Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En je denkt dat vechten de beste oplossing is? Ik ken jou situaties niet; en ik geloof dat je weleens in een gewelddadige situatie kan raken terwijl jij je er niet naar gedraagt. Maar als jij gaat vechten ga je de volgende fase in. Je kan nooit weten wie er een wapen draagt en wie niet.
Niet om arrogant over te komen, maar om je te vertellen hoe ik erover denkt. Ik kom uit in de Muay Thai A-klasse, heavyweigt. Als ik zou willen, zou ik bijna iedereen die ik op straat tegenkom in een één-op-één gevecht KO kunnen slaan. Maar al zou ik op straat omver worden gelopen of in mijn gezicht gespuugt, zou ik gewoon doorlopen. Niet omdat ik geen zelf respect hebt, maar omdat de kans te groot is dat hij, of een bekende van hem in de buurt die bij nog niet is opgevallen, een wapen heeft.
Onder de gordel (lees:ballen) of net onder het borstbeen (kan er op het moment niet opkomen hoe dit precies heet)
Solar plexus.
Is volgens mij een andere benaming voor het middenrif, maar weet het niet zeker.
PM!
Verder moet je die zin niet uit zijn context halen. Ik probeer aan te geven dat ik mij in een één-op-één gevecht prima staande kan houden. Immers de meeste mensen die je op straat tegen zou komen, zijn ongetraint. Zie verder in mijn post die jij gequote hebt, hoe ik daar over denk.
Je mag er zeker van zijn dat jij quasi nooit een zelfverdedigings-claim wint als je tegenstander niet gewapend is.

Nee jij wel dan. Als de rechter jou ziet staan tegenover een skinnybasterd; hoef jij de rechter ook niet duidelijk te maken dat die boy wel erg bedreigend op jou was overgekomen![]()
, "afweren" dan weer wel), maar eerder naar de grond werken en controleren. Als je geen letsels toebrengt win je altijd voor de rechter en de flikken. De beste sTen voor straatvechten zijn over het algemeen de slechtste voor zelfverdediging voor die reden.PM!
Verder moet je die zin niet uit zijn context halen. Ik probeer aan te geven dat ik mij in een één-op-één gevecht prima staande kan houden. Immers de meeste mensen die je op straat tegen zou komen, zijn ongetraint. Zie verder in mijn post die jij gequote hebt, hoe ik daar over denk.