AndroidHealthClinic

Wat is de effectiefste vechtsport voor op straat?

Ai…. DIE naam had je dus niet moeten noemen. Bob Sapp is geen vechter. Bob Sapp is heel groot, heel zwaar en heel sterk. Als een vechter zijn truukje (groot zwaar en sterk zijn) doorheeft dan wordt die wandelende freakshow gepakt op conditie of techniek. Sapp heeft in het begin wat vechters verrast door zijn kracht, maar nu iedereen zijn truukje kent krijg hij alleen maar brute klappen van de toppers uit de pride of K1. wat ik overigens heerlijk vind om te zien. Zet die man nog eens tegen Bonjasky, of beter, tegen Fedor op mma regels. :)

Heb je wel eens die partij gezien van Bonjasky tegen Akebono (waarom die man zijn legendarische sumo reputatie te grabbel gooit door te gaan kickboksen is mij een volslagen raadsel....). Akebone is ook heel groot en zwaar. En toen kreeg hij bonjaksy's scheenbeen in z'n nek. :D toen hij neerging was iedereen bang dat de hele ring het zou begeven....

Heb ik idd gezien ja maar dat is dan ook wel wat extremer.

Wil alleen zeggen dat hij bij mma meer gepresteerd heeft als bij de K-1

Waarom hij is gaan kickboxen. Wat denk je zelf??

Money,money.money. ;)

Ai…. DIE naam had je dus niet moeten noemen. Bob Sapp is geen vechter. Bob Sapp is heel groot, heel zwaar en heel sterk. Als een vechter zijn truukje (groot zwaar en sterk zijn) doorheeft dan wordt die wandelende freakshow gepakt op conditie of techniek. Sapp heeft in het begin wat vechters verrast door zijn kracht, maar nu iedereen zijn truukje kent krijg hij alleen maar brute klappen van de toppers uit de pride of K1. wat ik overigens heerlijk vind om te zien. Zet die man nog eens tegen Bonjasky, of beter, tegen Fedor op mma regels. :)

Heb je wel eens die partij gezien van Bonjasky tegen Akebono (waarom die man zijn legendarische sumo reputatie te grabbel gooit door te gaan kickboksen is mij een volslagen raadsel....). Akebone is ook heel groot en zwaar. En toen kreeg hij bonjaksy's scheenbeen in z'n nek. :D toen hij neerging was iedereen bang dat de hele ring het zou begeven....

Hehe fedor doet hem gewoon in zijn reet, sapp is ook te lomp voor een vechter.

maar bonjasky tegen sapp mma, denk ik toch dat sapp wint...

Vergeet niet dat sapp in zijn eerste pride fight het VERSCHRIKKELIJK lang heeft uitgehouden tegen minotauro, veel langer dan iemand verwachte. Bij zijn eerste move had hij de nek van minotauro kunnen breken.

Traint bonjasky op grondvechten? Volgens mij duwt sapp hem in een hoek, gaat ie daar hem proberen naar de grond te halen, en zijn brute kracht en zijn ondertussen toch al enkele jaren toptraining gebruiken.

Ik denk dat mensen sapp erg onderschatten. Hij word los kampioen in zijn amateurklassen boksen,kickboksen of mma hier in België, als hi zich aan de regels houdt.

Laatst bewerkt:
aikido wil ook goed lukken
en misschien oubollig maar met gewoon worstelen krijg je ze wel aan t janken:D
of doe zoals mij elke woensdag kickboks/sparren en houdgrepen bedenken en uitoefenen... en ik heb rare bedacht hoor:P

psychologie toepassen en daarna kapot slaan..

Kijk maar naar de natuur, kleine hondjes intimideren rottweilers... eerste ronde is al gewonnen.. daarna een rake klap op de neus en op de grond werpen.
Eenmaal op de grond intrappen op hoofd.

Dan tot bezinning komen, en een roosje op je tegenstander leggen... want we zijn nu eenmaal geen barbaren

psychologie toepassen en daarna kapot slaan..

Kijk maar naar de natuur, kleine hondjes intimideren rottweilers... eerste ronde is al gewonnen.. daarna een rake klap op de neus en op de grond werpen.
Eenmaal op de grond intrappen op hoofd.

Dan tot bezinning komen, en een roosje op je tegenstander leggen... want we zijn nu eenmaal geen barbaren

Alleen moet je uitkijken dat je geen klap op je kaak krijgt terwijl je "psychologie" toepast haha.

MMA!!!! De meest complete vechtsport

Mixed martial arts
De sport die ik beoefen, de gasten in het pro circuit worden beschouwd als een de gevaarlijkste(vecht) personen op aarde.
Overigens niet al een te schone wereldje bij die pro's

Furious Angels - Google Video

wow ff geschokt, en dan ben ik nooit? Die laatste slam is zoooooooo hard!

OT:
Tegen die mannen op het filmpje kan je niets beginnen.
Krav magna is ook idd wel heel goed maar tegen mensen die geen gevechtsport doen en meeste mensen die willen vechten doen dit.

Lol MMA is de meest complete vechtsport die er is, het implementeert alle aspecten van het vechten behalve wapens.

idd maar er wordt gevraagd naar welke "zuivere" gevechtsport het meest effectief is in MMA.

dan zou ik gaan voor sanda en brazilian jiu jitsu

hapkido is dan completer!!! want daar gebruiken we ook wapens, plus staand vechten, op de grond, in de lucht, klemmen, grepen, schoppen alles

krav maga

krav maga is zeker goed en compleet

Laatst bewerkt:
Op straat ? op afstand blijven en :shoot:!!
Oh nee das geen vechtsport he....eeeeh sorry R.I.P :sad:

Dan MMA & ninjutsu.....

Laatst bewerkt:
Hapkido kan mss wel efficient zijn als ge da filmke bekijkt, de vraag is trainen ze dat op full contact?
Krav maga vind ik helaas bullshit, dikke show maar voor de rest maar blaasjes imo.
Al die sporten zijn allemaal goed en wel maar voor zover ik weet wordt er nooit op full contact getrained en is je lichaam niet gewend aan harde klappen etc.
Krav maga kan mss wel goed werken voor het israelische leger maar ik reken er wel op dat zij nog extra training krijgen en dat ze wel een tikkeltje harder trainen/contact hebben.

Ken genoeg mensen die weet ik veel welke gevechtsport doen die zogezegd heel gevaarlijk is maar ze krijgen een klop op hun neus en het verhaal is uit :dunno:

full contact train je nergens, je moet je altijd inhouden, maar wij bij hapkido trainen wel zodat je weet wat je aan het doen bent en zodat je weet wat voor schade je iemand kan aanbrengen...en ja de eerste klap is altijd het meeste waard..geef die goed on onverwachts dan heb je al gewonnen, zo kennen we er nog wel een paar maar goed...

Terug
Naar boven