AndroidHealthClinic

Wat is de beste voedingschema?

zatwhisky

Novice
Waardering
0
wat is de beste voedingsschemaom wat op gewicht te komen en meer spiermassa aanmaken zodat je spieren strak zitten,
ik ben 17jaar,me gewicht is ongeveer 66-65KG,lengte ongeveer 1.80Cm,
ik eet echt bijna van alles per dag zonder dicipline,ik vind me zelf nog wat mager,ik wil meer spiermassa aanmaken zodat je spieren goed zichtbaar zijn,ik doe zelf aan kickboks,maar thuis doe ik alleen wat push ups voor dat ik ga slapen,.iemand enige idee?
dit is een resultaat maar niet echt te veel,
wat is geschikt voor mij?

Laatst bewerkt:
Er is geen 'beste voedingsschema', voor meer spieren moet je trainen en zorgen dat je veel eet van alles.
Je weegt nu eigenlijk veel te weinig, misschien goed voor kickboksen, maar wil je meer spieren zou je ook krachttraining moeten doen. Push ups gaan je hierin niet helpen.

Wat je precies moet eten maakt voorlopig weinig uit; gewoon bulken dus, eiwitten, koolhydraten, vetten, .. Je hoeft (mocht je dat zijn) niet bang te zijn dat je te dik wordt; zolang je sport en niet mc-donalds-only gaat eten komt het goed.

Succes.

"zodat je spieren strak zitten" ... wat moet dat betekenen ?

Maar enfn, als je spiermassa wilt: krachttraining en veel eten.
Wil je beter zichtbare spieren: krachttraining en minder eten.

• Topic Starter Topic Starter
gewoon goed zichtbaar bedoel ik daarmee,moet ik dan persee gaan fitnessen?of kan het gewoon thuis ook op de zolder?

Terug
Naar boven