Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
kickboxer wint mits die enigszins kan verdedigen vanuit de guard.
Zo eenvoudig is het niet.
Hangt van veel meer factoren af.
Het zijn geen 2 Pokemons, MacB.

Straatvechten is:
- Rustig blijven.
- Geluk hebben.
- Onvoorspelbaar zijn/afleiden.
- Rake klappen. Techniek maakt geen reet uit.
kickboxer wint mits die enigszins kan verdedigen vanuit de guard.
oh dus omdat het streetfight heet is het effectief, doe er kickboksen bij en het is zeer effectief? hoe effecties is dan een combinatie van jiujitsu-judo-boksen-kickboksen-mma-ninjitsu-sambo-karate-aikido ?

ik kijk het beetje vanuit een mma oogpunt, beide redelijk allround maar de 1 als "hoofd" sport KB en de andere BJJ.
neem rutten tegen al die jappeners. Vaak wordt onderschap hoe moilijk is het is om een getrainde mma (kickboxer) staand te kunnen vechten en uberhaupt zo dicht te kopen dat ie op de grond komt.
Ik zet mijn geld op de 9mm; en anders op de stiletto.
De straat is niet om de vechten...
kan ook gewoon in een ring of kooi, en dan krijg je het UFC verhaaltje uit '93.klopt, maar wie zegt dat zo'n gevecht op straat moet afspelenkan ook gewoon in een ring of kooi, en dan krijg je het UFC verhaaltje uit '93.

ik kijk het beetje vanuit een mma oogpunt, beide redelijk allround maar de 1 als "hoofd" sport KB en de andere BJJ.
neem rutten tegen al die jappeners. Vaak wordt onderschap hoe moilijk is het is om een getrainde mma (kickboxer) staand te kunnen vechten en uberhaupt zo dicht te kopen dat ie op de grond komt.