- Waardering
- 9
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 16%
Wat een grap is dat, pure bullshit gewoon.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waarom zeggen er zoveel mensen krav maga? Dit is een slap aftreksel van systema.

?
Wat wil hij eigenlijk gaan bewijzen die ouwe
hi hi hi het ligt helaas niet aan zijn leeftijd maar aan de sport denk ik

dat ouwe vent op dat filmpje is gewoon wat te enthousiast geweest met uitdagen....de meeste meesters in aikido zeggen ook van te voren als je les gaat nemen bij ze van... denk niet dat je er heel veel aan hebt op straat of in een echt gevecht en dat is ook zo..... of je moet echt de kans krijgen om iemand zo een klem te zetten en zn klauw te breken....wij moeten voor hapkido nu sparren op wedstrijden maar die grootmeesters uit korea zeggen ook van... die klemmen en grepen gaan heel moeilijk worden dus probeer dat maar niet
Onzin, dat bedoel ik dus
Deze gasten trainen ****ing hard, echt verschrikkelijk hard
Hun kunnen tegen dat soort klappen, want ze hebben dat soort dingen zovaak geincasseerd, daar wordt je tot op zekere hoogte resistent op.
Dat slaat dus weer op mijn verhaal over het incasseren op straat
Eerlijk toegegeven: die gasten die daar in de ring staan zijn ook niet 100% hoor, om zulke gevechten aan te gaan
Maarja de sport is dan ook niet bedoeld als je niet tegen een stootje kan, overigens dat zijn werelds topvechters en het gaat er op dat niveau gewoon hard aan toe
Nu mag je nog zoveel kunnen incasseren, de hersenschade wordt er zeker niet kleiner op hoor!
Een knie tegen je kop is echt niet normaal meer, zeker die stampen tegen het hoofd van ene mirko crocop...
k'Zou die mannen wel eens zien als ze wat ouder worden, qua geheugen enzo...