Fitness Seller

Wat is de effectiefste vechtsport voor op straat?

ik zat toevallig te kijken vanmiddag naar dit filmpie, zag er heel lullig uit voor die kiai master....ik heb wel ergens een filmpje gezien van een aikibudoka tegen muey thai maar die thai boxre had het toch wel heel lastig....

Waarom zeggen er zoveel mensen krav maga? Dit is een slap aftreksel van systema.

Waarom zeggen er zoveel mensen krav maga? Dit is een slap aftreksel van systema.

systema en krav maga zijn beide militaire vechtsystemen, met gelijkenissen, maar onafhankelijk van elkaar "ontworpen". Krav maga is bekender en beter verspreid door het aantal joden in de vs, en systema niet door het wantrouwen tegen alles wat Russisch is en omdat het eerder een geheim systeem was

Een flauw aftreksel? Nee dus... Welk beter is, zou ik niet weten, systema heb ik nog nooit in levende lijve gezien.

krijgen we nou deze discussie? welke martial art er eerst was? pfff... elk vechtsysteem is of was ooit een militair vechtsysteem...in korea krijgt het leger, politie en swat teams.allemaal hapkido...en japan moeten ze ook bepaalde sporten leren geloof ik ik weet alleen niet welke...

volgens mij is er geen superieure vechtsport alleen superieure vechters, elke vechtsport is effectief zo lang je je hart eraan aan geeft en veel bloed zweet en tranen. zelf ben ik 3 voudig nederlands kampioen kyokushin karate, de enige full-contact vechtsport zonder bescherming. maar elke vechtsport is goed te gebruiken op straat als je het nodig hebt wanneer je er goed genoeg in bent:rolleyes:

200 meter sprint...en nee, dit is geen grapje.

beetje trappene n stoten ( kickboksen)

dat ouwe vent op dat filmpje is gewoon wat te enthousiast geweest met uitdagen....de meeste meesters in aikido zeggen ook van te voren als je les gaat nemen bij ze van... denk niet dat je er heel veel aan hebt op straat of in een echt gevecht en dat is ook zo..... of je moet echt de kans krijgen om iemand zo een klem te zetten en zn klauw te breken....wij moeten voor hapkido nu sparren op wedstrijden maar die grootmeesters uit korea zeggen ook van... die klemmen en grepen gaan heel moeilijk worden dus probeer dat maar niet

dat ouwe vent op dat filmpje is gewoon wat te enthousiast geweest met uitdagen....de meeste meesters in aikido zeggen ook van te voren als je les gaat nemen bij ze van... denk niet dat je er heel veel aan hebt op straat of in een echt gevecht en dat is ook zo..... of je moet echt de kans krijgen om iemand zo een klem te zetten en zn klauw te breken....wij moeten voor hapkido nu sparren op wedstrijden maar die grootmeesters uit korea zeggen ook van... die klemmen en grepen gaan heel moeilijk worden dus probeer dat maar niet

is geen aikido dat die kerel doet, is een andere soort sT die hij zelf ontworpen heeft. De naam onsnapt me.

ik vind dat je met muay thai ook al aardig je mannetje kunt staan

o ok nou er stond aikido master vandaar maar in ieder geval...hij krijgt op zn lazer hahah...

Drunken master.................elk weeknd weer verantwoordelijk voor paar losse tandjes.

Onzin, dat bedoel ik dus
Deze gasten trainen ****ing hard, echt verschrikkelijk hard
Hun kunnen tegen dat soort klappen, want ze hebben dat soort dingen zovaak geincasseerd, daar wordt je tot op zekere hoogte resistent op.
Dat slaat dus weer op mijn verhaal over het incasseren op straat

Eerlijk toegegeven: die gasten die daar in de ring staan zijn ook niet 100% hoor, om zulke gevechten aan te gaan
Maarja de sport is dan ook niet bedoeld als je niet tegen een stootje kan, overigens dat zijn werelds topvechters en het gaat er op dat niveau gewoon hard aan toe

Nu mag je nog zoveel kunnen incasseren, de hersenschade wordt er zeker niet kleiner op hoor!
Een knie tegen je kop is echt niet normaal meer, zeker die stampen tegen het hoofd van ene mirko crocop...

k'Zou die mannen wel eens zien als ze wat ouder worden, qua geheugen enzo...

Nu mag je nog zoveel kunnen incasseren, de hersenschade wordt er zeker niet kleiner op hoor!
Een knie tegen je kop is echt niet normaal meer, zeker die stampen tegen het hoofd van ene mirko crocop...

k'Zou die mannen wel eens zien als ze wat ouder worden, qua geheugen enzo...

pff, hersenschade is overrated... ated... ated...

wahahah wat the f*ck kia hij kan beter naar ikea gaan en gelijk een bed kopen om eer op te gaan liggen wahaha :D

bas rutten's lethal street fighting techniques:P is gewoon een mix van pancrase, krav maga en MMA en dan op straat, ik heb die DVD op m'n PC staan :cool: bas is zo vet!!!

Terug
Naar boven