukkig op kunstgras ... onheilige tijd van 16:15 beginnen ... godver

Fuuuark bro :eek: en ik von het al eng dat me ex 4 uur voor me huis ging posten in der auto! Your ex crazy!

:aai: rustig aan broski dit is erg verpauperd maar geen gekje dingen doen :):aai:

OT : drukkende pijn op me linkerribbenkast ter hoogte van mijn borst :( als ik goed inadem nog een dikke steek in mijn borst :(

Ik heb best vaak pijn en steken rond mijn hart.
Vooral als ik een lange tijd achter elkaar aan caffeine producten zit.
Dan stop ik echt even min 2 weken met caffeine producten.

---------- Post toegevoegd Sat 14 Apr 2012 om 12:23 ----------

Leuk zo'n ex!

Yes mad btw.

Pff. Crazy woman.
Hoop voor je dat je het geld kan terug krijgen. Sterkte bro

Ja, heb ik ook wel is gehad... Weet niet precies hoe ik er aan kwam, maar ging bij mij na een 20 minuten ofzo meestal weer weg...

Gebruik geen caffeine producten geen koffie niks! Alleen tijdens me nachtdienst af en toe een capsule caffeine maar thats it...

Kwou net trainen leek wel alsof me borst/ long scheurde tijdens de legg presses ben maar gekapt met trainen voor vandaag feelsbad....

---------- Post toegevoegd Sat 14 Apr 2012 om 12:54 ----------

Ja, heb ik ook wel is gehad... Weet niet precies hoe ik er aan kwam, maar ging bij mij na een 20 minuten ofzo meestal weer weg...

Het starte bij mij gisteravond en nogsteeds last :(

Gebruik geen caffeine producten geen koffie niks! Alleen tijdens me nachtdienst af en toe een capsule caffeine maar thats it...

Kwou net trainen leek wel alsof me borst/ long scheurde tijdens de legg presses ben maar gekapt met trainen voor vandaag feelsbad....

---------- Post toegevoegd Sat 14 Apr 2012 om 12:54 ----------

ff naar de huisarts dan maar

Ow... ja kan ook zijn dat ik me wat fout herinner hoor...want heb t al een tijdje niet meer gehad... maar heb t zelf 1 x in t half jaar ongeveer ofzo...

Op de manier hoe je 't beschrijft lijkt 't op datgene wat ik wel is heb.. en bij mij gaat 't vanzelf wel weg... dus denk dat 't niks is. gewoon effe afwachten. Zal in de avond wel weg zijn lijkt me ;)

Edit: En als je 't echt niet vertrouwt effe naar de huisarts idd, zoals rondea al aangaf.

---------- Post toegevoegd Sat 14 Apr 2012 om 12:23 ----------

Pff. Crazy woman.
Hoop voor je dat je het geld kan terug krijgen. Sterkte bro

23jr en al hart problemen? wtf.

een ex die na 3 weken al met een andere heeft, toen ik het zag kreeg ik wel ff een roidrage maar zo zie je maar wat voor sl*tten het zijn;)

:mad::mad: MANNEN! :mad::mad:
Gatver. Die 'vergeten' zo af en toe maar wat graag dat ze getrouwd zijn. :mad:
Toch vervelend als blijkt dat je vrouw een open facebook account heeft en ik goed kan speuren.

Sukkel

een ex die na 3 weken al met een andere heeft, toen ik het zag kreeg ik wel ff een roidrage maar zo zie je maar wat voor sl*tten het zijn;)

:rolleyes: Heeft ze nog heel netjes gedaan. 3 weken er tussen gelaten.
sl*tten? Hmm, hoe kwalificeer ik hem dan? Uber sl*t?

:rolleyes: Heeft ze nog heel netjes gedaan. 3 weken er tussen gelaten.
sl*tten? Hmm, hoe kwalificeer ik hem dan? Uber sl*t?

Ik moet eerlijk zeggen als ik een relatie heb ben ik zo trouw als een hond, jammer genoeg kan ik dat niet van iedereen zeggen. Ze heeft al langer met hem lopen kloten, kan niet anders. En hij zou ook wel geweten hebben dat we wat hadden. Als ik hem zie kan die gaan rennen :)

Terug
Naar boven